Feliciteu-la, fa 20 anys
Re: Feliciteu-la, fa 20 anys
Més, més i més
Tren de la línia L1 del Metro de Barcelona format per cotxes de la sèrie 400 a l'estació de Catalunya, abans de la seva reforma, quan no hi havia cap separació entre les vies de Metro i les de Renfe.
Barcelona, primavera de 1983.
Primer tren de la sèrie 3000 del Metro de Barcelona, format pels cotxes 3001-3002, exposat a la fira de mostres.
Barcelona, 1 de juny de 1988.
Metro de Barcelona. Remolcs de la sèrie 340 a les antigues cotxeres de la plaça Lesseps.
Barcelona, 6 de juliol de 1986.
Metro de Bercelona. Tren de la sèrie 1000 a les cotxeres de Can Boixeres.
L'Hospitalet de Llobregat, 1 de novembre de 1984.
Metro de Bercelona. Tren de la sèrie 1000 a les cotxeres de Can Boixeres.
L'Hospitalet de Llobregat, 1 de novembre de 1984.
Automotors 126 i 131 del Ferrocarril Metropolità Transversal de Barcelona, de la sèrie 121-132, integrants del tren històric reconstruït a principis dels anys 80, exhibits al Museu del Ferrocarril de Vilanova. Posteriorment el cotxe 131 va ser desballestat al propi museu. El cotxe 126 es conserva a les cotxeres de Can Boixeres de la L5 del Metro de Barcelona.
Vilanova i la Geltrú, estiu de 1995.
Automotors 126 i 131 del Ferrocarril Metropolità Transversal de Barcelona, de la sèrie 121-132, integrants del tren històric reconstruït a principis dels anys 80, exhibits al Museu del Ferrocarril de Vilanova. Posteriorment el cotxe 131 va ser desballestat al propi museu. El cotxe 126 es conserva a les cotxeres de Can Boixeres de la L5 del Metro de Barcelona.
Vilanova i la Geltrú, estiu de 1995.
Automotors 126 i 131 del Ferrocarril Metropolità Transversal de Barcelona, de la sèrie 121-132, integrants del tren històric reconstruït a principis dels anys 80, exhibits al Museu del Ferrocarril de Vilanova. Posteriorment el cotxe 131 va ser desballestat al propi museu. El cotxe 126 es conserva a les cotxeres de Can Boixeres de la L5 del Metro de Barcelona.
Vilanova i la Geltrú, estiu de 1995.
Automotor 126 de l'antic Ferrocarril Metropolitano Transversal exhibit al Born, durant l'exposició "Qui és Barcelona?". A l'esquerra s´hi aprecia un autobús Pegaso 6038 de TMB. A la dreta, un Seat Panda de la Guàrdia Urbana.
Barcelona, abril de 1983.
La locomotora 304 formava part de la sèrie 301-304. Aquestes màquines van ser construïdes per Braine-le-Comte /Ganz el 1926. Durant 40 anys van remolcar els trens de viatgers entre Sant Boi i Barcelona. També van remolcar trens de mercaderies. L'arribada d'automotors elèctrics als anys 60 van rellegar aquestes locomotores a serveis secundaris. La locomotora 304 va ser preservada pels Amics del Ferrocarril de Barcelona, restaurada i pintada amb els seus colors d'origen. A la imatge, la 304 als tallers de Martorell-Enllaç.
Martorell, 8 d'octubre de 1995.
La locomotora 304 formava part de la sèrie 301-304. Aquestes màquines van ser construïdes per Braine-le-Comte /Ganz el 1926. Durant 40 anys van remolcar els trens de viatgers entre Sant Boi i Barcelona. També van remolcar trens de mercaderies. L'arribada d'automotors elèctrics als anys 60 van rellegar aquestes locomotores a serveis secundaris. La locomotora 304 va ser preservada pels Amics del Ferrocarril de Barcelona, restaurada i pintada ambs els seus colors d'origen. A la imatge, la 304 als tallers de Martorell-Enllaç. Martorell, 8 d'octubre de 1995.
Font: http://flickr.com/photos/chausson_bs/
Tren de la línia L1 del Metro de Barcelona format per cotxes de la sèrie 400 a l'estació de Catalunya, abans de la seva reforma, quan no hi havia cap separació entre les vies de Metro i les de Renfe.
Barcelona, primavera de 1983.
Primer tren de la sèrie 3000 del Metro de Barcelona, format pels cotxes 3001-3002, exposat a la fira de mostres.
Barcelona, 1 de juny de 1988.
Metro de Barcelona. Remolcs de la sèrie 340 a les antigues cotxeres de la plaça Lesseps.
Barcelona, 6 de juliol de 1986.
Metro de Bercelona. Tren de la sèrie 1000 a les cotxeres de Can Boixeres.
L'Hospitalet de Llobregat, 1 de novembre de 1984.
Metro de Bercelona. Tren de la sèrie 1000 a les cotxeres de Can Boixeres.
L'Hospitalet de Llobregat, 1 de novembre de 1984.
Automotors 126 i 131 del Ferrocarril Metropolità Transversal de Barcelona, de la sèrie 121-132, integrants del tren històric reconstruït a principis dels anys 80, exhibits al Museu del Ferrocarril de Vilanova. Posteriorment el cotxe 131 va ser desballestat al propi museu. El cotxe 126 es conserva a les cotxeres de Can Boixeres de la L5 del Metro de Barcelona.
Vilanova i la Geltrú, estiu de 1995.
Automotors 126 i 131 del Ferrocarril Metropolità Transversal de Barcelona, de la sèrie 121-132, integrants del tren històric reconstruït a principis dels anys 80, exhibits al Museu del Ferrocarril de Vilanova. Posteriorment el cotxe 131 va ser desballestat al propi museu. El cotxe 126 es conserva a les cotxeres de Can Boixeres de la L5 del Metro de Barcelona.
Vilanova i la Geltrú, estiu de 1995.
Automotors 126 i 131 del Ferrocarril Metropolità Transversal de Barcelona, de la sèrie 121-132, integrants del tren històric reconstruït a principis dels anys 80, exhibits al Museu del Ferrocarril de Vilanova. Posteriorment el cotxe 131 va ser desballestat al propi museu. El cotxe 126 es conserva a les cotxeres de Can Boixeres de la L5 del Metro de Barcelona.
Vilanova i la Geltrú, estiu de 1995.
Automotor 126 de l'antic Ferrocarril Metropolitano Transversal exhibit al Born, durant l'exposició "Qui és Barcelona?". A l'esquerra s´hi aprecia un autobús Pegaso 6038 de TMB. A la dreta, un Seat Panda de la Guàrdia Urbana.
Barcelona, abril de 1983.
La locomotora 304 formava part de la sèrie 301-304. Aquestes màquines van ser construïdes per Braine-le-Comte /Ganz el 1926. Durant 40 anys van remolcar els trens de viatgers entre Sant Boi i Barcelona. També van remolcar trens de mercaderies. L'arribada d'automotors elèctrics als anys 60 van rellegar aquestes locomotores a serveis secundaris. La locomotora 304 va ser preservada pels Amics del Ferrocarril de Barcelona, restaurada i pintada amb els seus colors d'origen. A la imatge, la 304 als tallers de Martorell-Enllaç.
Martorell, 8 d'octubre de 1995.
La locomotora 304 formava part de la sèrie 301-304. Aquestes màquines van ser construïdes per Braine-le-Comte /Ganz el 1926. Durant 40 anys van remolcar els trens de viatgers entre Sant Boi i Barcelona. També van remolcar trens de mercaderies. L'arribada d'automotors elèctrics als anys 60 van rellegar aquestes locomotores a serveis secundaris. La locomotora 304 va ser preservada pels Amics del Ferrocarril de Barcelona, restaurada i pintada ambs els seus colors d'origen. A la imatge, la 304 als tallers de Martorell-Enllaç. Martorell, 8 d'octubre de 1995.
Font: http://flickr.com/photos/chausson_bs/
Baba pura i dura...
P.D.: la foto de la cotxera de Lesseps, des de la perspectiva de la qual està feta, sembla com si algú al pati de la seva casa guardés els metros, qui pogués!!!!!
P.D.: la foto de la cotxera de Lesseps, des de la perspectiva de la qual està feta, sembla com si algú al pati de la seva casa guardés els metros, qui pogués!!!!!
Perdoneu que desperti els morts, però m'estava llegint els comentaris de les fotos penjades a finals de juliol (pàgina 4 d'aquest fil) i he llegit quelcom que no em quadrava:
Bordeta es va tancar aquell dia, efectivament, però es va tornar a reobrir dos dies més tard, com es por comprovar en aquest altre fil. No es va tancar definitivament fins el 23 de desembre de 1983 (veieu notícia a La Vanguardia del dia següent).foronda 141 ha escrit: Segons un llibre que tinc de la historia del metro editat per TMB, confirma la data de tancament de Bordeta el 05-07-80
Salutacions
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
Veient la foto del mercat del Born, no seria pas mal lloc per construiri un museu del transport, sembalria el de Londres.
Crec que els arqueolegs no els hi faria gens de gracia que sobre les runes de les actuals excavacions hi haguessin bussos i metros, seria un anacronisme del mes dalinià, autobusos pels carrers de Barcelona de segles passats!!! encara que pel estat que algun te per l'exili pirinenc [SIC] no desencuadrarien molt.pol ha escrit:Veient la foto del mercat del Born, no seria pas mal lloc per construiri un museu del transport, sembalria el de Londres.
Les fotos PRECIOSES, molts i molts records hi han en elles, sobretot l'andana provisional de fusta de Bordeta final de la linia 1 mentre les obres de perllongament de la linia, hi han molt poques imatges d'aquestes ocasions circunstancials, moltes gracies per compartir-les.
Precisament, hi ha alguna cosa que no em quadra amb els meus records de la zona. Les cotxeres ocupaven un solar que correspon gairebé exactament a l'actual Biblioteca Jaume Fuster, quedant lliure el Carrer de la Riera de Vallcarca, que és on dóna la part posterior de les cases que surten a la foto. En canvi, la fotografia sembla indicar que no hi ha cap espai entre les cotxeres i les cases, o és un efecte òptic?metring ha escrit:P.D.: la foto de la cotxera de Lesseps, des de la perspectiva de la qual està feta, sembla com si algú al pati de la seva casa guardés els metros, qui pogués!!!!!
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Gràcies per les fotos!!
La foto del 3001-3002 com pot ser de 1988 si la placa de la 3001 posa que en Maragall va assitir a la posada en marxa el 29 de setembre de 1986?
Vox
La foto del 3001-3002 com pot ser de 1988 si la placa de la 3001 posa que en Maragall va assitir a la posada en marxa el 29 de setembre de 1986?
Vox
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
Ondia! Doncs si, tens raó, quin fallo...Vox ha escrit:Gràcies per les fotos!!
La foto del 3001-3002 com pot ser de 1988 si la placa de la 3001 posa que en Maragall va assitir a la posada en marxa el 29 de setembre de 1986?
Vox
La foto es de juny del 1986 i el cotxe de FGC que es veu a la dreta es un 282
Celebro que us agradin
Impressionants!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! No tinc paraules, esque... m'an fet plorar.
Salutacions
Salutacions
http://www.trensim.com, el portal de trens y rutes per a simuladors de trens.
Els metros antics de la linia 4, no els he vist mai a Pep Ventura ni en fotos.
Una pregunta els 1.100 i els 1.000 feien el matèix soroll que els 2.100 i 500?
mira més fotos.pepinillo ha escrit:Els metros antics de la linia 4, no els he vist mai a Pep Ventura ni en fotos.
NOpepinillo ha escrit:Una pregunta els 1.100 i els 1.000 feien el matèix soroll que els 2.100 i 500?
Sóc molt pesat però les fotos de la web del Bernat Borràs del metro s'haurien de cambiar i posar els 2.100 l4,9.000, 5.000 l5, mampares l11 i 9.000 l2 sino arribaran als 20 anys.
De canviarles res, estan com haurien d'estar a dia d'avui.
Els 1000 a la 5, els 1100 a la 4 i els 9000 a Santa Perpètua de Mogoda.
Els 1000 a la 5, els 1100 a la 4 i els 9000 a Santa Perpètua de Mogoda.
El metro de Barcelona amb motoristes!
Quíns records els 1.000 amb el color danone. El ultím día va ser el 20 de març de 2007 i aquest any que vé farà 3 anys.
Color Danone...? Aquest 'color' se'ls hi deia a les 444/448 amb colors de GL...pepinillo ha escrit:Quíns records els 1.000 amb el color danone. El ultím día va ser el 20 de març de 2007 i aquest any que vé farà 3 anys.
Per cert, no facis tants comentaris per dir tonteries, si vols dir coses, tot en un missatge.
Una mica de seriositat.
No, no, és correcte, se li deien Danone en aquests 1000,s.
Però si, es poden fer més d'un comentari en un sol missatge
Però si, es poden fer més d'un comentari en un sol missatge
Això sempre que ell pugui iho trobi convenient, una pàgina personal costa el seu temps i esforç de fer. Una mica de comprensió, si us plau.pepinillo ha escrit:Sóc molt pesat però les fotos de la web del Bernat Borràs del metro s'haurien de cambiar i posar els 2.100 l4,9.000, 5.000 l5, mampares l11 i 9.000 l2 sino arribaran als 20 anys.
Es que no ho havia sentit mai. Havia sentit dir-lis amb colors blanc i blaus (de l'Espanyol ).