Prova fàcil de nivell

Documents, fotografies, museus i tot allò relacionat amb la història dels transports.
Documentos, fotografías, museos y todo aquello relacionado con la historia de los transportes.
Respon
orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Prova fàcil de nivell

Entrada Autor: orique » Dilluns 27/11/2006 0:59

A veure qui és el primer en saber què és això...

Qui s'equivoqui quedarà exclòs del FTC durant un mes :twisted: :twisted:



Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dilluns 27/11/2006 1:03

Això és el mite eròtic del FoTrAcAt per molts xD



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dilluns 27/11/2006 1:04

Trenscat ha escrit:Això és el mite eròtic
Ho dius per allò de "Correos"? :D



Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dilluns 27/11/2006 1:13

wefer ha escrit:
Trenscat ha escrit:Això és el mite eròtic
Ho dius per allò de "Correos"? :D
:riure :riure :riure



Avatar de l’usuari
Fujimaki
N4
N4
Entrades: 41
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

Entrada Autor: Fujimaki » Dilluns 27/11/2006 1:22

Jo sé el que és!!

És la Plaça d'Antonio López!! :) :) :)

No sé si aquest concurs consistia en tenir bona vista o què, però vaja, és que fixant-se una mica és el que posa a la placa.

Una altra cosa és que al marge que hi hagi placa o no, per algun motiu es distingeix a la suavitat de les formes de la cantonada que l'edifici en primer terme és l'edifici central de Correus a Barcelona.

I hi ha una tapa a terra... Amb alguna finalitat, dic jo. Alguna cosa hi haurà a sota... :D

Daixonses, hauria de seguir desvetllant el misteri, o millor que ho faci un veterà del fòrum...? xD [/i]



Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Dilluns 27/11/2006 9:26

Això és la boca de Correos. Sota la reixa (visible) hi ha l'escala d'accés, que baixa cap al subsòl del carrer. Quan encara hi havia la barana de pedra original del Gran Metro (la van treure fa uns 10 anys) es podia veure que al final de les escales hi havia un mur de ciment amb un ventilador incrustat al bell mig. Aquest ventilador es pot veure des del túnel, baixant de Jaume I a Barceloneta a mà dreta. Es fàcil de veure perquè si és de dia hi passa la llum.


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dilluns 27/11/2006 11:13

Platanito ha escrit:Això és la boca de Correos. Sota la reixa (visible) hi ha l'escala d'accés, que baixa cap al subsòl del carrer. Quan encara hi havia la barana de pedra original del Gran Metro (la van treure fa uns 10 anys) es podia veure que al final de les escales hi havia un mur de ciment amb un ventilador incrustat al bell mig. Aquest ventilador es pot veure des del túnel, baixant de Jaume I a Barceloneta a mà dreta. Es fàcil de veure perquè si és de dia hi passa la llum.
No, no fa tant de temps que la van treure. Com a màxim, uns quatre o cinc anys. Vaig preguntar a l'Ajuntament el perquè de la seva demolició, i em van dir que per la "Política de supresió d'obstacles a la via pública". Us ho juro per Snoppy!!!! >:( >:( >:( >:( >:(



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dilluns 27/11/2006 11:53

metring ha escrit:Vaig preguntar a l'Ajuntament el perquè de la seva demolició, i em van dir que per la "Política de supresió d'obstacles a la via pública". Us ho juro per Snoppy!!!! >:( >:( >:( >:( >:(
Doncs sort que aquelles tres caixes d'electricitat no molesten, que si no...


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Dilluns 27/11/2006 19:35

Jo també afirmaria que fa menys temps que la van treure, doncs recordo haver-la vist ja una mica crescudet..



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dilluns 27/11/2006 20:34

Hola!

Si us plau...Correos!
metring ha escrit:No, no fa tant de temps que la van treure. Com a màxim, uns quatre o cinc anys. Vaig preguntar a l'Ajuntament el perquè de la seva demolició, i em van dir que per la "Política de supresió d'obstacles a la via pública". Us ho juro per Snoppy!!!! >:( >:( >:( >:( >:(
Mmmmm. Si fòssin coherents, caldria suprimir també altres "obstacles de la via pública" com per exemple el barri sencer de Diagonal Mar, on un piset et costa un quilet (d'euros)... :twisted:

Salut!


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
Serie600
N7
N7
Entrades: 525

Entrada Autor: Serie600 » Dimarts 28/11/2006 23:53

Hola:

Si. Es la reixa ex-acces metro "Correos". Jo la recordo haver vist encara sencera. Em vaig cabrejar molt cuan la van derruir i van deixar aquella reixa.

"Estorbs a la via publica"?.... Que algu vagi a Hospital de Sant Pau costat Dos de Maig, al costat del kiosk de premsa i em digui que carai fot enmig del pas, el mapa de les linies de metro. Que mes d'una persona he vist jo que se l'ha "menjat".... aixo si que estorba. Sense anar mes lluny.

Sal.lutacions:

Serie600



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 29/11/2006 9:00

Jo també em vaig emprenyar moooolt, quan vaig veure que l'havien enderrocat >:( >:( >:( >:( Cada dos per tres, passava per allà, per admirar tot el conjunt, les lletres de GMB, els esglaons (l'únic que queda)... :'( :'( :'( :'(



Avatar de l’usuari
BCN Término
N5
N5
Entrades: 128
Ubicació: Allà ón ja no hi queda cap 1000

Entrada Autor: BCN Término » Dimecres 29/11/2006 18:33

admirar tot el conjunt, les lletres de GMB,
Lletres de GMB a Correus ??

BCN Término.

Alex Reyes.



437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Dimecres 29/11/2006 20:56

Pot ser que sigui l´antiga boca d´accés a Correus, l´estació del Gran Metro desapareguda, situada entre les actuals Jaume I i Barceloneta??



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 29/11/2006 21:58

BCN Término ha escrit:
admirar tot el conjunt, les lletres de GMB,
Lletres de GMB a Correus ??

BCN Término.

Alex Reyes.
Si, si, per sobre de l'entrada (del forat per accedir, vaja), hi havien les lletres GMB. Ni tant sols van respectar això :'(
437.001 ha escrit:Pot ser que sigui l´antiga boca d´accés a Correus, l´estació del Gran Metro desapareguda, situada entre les actuals Jaume I i Barceloneta??
Exacte, és aquesta. Al allargar fins Barceloneta, van considerar que no feia falta, i la van eliminar >:(



Avatar de l’usuari
BCN Término
N5
N5
Entrades: 128
Ubicació: Allà ón ja no hi queda cap 1000

Entrada Autor: BCN Término » Dimecres 29/11/2006 22:06

Em pots fer una descripció més acurada del conjunt? Ferralla ( amb tots els respectes ) tipus Liceu? época de la que em parles?

Salutacions.

BCN Término.

Alex Reyes.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 29/11/2006 22:15

No, no era ferralla el que jo havia vist, tot i que sembla que antigament hi havia algún rètol, però jo això no ho vaig arribar a veure. No sé si m'explicaré be...baixant els esglaons, per sobre del forat de l'entrada, hi havien gravades les inicials, en ciment, i es veien grans. Em fa ràbia, perquè vaig passar per allà infinitat de cops, i no vaig fer cap foto!
De tot això, em vaig fixar fa 15 anys, i fins fa uns 4 o cinc, encara m'ho anava mirant cada cop que passava.



Avatar de l’usuari
BCN Término
N5
N5
Entrades: 128
Ubicació: Allà ón ja no hi queda cap 1000

Entrada Autor: BCN Término » Dimecres 29/11/2006 22:24

Gràcies, molt interessant i lliga perfectament amb el que tenia entés.

Correus no va tenir mai "ferralla", es va limitar a tenir com a tancaments laterals balaustrades, i una pilastra de pedra artificial rematada per un cartell en forma de prisma triangular amb les lletres G Metro en cada una de les tres cares. Disseny absolutament atípic en el Gran Metro. Aquest detall que aportes ajuda a fer-se una ideia més acurada de com va ser.

Salutacions.

BCN Término.

Alex Reyes.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 29/11/2006 22:29

BCN Término ha escrit:Gràcies, molt interessant i lliga perfectament amb el que tenia entés.

Correus no va tenir mai "ferralla", es va limitar a tenir com a tancaments laterals balaustrades, i una pilastra de pedra artificial rematada per un cartell en forma de prisma triangular amb les lletres G Metro en cada una de les tres cares. Disseny absolutament atípic en el Gran Metro. Aquest detall que aportes ajuda a fer-se una ideia més acurada de com va ser.

Salutacions.

BCN Término.

Alex Reyes.
Buf, jo aquestes coses, no las se explicar així, però m'alegro de ho hagis entés. El que si em sona vagament, de veure alguna foto antiga, i que tenia un rètol, per dir-ho entenedor, d'una barra de ferro, i a dalt, el cartell de GMB també de ferro.



Avatar de l’usuari
Serie600
N7
N7
Entrades: 525

Entrada Autor: Serie600 » Dimecres 29/11/2006 23:04

Hola:

Em sembla recordar que per aqui dintre del FTC hi ha un fil amb alguna foto de Correus per fora. Ara mateu-me, pero no el sabria ubicar.

Sal.lutacions:

Serie600



Respon

Torna a “Història del transport / Historia del transporte”