Passadís del Clot-Aragó i estació de Fernando

Documents, fotografies, museus i tot allò relacionat amb la història dels transports.
Documentos, fotografías, museos y todo aquello relacionado con la historia de los transportes.
Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dilluns 20/11/2006 15:13

xevi ha escrit:Jo crec que deu quedar alguna cosa del túnel i l´estació, no crec que l´hagin tapat i destrossat.
En algún missatge em sona d'haver llegit que quedava alguna rajola blanca no sé on, però us asseguro que m'he desganyitat intentant trobar-les, passant el tren amunt i avall, i no hi ha hagut forma :'(
megapauer ha escrit:I això té pinta de tenir cabuda de més d'un cotxe, no?
Però aquesta no és Banco, és Fernando.



Avatar de l’usuari
Mortadel·lo
N9
N9
Entrades: 1381

Entrada Autor: Mortadel·lo » Dilluns 20/11/2006 16:01

el que diu que veu rajoles blanques a Fernando sóc jo, i les segueixo veient :D

i no cal desganyitar-se massa, jo sóc miop! això sí, és un moment de res (El millor és posar-se al principi de tot del tren direcció Drassanes)


ES PELIGROSO ASOMARSE

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dilluns 20/11/2006 16:25

Mortadel·lo ha escrit:el que diu que veu rajoles blanques a Fernando sóc jo, i les segueixo veient :D

i no cal desganyitar-se massa, jo sóc miop! això sí, és un moment de res (El millor és posar-se al principi de tot del tren direcció Drassanes)
Toma, i jo també! Però, cap a on he de mirar??



Avatar de l’usuari
Mortadel·lo
N9
N9
Entrades: 1381

Entrada Autor: Mortadel·lo » Dilluns 20/11/2006 16:33

a la paret de l'altra via (banda besòs diguéssim)
:D


ES PELIGROSO ASOMARSE

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dilluns 20/11/2006 16:47

Ja ho havia fet, ja. Ets alt tú? Per si això facilita. Jo és que, amb 1,62 m....



Avatar de l’usuari
Mortadel·lo
N9
N9
Entrades: 1381

Entrada Autor: Mortadel·lo » Dilluns 20/11/2006 17:09

assegut es veu igual que dret, quisir que l'alçada no afecta sempre que arribis a poder mirar per la finestra :D


ES PELIGROSO ASOMARSE

Avatar de l’usuari
Mortadel·lo
N9
N9
Entrades: 1381

Entrada Autor: Mortadel·lo » Dimecres 22/11/2006 9:26

Serie600 ha escrit: Fernando. Doncs jo per molt que miro, i ja no se cap on mirar, no en veig res, cap resta. No sera allo que es diu vulgarment: "Se creia el ciego que veia, y eran las ganas que tenia", vaja que realment no hi ha res pero "volem" que hi hagi alguna cosa?.

no hay más sordo que el que no quiere oir :D :x

no és que sembli que es veuen coses...és que es veuen rajoles blanques gran metro legítimes (TM)
després de passar durant anys cada dia per aquell túnel un acaba fixant-s'hi...


respecte a Banco seguiu, que està molt interessant :D


ES PELIGROSO ASOMARSE

Avatar de l’usuari
genissimon
N10
N10
Entrades: 3155
Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Entrada Autor: genissimon » Dimecres 22/11/2006 12:56

metring ha escrit: [...]En quant a coses en las que inverteixen diners, i després no es fan servir...hi han taaaaaaaants exemples (Marina de Renfe, etc.), que hauriem de fer una llista exhaustiva :twisted:
Parles del Ferrocarril de La Loma a Linares? que després d'electrificar-lo totalment, renovar la via de tot el traçat, instal·lar sistemes de seguretat moderns (per a l'època) i, fins i tot, construir una estació subterrània a Linares (on ara es crien xampinyons) quan només faltava inaugurar i començar a prestar servei (fins i tot hi havia els automotors i remolcs Naval a punt).. .. .. es va ordenar clausurar. Era els anys 60.

O parles del túnel de La Engaña? 7 kms sota terra aptes per a doble via electrificada que no ha entrat mai en servei, línia Santander-Mediterraneo. Informe del Banc Mundial, també als anys 60.

O parles del Lleida-Teruel-Baeza? centenars de kms de via instal·lats (carril de 54 Kg sobre travessa de formigó bibloc), especialment al tram Albacete-Baeza, amb via des d'Albacete fins al límit de la província de Jaen. Informe del Banc Mundial, també als anys 60. Via que recentment s'ha aixecat.

O parles de la via Castellbisbal-Mollet, construida als anys 70 i que fins fa ben poc no hi circulava cap tren de passatgers. Exclós els anys de circulació de la branca de Potrbou del "Media Luna".

Salut !!



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Divendres 08/12/2006 19:41

Mortadel·lo ha escrit:el que diu que veu rajoles blanques a Fernando sóc jo, i les segueixo veient :D

i no cal desganyitar-se massa, jo sóc miop! això sí, és un moment de res (El millor és posar-se al principi de tot del tren direcció Drassanes)
Noi, avui les he vist, no era llegenda urbana!!!!!! ))) :festa :anim

Hi havia una mena de finestra, o porta, tancada, i a l'esquerra, he vist unes rajoles blanques.



Avatar de l’usuari
Mortadel·lo
N9
N9
Entrades: 1381

Entrada Autor: Mortadel·lo » Dilluns 11/12/2006 16:30

benvinguda al club!


)))2 )))2 )))2 :ok


ES PELIGROSO ASOMARSE

Avatar de l’usuari
Javi M
N9
N9
Entrades: 1618
Ubicació: Sant Feliu

Entrada Autor: Javi M » Dimarts 05/01/2010 18:21

Hola;

Com que el fil data del 2006 el link del orimer missatge no funciona... Així que pregunto si algú té informació sobre el passadís del Clot-Aragó, o si en sap d'algún fil que es parli.


Gràcies ;)



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dissabte 09/01/2010 11:36

A la pàgina d'en Doommaster, mires a la dreta, a l'arxiu, i al 2006 surt el tema: http://www.doommaster.cat/index.php?m=1 ... 113-221021



Avatar de l’usuari
Alemany
N7
N7
Entrades: 431
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Alemany » Dissabte 09/01/2010 14:10

metring ha escrit:A la pàgina d'en Doommaster, mires a la dreta, a l'arxiu, i al 2006 surt el tema: http://www.doommaster.cat/index.php?m=1 ... 113-221021
Aquest "passadis" del que parla en Doommaster no es més que l'extrem de l'andana, amb el seu vestíbul en desús per haver estat adaptat l'accés original a sortida d'emergència. No es dificil d'accedir-hi i crec que encara es conserva tal i com pot veure's a les fotos (ho estava al 2007...). El que crec que ja no hi és, es el "gabinet" de guixetes que hi havia a l'extrem operatiu de l'andana, la que comunica amb el metro.

Algú sap quan va ser clausurat l'accés?
Fitxers adjunts
renfe - clot (6).JPG
renfe - clot (6).JPG (41.34 KiB) Visualitzat 4547 cops
renfe-clot (4).JPG
renfe-clot (4).JPG (10.67 KiB) Visualitzat 5909 cops


Què és alló??

Avatar de l’usuari
calisay
N7
N7
Entrades: 321
Ubicació: LLacuna L4

Entrada Autor: calisay » Dimarts 12/01/2010 13:13

Quan dieu que anem a BCN-Vilanova? :)
Jo m'hi apunto!!!!


El licor Calisay no se bebe, se saborea

Avatar de l’usuari
calisay
N7
N7
Entrades: 321
Ubicació: LLacuna L4

Entrada Autor: calisay » Dimarts 12/01/2010 13:32

Javi M ha escrit:Hola;

Com que el fil data del 2006 el link del orimer missatge no funciona... Així que pregunto si algú té informació sobre el passadís del Clot-Aragó, o si en sap d'algún fil que es parli.


Gràcies ;)
Nois! El día de St Esteve (un d'akests dies idelas per a fer excursions subterrànies) vaig visitar l'accés, i hi vaig fer un video i fotos....HO PUJO AS SOON AS POSSIBLE!!!!! :x :x


El licor Calisay no se bebe, se saborea

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimarts 12/01/2010 13:53

calisay ha escrit:
Quan dieu que anem a BCN-Vilanova? :)
Jo m'hi apunto!!!!
Espero que amb els permissos reglamentaris.



Avatar de l’usuari
Mortadel·lo
N9
N9
Entrades: 1381

Entrada Autor: Mortadel·lo » Dimarts 12/01/2010 15:43

quin sustu, em pensava que algú finalment havia entrat a Fernando


ES PELIGROSO ASOMARSE

Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Dimarts 12/01/2010 15:47

metring ha escrit:
calisay ha escrit:
Quan dieu que anem a BCN-Vilanova? :)
Jo m'hi apunto!!!!
Espero que amb els permissos reglamentaris.
Evidentment, un particular no aconseguirà MAI el permís per accedir a unes instal.lacions bastides al mig d'un túnel i sense accés de servei (recordem que l'accès des del metro de Marina està tapiat d'origen). Per tant, no cal parlar més del tema. Si algú té la sort d'aconseguir accedir-hi perquè treballi a Adif/Renfe, als cossos de seguretat o bé filmant algun documental psicodèlic, ja ens ho explicarà després sense cridar a cometre il.legalitats.


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

marc
N8
N8
Entrades: 666
Ubicació: Vic, Osona, Catalunya

Entrada Autor: marc » Dimarts 12/01/2010 16:41

Nois de Fernando no en trobareu res, basicament perque no existeix. Aquesta estació (que si no vaig errat nomes tenia una via i una andana a diferencia de correus que tenia dos vies amb andana central),va desapareixer amb la prolongació de la linia cap a Drassanes, ja que el tunel de l'estació era de la mateixa amplada que el tunel estandard de la L3. Aquesta es la rao perque es conserva (si d'aixo s'en diu conservar) l'estació de Correus i no la de Fernando


De nou al FTC

Avatar de l’usuari
BRILL 18
N7
N7
Entrades: 632
Ubicació: Sant Quirze del Valles

Entrada Autor: BRILL 18 » Dimarts 12/01/2010 17:01

marc ha escrit:Nois de Fernando no en trobareu res, basicament perque no existeix. Aquesta estació (que si no vaig errat nomes tenia una via i una andana a diferencia de correus que tenia dos vies amb andana central),va desapareixer amb la prolongació de la linia cap a Drassanes, ja que el tunel de l'estació era de la mateixa amplada que el tunel estandard de la L3. Aquesta es la rao perque es conserva (si d'aixo s'en diu conservar) l'estació de Correus i no la de Fernando
No es per res pero CORREOS tenia una via i dues andanas, una de molt estreta i una normal , es conserva la part de l'andaba estreta



Respon

Torna a “Història del transport / Historia del transporte”