El Tren Petit de La Bisbal

Documents, fotografies, museus i tot allò relacionat amb la història dels transports.
Documentos, fotografías, museos y todo aquello relacionado con la historia de los transportes.
Respon
Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

El Tren Petit de La Bisbal

Entrada Autor: metring » Dissabte 02/05/2009 21:34

Avui hem estat a La Bisbal de l'Empordà, i hem investigat una mica a on podia estar situada l'antiga estació del carrilet. Ens han dit a l'oficina d'informació que va ser destruïda per una bomba, i hem buscat a on es podia trobar. El que no sabem és si es trobava al davant del riu, o pel carrer del costat. Hem vist un parell de mosaics en un edifici anomenat "L'Estació", i per les imatges que apareixen, hem pensat que potser el tren passava pel carrer del davant. Algú sap del cert on quedaven la via i l'estació?

Per informació històrica, teniu el blog http://palatiofrugelli.blogspot.com/
Fitxers adjunts
edificiestacio.jpg
edificiestacio.jpg (51.2 KiB) Visualitzat 1440 cops
edificiestacio2.jpg
edificiestacio2.jpg (49.96 KiB) Visualitzat 1441 cops



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dilluns 04/05/2009 0:44

Us passo una poesia que he trobat, i que va explicant per on passava el tren en qüestió, i les múltiples dificultats amb què es trobava:
http://www.florssalvatges.net/imma/2006 ... rilet.html



Avatar de l’usuari
Lluita1714
N9
N9
Entrades: 1964
Ubicació: Aigüestoses

Entrada Autor: Lluita1714 » Dilluns 04/05/2009 1:01

wefer ha escrit:Us passo una poesia que he trobat, i que va explicant per on passava el tren en qüestió, i les múltiples dificultats amb què es trobava:
http://www.florssalvatges.net/imma/2006 ... rilet.html
Renoi! No sé si exagera, fa dies vaig posar un vídeo del NO-DO on estaven documents en vídeo del carrilet d'Olot, i era semblant o igual com ho comenta.

Espectacular, tant de bo es refés avui... amb les noves tecnologies, finsitot importa poc que sigui de via estreta com sempre, que ja tenim lloc on portar les 211!


"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.

Respon

Torna a “Història del transport / Historia del transporte”