Una tieta meva m'ho ha comentat i jo crec que es confon perquè ni em sona.
Si algú de vosaltres coneix algun trenet miner en servei en aquesta comarca, feu-m'ho saber, oK?
Gràcies.
Hora i data actual: 25 juny 2026, 20:45
Entrada Autor: xevi » 16 ago. 2009, 20:57

Entrada Autor: automotorserie 436 » 16 ago. 2009, 23:20
Entrada Autor: Platanito » 18 ago. 2009, 13:33
Entrada Autor: Platanito » 18 ago. 2009, 15:13
Doncs són tres excursions molt interessants i gens difícils:metring ha escrit:Ei, la crònica està molt bé!Tandebó es pogués anar per investigar les restes!

Entrada Autor: genissimon » 25 ago. 2009, 12:06
Entrada Autor: xevi » 27 ago. 2009, 17:04

Entrada Autor: lauria1226 » 05 oct. 2009, 18:31

Entrada Autor: lauria1226 » 05 oct. 2009, 20:49

Entrada Autor: genissimon » 06 oct. 2009, 13:02
Suposo que et refereixes a l'Estany Negre de Peguera, situat prop del refugi Josep Maria Blanc, al Sud-oest d'Espot.xevi ha escrit:He tornat de vacances i m'he trobat els vostres comentaris respecte la pregunta que vaig fer fa uns dies, aclarir-vos que aquesta tieta em diu que és a l'estany Negre del Pallars Sobirà i "colindante" amb el Parc Nacional, sota d'Espot. He buscat i no trobo res nois. Si ningú de vosaltres ho sap, aquesta tieta es deu confondre o es deu referir a una altra cosa.
Entrada Autor: Platanito » 07 oct. 2009, 10:14
La majoria dels refugis de l'Alt Pirineu ubicats al costat d'estanys reconvertits en embassaments (i especialment els del Parc Nacional d'Aigüestortes i Estany de Sant Maurici) són xalets bastits per FECSA, ENHER o les seves antecessores per acollir els enginyers o els obrers encarregats de les obres hidroelèctriques.genissimon ha escrit:Veig que hi ha una presa, segurament hi havia un carrilet desmontable a sang tipus decauville per a proveir de material de construcció. Probablement, com passa a altres llocs en aquella zona, el refugi Josep Maria Blanc sigui una construcció inicialment pensada per a acomodar els treballadors de l'obra.
Per poc, però tot plegat dins els límits del Parc Natural.

Entrada Autor: genissimon » 07 oct. 2009, 11:35

Entrada Autor: lauria1226 » 10 oct. 2009, 23:06
Torna a “Història del transport”
Same vibes https://t.co/IvIc4Bcpg2 pic.twitter.com/4b7JNNNvto
— transport.cat (@transportcat) January 22, 2026
Sr. alcalde, no estem arribant a l’última estació. No hi ha més estació construïda que el Palau de Comunicacions i Transports. La Sra. Bonet ens vol vendre un “balcó des dels peus de Collserola a la ciutat”. Fum, fum, fum, (i el Nadal ja s’ha acabat) pic.twitter.com/eVLmDDm4me
— Coordinadora Pro Museu Transport de Barcelona (@MuseuTransport) January 22, 2026