Foto d'un 600 a FGC

Documents, fotografies, museus i tot allò relacionat amb la història dels transports.
Documentos, fotografías, museos y todo aquello relacionado con la historia de los transportes.
Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Foto d'un 600 a FGC

Entrada Autor: metring » Dimarts 26/05/2009 12:06

Aquí teniu un 600, quan va ser cedit a FGC, amb la seva pintura:
Fitxers adjunts
600fgc.jpg
600fgc.jpg (114.6 KiB) Visualitzat 4991 cops



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimarts 26/05/2009 12:26

Ostres! :o No sabia que havien arribat a circular per la B-V. Però ja hi cabien pel gàlib? I quins serveis feien?


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimarts 26/05/2009 12:42

Si no recordo malament, havia llegit que podia anar fins a Terrassa però no fins a Sabadell, precisament pels temes del gàlib, please, que algú ho confirmi o rectifiqui.



Avatar de l’usuari
genissimon
N10
N10
Entrades: 3155
Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Entrada Autor: genissimon » Dimarts 26/05/2009 14:32

Guigui ha escrit:Ostres! :o No sabia que havien arribat a circular per la B-V. Però ja hi cabien pel gàlib? I quins serveis feien?
Crec que no sortien de Barcelona. Van reforçar el servei fins a l'arribada de les primeres 111.

Salut !!


Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimarts 26/05/2009 15:28

genissimon ha escrit:Crec que no sortien de Barcelona. Van reforçar el servei fins a l'arribada de les primeres 111.
És a dir, estem parlant del començament dels anys 80? Si és així, no recordo veure'n cap, i això que era una època en què utilitzava força sovint la línia per anar a Sabadell.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
BRILL 18
N7
N7
Entrades: 632
Ubicació: Sant Quirze del Valles

Entrada Autor: BRILL 18 » Dimarts 26/05/2009 17:11

Guigui ha escrit:Ostres! :o No sabia que havien arribat a circular per la B-V. Però ja hi cabien pel gàlib? I quins serveis feien?
Normalment, be sempre feien el servei a Reina Elisenda, efectivament no hi cabien a la lina de Av Tibidabo, en alguna ocasio com a viatges especials habien arribat a Terrassa, i al menys a Sabadell Estacio, pero crec que no tindrien problemas per arribar a Sabadell Rambla, i si era a principis dels 80, jo recordo haver pujat en alguna ocasio, be de fet, esperaba que arrives, en aquella epoca ja era una friki



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 27/05/2009 11:42

Pel que he llegit a la Biblia, a FGC nomé van circular entre Barcelona i Reina Elisenda i que un dels trens va viatjar tambbé fins a Sabadell i Terrassa, i que efectivament, pel gàlib no podien anar a la línia del Tibidabo.



Avatar de l’usuari
pol
N7
N7
Entrades: 589

Entrada Autor: pol » Dimecres 27/05/2009 18:53

Crec fa un temps haver penjat una foto, hi haver obtingut respostes sobre el fet de que FGC adquiris els 600.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 27/05/2009 18:57

pol ha escrit:Crec fa un temps haver penjat una foto, hi haver obtingut respostes sobre el fet de que FGC adquiris els 600.
Perdona, però no entenc el missatge :x



Avatar de l’usuari
pol
N7
N7
Entrades: 589

Entrada Autor: pol » Dimecres 27/05/2009 18:58

metring ha escrit:
pol ha escrit:Crec fa un temps haver penjat una foto, hi haver obtingut respostes sobre el fet de que FGC adquiris els 600.
Perdona, però no entenc el missatge :x
Que fa un temps, vaig penjar una foto de un 600 d'aquests aquí al forum, preguntat per que FGC els havia comprat.



Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Entrada Autor: El LLOP » Dimecres 27/05/2009 19:58

pol ha escrit:
metring ha escrit:
pol ha escrit:Crec fa un temps haver penjat una foto, hi haver obtingut respostes sobre el fet de que FGC adquiris els 600.
Perdona, però no entenc el missatge :x
Que fa un temps, vaig penjar una foto de un 600 d'aquests aquí al forum, preguntat per que FGC els havia comprat.

No els va comprar, se li van cedir.



andres-1
N4
N4
Entrades: 51

Entrada Autor: andres-1 » Dimecres 27/05/2009 21:05

Y acabaron su vida en Can Boixeras, tristemente desguazados



Avatar de l’usuari
122-042-132
N9
N9
Entrades: 1642
Ubicació: (Barcelona CAT, Houston TX, Washington DC)

Entrada Autor: 122-042-132 » Dijous 28/05/2009 14:56

Els siscents, desprès renumerats a la sèrie 350, van estar assignats a la línia de Sarrià, entre l'any 1981 i 1985, per substituir als 600 "Pericos", que mentre van substituir als 400-500 "Granotes", mentre aquest darrers s'els modernitzava. Un cop modernitzats els 400-500 i rebuts els primers 111, van esser tornats a METRO, on, com molt bé dieu, van passar a millor glòria, essent desballestats, i no en va quedar cap. Va esser una cessió per part de TMB a FGC, i van esser un total de 8 cotxes, per formar quatre composicions de 2 cotxes. Salut
Fitxers adjunts
7a_1_b.jpg
A Can Buixeres, ja fa uns quants anys, amb 300, 600 i 1000.
7a_1_b.jpg (31.67 KiB) Visualitzat 4671 cops



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dijous 28/05/2009 14:58

I no els hi van posar nom de "bitxo", mentre eren a FGC? :)

Pobrets 600, si hagués quedat al menys un cotxe, tenint en compte la seva importància històrica, al ser els primers del metro que anaven automatitzats!!



Avatar de l’usuari
122-042-132
N9
N9
Entrades: 1642
Ubicació: (Barcelona CAT, Houston TX, Washington DC)

Entrada Autor: 122-042-132 » Dijous 28/05/2009 15:26

No, Jo no recordo cap sobrenom als 600/300.
Salut.



BCN2008
N8
N8
Entrades: 738

Entrada Autor: BCN2008 » Divendres 29/05/2009 17:18

Foto de un s600 del Metro a FGC a St Cugat.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Divendres 29/05/2009 22:38

BCN2008 ha escrit:Foto de un s600 del Metro a FGC a St Cugat.
Però el peu de foto encadena un error rere l'altre.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

7100

Entrada Autor: 7100 » Diumenge 28/06/2009 16:25

Aqui una foto de l'acomiadament del 600 i la benvinguda a les 111, any 1983.
Fitxers adjunts
600copito83.jpg
600copito83.jpg (235.04 KiB) Visualitzat 4378 cops
7100 l’ha editat per darrera vegada el dia: Diumenge 28/06/2009 19:17, en total s’ha editat 1 vegada.



7100

Entrada Autor: 7100 » Diumenge 28/06/2009 16:26

L'acomiadament del 600 a Les Planes any 1983
Fitxers adjunts
600 les planes83.jpg
600 les planes83.jpg (263.55 KiB) Visualitzat 4376 cops



7100

Entrada Autor: 7100 » Diumenge 28/06/2009 16:27

Les Fonts de Terrassa any 1983
Fitxers adjunts
600lesfonts83.jpg
600lesfonts83.jpg (251.17 KiB) Visualitzat 4373 cops



Respon

Torna a “Història del transport / Historia del transporte”