A dins del zoo hi havia hagut un tren?

Documents, fotografies, museus i tot allò relacionat amb la història dels transports.
Documentos, fotografías, museos y todo aquello relacionado con la historia de los transportes.
Respon
Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dijous 03/05/2007 15:37

awe ha escrit:Voleu riure? Però riure de debò? Doncs llegiu el que us comento tot seguit: ara m'entero que el parc d'atraccions de Montjuïc ja no existeix. Viure a Girona, "es lo que tiene". Em fa una certa pena perquè em recordo del matins de dissabte que hi passava de petit amb mon avi. Em sap greu.
Nano, que jo també visc a Girona i bé que ho sabia, que el Parc de Montjuïc el van tancar ja fa anys...


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dijous 03/05/2007 18:19

Tampoc cal passar-se.

A veure quants de vosaltres esteu al corrent de l'entrada que s'ha de pagar a la catedral de Girona.



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dijous 03/05/2007 21:30

L'awe estarà enrecordant-se de la mare de més d'un foraire... :D


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Divendres 04/05/2007 10:20

entfe001 ha escrit:Tampoc cal passar-se.

A veure quants de vosaltres esteu al corrent de l'entrada que s'ha de pagar a la catedral de Girona.
Home, sabem que encara hi és, i que la visita al Claustre segueix sent de pagament, i suposo que cada dia hi deu haver algun visitant que es passi pel sobaco del muslo la prohibició de fer fotos amb flash al magnífic Tapís de la Creació.

Bé, això ho sé jo, que sóc un home de món, culte i instruit, i a més no tinc padrina.


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Avatar de l’usuari
Mortadel·lo
N9
N9
Entrades: 1381

Entrada Autor: Mortadel·lo » Divendres 04/05/2007 10:53

jo m'hi vaig colar :D


ES PELIGROSO ASOMARSE

Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Divendres 04/05/2007 11:49

Platanito ha escrit:...cada dia hi deu haver algun visitant que es passi pel sobaco del muslo la prohibició de fer fotos amb flash...
:riure


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Divendres 04/05/2007 13:04

Platanito ha escrit:
entfe001 ha escrit:Tampoc cal passar-se.

A veure quants de vosaltres esteu al corrent de l'entrada que s'ha de pagar a la catedral de Girona.
Home, sabem que encara hi és, i que la visita al Claustre segueix sent de pagament, i suposo que cada dia hi deu haver algun visitant que es passi pel sobaco del muslo la prohibició de fer fotos amb flash al magnífic Tapís de la Creació.

Bé, això ho sé jo, que sóc un home de món, culte i instruit, i a més no tinc padrina.
Doncs ara l'entrada és pel claustre, i si només vols visitar la nau també et toca pagar. L'excepció són les hores de culte i els diumenges.

Amb això vull dir que no sempre es pot estar al corrent de tot.

I ja posats: algú coneix les intencions que té la funerària de Barcelona amb el Museu de Carrosses Fúnebres després que hagi declarat que volen fer servir l'espai que actualment ocupa per ampliar instal·lacions? Es veu que a Barcelona es mor massa gent...



Avatar de l’usuari
Mortadel·lo
N9
N9
Entrades: 1381

Entrada Autor: Mortadel·lo » Divendres 04/05/2007 13:08

el volien traslladar no-se-on


ES PELIGROSO ASOMARSE

UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Divendres 04/05/2007 14:16

entfe001 ha escrit:Tampoc cal passar-se.

A veure quants de vosaltres esteu al corrent de l'entrada que s'ha de pagar a la catedral de Girona.
Jo m'en vaig assebentar quan es va implantar. L'últim cop que vaig anar ja s'entrava per el claustre -pagant, òbviament-, i vaig anar fa uns 2 anys, més o menys.



Avatar de l’usuari
Mortadel·lo
N9
N9
Entrades: 1381

Entrada Autor: Mortadel·lo » Dijous 04/06/2009 12:24

recupero aquest tema amb dos dubtes que tinc després de rellegir la primera pàgina:

Tren del Zoo: què se'n va fer del material que estava preservat a les cotxeres del tranvia blau?

Tren-cremallera del Tibidabo: què se'n sap del material que pressumptament estava preservat per un particular?


ES PELIGROSO ASOMARSE

andres-1
N4
N4
Entrades: 51

Entrada Autor: andres-1 » Dijous 04/06/2009 14:04

Yo recuerdo a principio de los años 50 haber subido al tren del zoo, incluso recuerdo que pasaba por un tunel y por encima de un lago que debía ser parte del lago actual, más ó menos por donde esta el Mamut. Por cierto tambien recuerdo otro que estaba entre la feria de muestras y el Pueblo Español, alguien lo recuerda ?



Avatar de l’usuari
122-042-132
N9
N9
Entrades: 1637
Ubicació: (Barcelona CAT, Houston TX, Washington DC)

Entrada Autor: 122-042-132 » Dijous 04/06/2009 14:50

Sí, recordo els tres trens que comenteu. El del Zoo, era una espècie de reproducció de locomotora diessel de color blau, amb els vagons també de color blau, passava per sobre d'un petit estany. També recordo perfectament el tren cremallera del Tibidabo, amb la locomotora de tracció elèctrica, per tercer carril i petit tram de cremallera. Tanmateix la reproducció era d'una locomotara de vapor. I també recordo el que hi havia a darrera el pavelló de l'INI, actualment on s'ha reconstruït el Pavelló Mies Van Der Rohe, quedava una miqueta amagat. No, només els recordo, sino que a tots tres hi havia donat voltes quan era petit. Salut



Avatar de l’usuari
foronda 141
N8
N8
Entrades: 848
Ubicació: Poblenou

Entrada Autor: foronda 141 » Dijous 04/06/2009 22:44

Com sempre, molta mes informació al llibre de Carles Salmerón "Els trens de Barcelona"

Salutacions.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23219
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dijous 04/06/2009 23:20

Però no passava pel mig de les bèsties, a lo Río León, o alguna cosa així, no?




:)



Respon

Torna a “Història del transport / Historia del transporte”