Sobre els 150 anys del ferrocarril a Espanya

Documents, fotografies, museus i tot allò relacionat amb la història dels transports.
Documentos, fotografías, museos y todo aquello relacionado con la historia de los transportes.
Respon
Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23221
Ubicació: Fabra i Puig

Sobre els 150 anys del ferrocarril a Espanya

Entrada Autor: metring » Dilluns 14/04/2008 19:12

L'altre dia erem a EdF, i recordava l'exposició que es va celebrar, ara fa 10 ays, per conmemorar els 150 anys de l'arribada del ferrocarril a Espanya, i a on vaig veure maquetes, trens vells, i el 100 del Transversal, quin moment! :'(

Per casualitat no hi va anar cap de vosaltres, i va fer fotos? Seria genial poder-les veure, i per a que els més joves del fòrum les disfrutessin, de pas :D



Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dimarts 15/04/2008 8:46

metring ha escrit:L'altre dia erem a EdF, i recordava l'exposició que es va celebrar, ara fa 10 ays, per conmemorar els 150 anys de l'arribada del ferrocarril a Espanya, i a on vaig veure maquetes, trens vells, i el 100 del Transversal, quin moment! :'(

Per casualitat no hi va anar cap de vosaltres, i va fer fotos? Seria genial poder-les veure, i per a que els més joves del fòrum les disfrutessin, de pas :D
Jo alguna foto havia fet... a veure si les trobo! :)



davida
N9
N9
Entrades: 1793
Contacta:

Entrada Autor: davida » Dimarts 15/04/2008 9:33

Jo tambe hi vaig anar. Tinc que buscar les fotos



orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Dimarts 15/04/2008 20:31

Jo també en tinc, però amb l'equipament que em podia permetre en aquella època no són gaire bones que diguem...



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23221
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimarts 20/01/2009 14:51

Això no es pot aguantar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! És massa fort!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! És demasié!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Les darreres fotos d'en chausson_bs, són d'aquella meravella d'exposició, molt foooooooooooooort!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :'(
:plas :plas :plas :plas :plas

http://www.flickr.com/photos/chausson_bs/page2/

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge



Avatar de l’usuari
aim
N9
N9
Entrades: 1370
Ubicació: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contacta:

Entrada Autor: aim » Dimarts 20/01/2009 15:18

Jo recordo haver-hi anat però en aquella època no disposava de càmera de fotos, així que no tinc cap fotografia. La veritat és que no recordo massa bé el que hi havia, però gràcies a les fotos d'en chausson_bs puc fer una mica de memòria.


Instagram: Ferrocarril | Aviació

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23221
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimarts 20/01/2009 15:23

Acabo de trobar una revista de Bierzo Tren, amb un ampli reportatge sobre l'exposició: http://www.bierzotren.com/archivos/BT04.pdf

I una altre web interessant: http://www.geocities.com/siliconvalley/ ... 50/150.htm



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dimarts 20/01/2009 21:44

Oooh grans fotos. Recordo amb nitidesa l'exposició, quina meravella...Fa 10 anys ja? Mare meva... :'(

Jo tinc un video però en format VHS. Tinc pendent digitalitzar-lo...

;)


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Vox
N8
N8
Entrades: 1256
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: Vox » Dimecres 21/01/2009 14:50

Ostres,una maqueta de l'actual s103 de Siemens, el Velaro. I la fotografia te 10 anys i 3 mesos. Vaja, que deu ser un disseny amb algún any més. Sé que es el normal en aquest mon (amb els avions tambè passa, un avió que surt nou ara a nivell comercial, pot tenir un disseny que va començar fa 10 anys) però no deixa de ser extrany ;)

Vox


I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.

Respon

Torna a “Història del transport / Historia del transporte”