FMGP ????

Documents, fotografies, museus i tot allò relacionat amb la història dels transports.
Documentos, fotografías, museos y todo aquello relacionado con la historia de los transportes.
Respon
Jordi Freixas

FMGP ????

Entrada Autor: Jordi Freixas » Dijous 02/04/2009 15:05

Porto una temporadeta completant informació a la Ferropedia sobre el ferrocarril de Catalunya, i porto temps buscant per internet alguna banda per on pugui trobar informació sobre la historia d'aquesta companyia. Però no hi ha manera.

Algú em podria orientar d'alguna manera?



marc
N8
N8
Entrades: 666
Ubicació: Vic, Osona, Catalunya

Entrada Autor: marc » Dijous 02/04/2009 15:20

Be havent fet el treball de recerca sobre aquest tema, tècnicament aquesta informació no existeix :) , a no ser que vulguis cronologia de fets, ja que llavors misteriosament n'hi ha una de llarguíssima :blah . No se si això és un fet aïllat a FGC de fer desaparèixer la documentació de les empreses que absorbeix??? :boig


De nou al FTC

TBF
N5
N5
Entrades: 94
Contacta:

Entrada Autor: TBF » Dijous 02/04/2009 16:28

A part de Internet existeixen altres font d'informació i més fiables, com biblioteques, arxius... :nose



Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Dijous 02/04/2009 17:00

Em podrieu recomanar algn libre?



Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Dijous 02/04/2009 21:43

Bé, després d'haver voltat per Granollers aquesta tarda, ampliaré la pregunta que he fet abans sobre "algun llibre":

Algú em pot recomanar editorials, i llibreries a on hi puguis trobar coses més especialitzades en temàtica ferroviaria?



Avatar de l’usuari
BRILL 18
N7
N7
Entrades: 632
Ubicació: Sant Quirze del Valles

Entrada Autor: BRILL 18 » Divendres 03/04/2009 0:31

Jordi Freixas ha escrit:Bé, després d'haver voltat per Granollers aquesta tarda, ampliaré la pregunta que he fet abans sobre "algun llibre":

Algú em pot recomanar editorials, i llibreries a on hi puguis trobar coses més especialitzades en temàtica ferroviaria?
Et recomano Llibreria Rocafort , a la Gran Via de Barcelona, te molta mes varietat que Palau del Carrer Pelai



Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Divendres 03/04/2009 1:49

Ok gracies però... a quina alçada es troba de la Gran Via, més o menys?



Avatar de l’usuari
BRILL 18
N7
N7
Entrades: 632
Ubicació: Sant Quirze del Valles

Entrada Autor: BRILL 18 » Divendres 03/04/2009 10:57

Jordi Freixas ha escrit:Ok gracies però... a quina alçada es troba de la Gran Via, més o menys?
Bon Dia Jordi

Granvia 436 alçada de Rocafort esta a la vorera del canto mar, es a dir a ma esquerra mirant cap a Pça Espanya a mitja alçada entre Rocafort i Entença Ok



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Divendres 03/04/2009 10:58

Jordi Freixas ha escrit:Porto una temporadeta completant informació a la Ferropedia sobre el ferrocarril de Catalunya, i porto temps buscant per internet alguna banda per on pugui trobar informació sobre la historia d'aquesta companyia. Però no hi ha manera.

Algú em podria orientar d'alguna manera?
I per què no ho poses a la Wiki d'aquí? :P :D ;)



Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Divendres 03/04/2009 13:55

M'estàs dient que hi ha alguna Ferropedia en català?



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Divendres 03/04/2009 14:37

Home...La Wiki del fòrum...



Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Divendres 03/04/2009 14:48

ai carai!... ho acabo de veure ara, estic flipant xD



marc
N8
N8
Entrades: 666
Ubicació: Vic, Osona, Catalunya

Entrada Autor: marc » Dimarts 07/04/2009 15:13

Be si vols a el llibre "El cremalera de Núria" d' Agustí Dalmau i Font hi ha una part dedicada a FMGP


De nou al FTC

Respon

Torna a “Història del transport / Historia del transporte”