Prova mitjana de nivell

Documents, fotografies, museus i tot allò relacionat amb la història dels transports.
Documentos, fotografías, museos y todo aquello relacionado con la historia de los transportes.
Respon
Avatar de l’usuari
alf_
N9
N9
Entrades: 1651

Re: Prova mitjana de nivell

Entrada Autor: alf_ » Dimarts 25/06/2013 22:54

metring ha escrit:Sabeu quina era aquesta estació, actualment desapareguda?
Olesa de Montserrat de Renfe.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimarts 25/06/2013 22:56

alf_ ha escrit:
metring ha escrit:Sabeu quina era aquesta estació, actualment desapareguda?
Olesa de Montserrat de Renfe.

Siiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!

https://www.facebook.com/pages/Patrimon ... 8392723975

Patrimoni Industrial de Catalunya Es tracta de l'estació d'Olesa de Montserrat a la línia dels "Caminos de Hierro del Norte de España", popularment "el Nord" i actualment RENFE, entre Terrassa a Manresa. Va ser construïda, tot i estar molt allunyada del nucli urbà d'Olesa, dins del seu terme municipal i, fonamentalment, per donar sortida a la producció de la gran gravera que hi ha a tocar de l'estació. Fa pocs anys, en no tenir cap ús de viatgers ni de mercaderies es va tancar al servei i, posteriorment, es va enderrocar. Adjacent a l'estació hi ha l'espectacular Viaducte de Sant Jaume.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimarts 25/06/2013 22:58

Una més difícil (o no :D ) de saber, més que res perquè el bloc del que penjava ha estat suprimit (i no mireu l'enllaç!):

Imatge



Avatar de l’usuari
alf_
N9
N9
Entrades: 1651

Entrada Autor: alf_ » Dimarts 25/06/2013 23:08

metring ha escrit:
alf_ ha escrit:
metring ha escrit:Sabeu quina era aquesta estació, actualment desapareguda?
Olesa de Montserrat de Renfe.

Siiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!

https://www.facebook.com/pages/Patrimon ... 8392723975

Patrimoni Industrial de Catalunya Es tracta de l'estació d'Olesa de Montserrat a la línia dels "Caminos de Hierro del Norte de España", popularment "el Nord" i actualment RENFE, entre Terrassa a Manresa. Va ser construïda, tot i estar molt allunyada del nucli urbà d'Olesa, dins del seu terme municipal i, fonamentalment, per donar sortida a la producció de la gran gravera que hi ha a tocar de l'estació. Fa pocs anys, en no tenir cap ús de viatgers ni de mercaderies es va tancar al servei i, posteriorment, es va enderrocar. Adjacent a l'estació hi ha l'espectacular Viaducte de Sant Jaume.
Con lo útil que podría haber sido con un ramal del Carrilet desde Olesa hasta Olesa-Renfe. Por soñar...



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimarts 25/06/2013 23:14

metring ha escrit:Una més difícil (o no :D ) de saber, més que res perquè el bloc del que penjava ha estat suprimit (i no mireu l'enllaç!):

Imatge
L'Estació de França abans d'edificar-se l'edifici actual.

(I sí, l'enllaç m'ho ha acabat de confirmar, però la platja de vies en corba delatava molt.)


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

França451
N9
N9
Entrades: 2239
Facebook: Mikel Eric Redondo Santoyo (Pluma de Hierro)
Ubicació: Tota TUS excepte: 11,80,23
Contacta:

Entrada Autor: França451 » Dimecres 26/06/2013 14:48

Está dentro de la red de Rodalies Barcelona?

Por cierto, la de Gualba tiene un parecido enorme con Montcada i Reixac-Girona.

Mira que soy animal :martell1 :martell1 :martell1 En primer lugar no vi que había una página más con la solución. Y en segundo, tampoco reconocí el sitio, ni siquiera por los andenes, de la segunda estación abandonada de Rodalies que he pisado (tengo hasta fotos) el año pasado. Pero con los edificios en pie no se reconocía. Pensaba que era alguna de la R2.

(respecto a la propuesta de Olesa me apunto mil veces, ya que la conexión R4 nord-R4 Sud es muy deficiente, de hecho yo si no se puede abrir la de Renfe, prolongaría hasta Torreblanca el ramal de FGC y asunto solucionado. Ya que La Vallesana-Sarbus tienen las frecuencias que tienen del C2...


Los tiempos de Calígula se van acabando... Según la Historia, en el 41 vino Claudio. Vamos a ver si es verdad. Al menos para una parte...

Respon

Torna a “Història del transport / Historia del transporte”