Sabriais donde podria conseguirlas ya sea por la red o en alguna otra parte?
Muchas gracias y saludos
Hora i data actual: 25 juny 2026, 20:30
Entrada Autor: EDC » 26 feb. 2008, 19:29
Entrada Autor: orique » 26 feb. 2008, 20:20

Entrada Autor: genissimon » 27 feb. 2008, 11:49

Entrada Autor: Ecomobisostrans » 27 feb. 2008, 14:10

Entrada Autor: automotorserie 436 » 10 abr. 2009, 18:23

Entrada Autor: automotorserie 436 » 12 abr. 2009, 00:25

Entrada Autor: davidbarna » 01 maig 2009, 23:56

Entrada Autor: 122-042-132 » 04 maig 2009, 15:27

Entrada Autor: 122-042-132 » 04 maig 2009, 15:41
Entrada Autor: metring » 04 maig 2009, 15:42
Doncs si vols encetar fil al subfòrum de trobades, endavant!👍65122-042-132 ha escrit:Una excursió molt recomanable per tots els amants del tren i dels paissatges de muntanya. Us adjunto una segona fotografia.
Apunto una possible sortida de la gent del fòrum, per coneixer un gran indret i tanmateix coneixens entre nosaltres. Salut

Entrada Autor: genissimon » 05 maig 2009, 13:17
Entrada Autor: metring » 01 jul. 2023, 19:51
Entrada Autor: Guigui » 01 jul. 2023, 20:18
Clar... Només cal veure com es moren de gana a milions els pobres suïssos i japonesos.

Entrada Autor: 122-042-132 » 02 jul. 2023, 13:39
Entrada Autor: Elefant » 03 jul. 2023, 10:01
Tot sigui dit, als anys 60 i 70 era una opinió molt extesa de veure els ferrocarrils de via estreta i també els tramvies com una cosa antiquada i de països subdesarrollats. A Suïssa es van tancar molts trens de via estreta i xarxes de tramvia en aquella època (de fet, des-del final de la segona guerra mundial es van tancar dotzenes de xarxes de tramvia, exceptuant quatre i una línia suburbana). No van ser més perque s'havia de fer votació i hi havia molta gent que eren el que avui diriem uns "rancios" oposats a qualsevol canvi i novetat. A la majoria de xarxes de tramvia o tren de via estreta a Suïssa es troba un capítol històric a on es parlava de si tancar-lo o no.

Entrada Autor: genissimon » 19 ago. 2024, 12:30
Aprofita el centenari del tram Martorell-Manresa. Al Bages Nord, la TFEMB feia circular trens de Manresa a Olvan-Berga des del 1887 i a Guardiola-Bagà des del 1904. I uns anys abans, la Compañía del Ferrocarril de Zaragoza a Barcelona primer, després la Compaía de los Ferrocarriles de Zaragoza a Pamlona y Barcelona, i finalment la Compañía de los Caminos de Hierro del Norte (Norte) comunicava Barcelona amb Lleida i Saragossa passant per Manresa.👍20Regió-7, 17 d'agost de 2024 ha escrit: Els ‘Catalans’, tren centenari al Bages
L’agost del 1924 va circular el primer comboi per la via estreta que unia Manresa amb Barcelona per Martorell
Textos: David Bricollé
Entrada Autor: metring » 19 ago. 2024, 16:27

Entrada Autor: 122-042-132 » 21 jul. 2025, 17:46

Entrada Autor: 122-042-132 » 13 maig 2026, 15:53
Torna a “Història del transport”
Same vibes https://t.co/IvIc4Bcpg2 pic.twitter.com/4b7JNNNvto
— transport.cat (@transportcat) January 22, 2026
Sr. alcalde, no estem arribant a l’última estació. No hi ha més estació construïda que el Palau de Comunicacions i Transports. La Sra. Bonet ens vol vendre un “balcó des dels peus de Collserola a la ciutat”. Fum, fum, fum, (i el Nadal ja s’ha acabat) pic.twitter.com/eVLmDDm4me
— Coordinadora Pro Museu Transport de Barcelona (@MuseuTransport) January 22, 2026