Fotos antigues y articles de Metro Revista "Hora punta TMB"

Documents, fotografies, museus i tot allò relacionat amb la història dels transports.
Documentos, fotografías, museos y todo aquello relacionado con la historia de los transportes.
Avatar de l’usuari
sortrens
N8
N8
Entrades: 765
Ubicació: BARCELONA (Catalunya)

Re: Fotos antigues y articles de Metro Revista "Hora punta TMB"

Entrada Autor: sortrens » Dimarts 07/10/2008 3:16

victorcasta ha escrit:
juanka440 ha escrit:Cooperaçio Metro y Guardia Urbana de Barcelona 1990:

Imatge
ai carai!!! Jordi Hereu en sus tiempos mozos??? :riure
Ostres jo he pensat el mateix és sembla al Jordi Hereu a pinyon!!!! jajaja :riure


Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!

Avatar de l’usuari
sortrens
N8
N8
Entrades: 765
Ubicació: BARCELONA (Catalunya)

Entrada Autor: sortrens » Dimarts 07/10/2008 3:20

Per cert, pel que fa a l'ampliació de l'horari nocturn a l'any 90 fins l'1 de la matinada, com és que l'horari entre setmana encara era fins les 23h de la nit? Aleshores apartir de quin any és va ampliar fins les 0h? Perque a l'any 1990 als diumenges ja acabava a les 0h y els dies feiners no. I en l'article posa: Dues hores més de metro. A leshores els divendres i dissabtes van passar de cop de finalitzar el servei a les 23h fins a l'1h? Jo creia que primer van posar fins les 0h i més tard fins l'1.


Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!

victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dimarts 07/10/2008 6:46

sortrens ha escrit:Per cert, pel que fa a l'ampliació de l'horari nocturn a l'any 90 fins l'1 de la matinada, com és que l'horari entre setmana encara era fins les 23h de la nit? Aleshores apartir de quin any és va ampliar fins les 0h? Perque a l'any 1990 als diumenges ja acabava a les 0h y els dies feiners no. I en l'article posa: Dues hores més de metro. A leshores els divendres i dissabtes van passar de cop de finalitzar el servei a les 23h fins a l'1h? Jo creia que primer van posar fins les 0h i més tard fins l'1.
No... el metro funcionava fins a les 23 tots els dies excepte el diumenge, que ho feia a les 24. Desconec els motius. Primer, es va ampliar divendres i dissabte fins a la 1; alguns anys més tard, fins a les 2; a finals dels 90, es va ampliar fins a les 24 entre setmana per línies, primer les L2, L3 i L5, després la L1, i finalment la L4, ja el 1999; més tard es va ampliar l'horari pel matí des de les 5 també els diumenges, i finalment els dissabtes nonstop.



MetroBCN
N6
N6
Entrades: 230
Ubicació: Hospitalet - Can Boixeres

Entrada Autor: MetroBCN » Dimarts 23/12/2008 12:07

Mare meva... totes les linies s'han avançat menys la L5... :)


http://www.trensim.com, el portal de trens y rutes per a simuladors de trens.

pepinillo

Entrada Autor: pepinillo » Dilluns 31/08/2009 10:15

Tindrien que haber revistes de Tmb aquest any però no hi han Punt TMB.



BCN2008
N8
N8
Entrades: 738

Entrada Autor: BCN2008 » Dilluns 31/08/2009 11:56

pepinillo ha escrit:Tindrien que haber revistes de Tmb aquest any però no hi han Punt TMB.
Pero si que hi ha la hora punta:
http://www.tmb.cat/ca_ES/tmb/queestmb/r ... apunta.jsp



Avatar de l’usuari
lauria1226
N7
N7
Entrades: 325
Ubicació: Barcelona i Pallars Jussà

Entrada Autor: lauria1226 » Diumenge 04/10/2009 23:59

Transport d'un remolc intermedi destinat a la sèrie 1100 del metro de Barcelona captat a Martorell provienent de CAF, Anys 80.
Fitxers adjunts
Remolc intermedi.jpg
Remolc intermedi.jpg (208.41 KiB) Visualitzat 2244 cops


A la gente no gusta que
Uno tenga su propia fe.

Avatar de l’usuari
lauria1226
N7
N7
Entrades: 325
Ubicació: Barcelona i Pallars Jussà

Entrada Autor: lauria1226 » Dilluns 05/10/2009 0:00

Vista general de Santa Eulàlia des del Pont de la Torrassa l'any 1976
Fitxers adjunts
Sta Eulalia 1976.jpg
Sta Eulalia 1976.jpg (196.99 KiB) Visualitzat 2242 cops


A la gente no gusta que
Uno tenga su propia fe.

Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Entrada Autor: El LLOP » Dilluns 05/10/2009 0:04

quina diferència de tamany entre el 100 i el 400 que està arrivant a Santa Eulàlia. Això que el 400 era enorme!!



Respon

Torna a “Història del transport / Historia del transporte”