Pla de Metros de 1966

Documents, fotografies, museus i tot allò relacionat amb la història dels transports.
Documentos, fotografías, museos y todo aquello relacionado con la historia de los transportes.
Respon
Metropondikas
N5
N5
Entrades: 108

Pla de Metros de 1966

Entrada Autor: Metropondikas » Divendres 08/04/2022 18:08

Bona tarda,

(No he sabut on col-locar aquest missatge. Prego als administradors que el traslladin on toqui, si és el cas. Gråcies!)

Avui, mirant llibres al Racó del Col-leccionista (Àngels, 14), he vist a la venda el que considero una petita joia bibliogràfica: el Pla de Metros de 1966. No coneixia el llibre, és de gran format i voluminós i, a un preu una mica prohibitiu: 250€.
Ho deixo apuntat aquí, per si algú/una amb capacitat econòmica suficient vol fer-se amb ell.
El llibre no es pot fullejar. És protegit amb un folre de plàstic per evitar que es faci malbé.

Salut,

MANEL



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Divendres 08/04/2022 18:33

Metropondikas ha escrit:
Divendres 08/04/2022 18:08
Bona tarda,

(No he sabut on col-locar aquest missatge. Prego als administradors que el traslladin on toqui, si és el cas. Gråcies!)

Avui, mirant llibres al Racó del Col-leccionista (Àngels, 14), he vist a la venda el que considero una petita joia bibliogràfica: el Pla de Metros de 1966. No coneixia el llibre, és de gran format i voluminós i, a un preu una mica prohibitiu: 250€.
Ho deixo apuntat aquí, per si algú/una amb capacitat econòmica suficient vol fer-se amb ell.
El llibre no es pot fullejar. És protegit amb un folre de plàstic per evitar que es faci malbé.

Salut,

MANEL
Gràcies per la recomanació. Però també el podeu consultar a la Biblioteca de Territori (i com es digui ara).



Metropondikas
N5
N5
Entrades: 108

Entrada Autor: Metropondikas » Divendres 08/04/2022 19:36

Hola,

Ja m'imagino, ja, Metring, que el llibre es pot consultar a uns quants llocs. No he escrit aquest missatge com a recomanació sinó més aviat com a suggerència per a bibliòfils/col-leccionistes aficionats als transports i tenint en compte la proximitat de Sant Jordi.

Salut,

MANUEL



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Divendres 08/04/2022 22:13

Metropondikas ha escrit:
Divendres 08/04/2022 19:36
Hola,

Ja m'imagino, ja, Metring, que el llibre es pot consultar a uns quants llocs. No he escrit aquest missatge com a recomanació sinó més aviat com a suggerència per a bibliòfils/col-leccionistes aficionats als transports i tenint en compte la proximitat de Sant Jordi.

Salut,

MANUEL
Doncs peaso regal, a veure si algú el fa! :ok



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5704
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dissabte 09/04/2022 13:59

Bon document, em sembla que jo també me l'havia trobat algun cop, entre d'altres relacionats amb la història del transport i també a preus prohibitius.
Metropondikas ha escrit:
Divendres 08/04/2022 18:08
(No he sabut on col-locar aquest missatge. Prego als administradors que el traslladin on toqui, si és el cas. Gråcies!)
Potser a "Història del transport"? Perquè ja no és només l'exemplar en venda en si mateix, sinó que donarà peu a parlar-ne, dels Plans de Metros històrics.


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dissabte 09/04/2022 15:36

Fran-Ikarus ha escrit:
Dissabte 09/04/2022 13:59
Bon document, em sembla que jo també me l'havia trobat algun cop, entre d'altres relacionats amb la història del transport i també a preus prohibitius.
Metropondikas ha escrit:
Divendres 08/04/2022 18:08
(No he sabut on col-locar aquest missatge. Prego als administradors que el traslladin on toqui, si és el cas. Gråcies!)
Potser a "Història del transport"? Perquè ja no és només l'exemplar en venda en si mateix, sinó que donarà peu a parlar-ne, dels Plans de Metros històrics.
Bona proposta, fet!



Respon

Torna a “Història del transport / Historia del transporte”