"El embrujo de Shanghai" amb tramvia

Documents, fotografies, museus i tot allò relacionat amb la història dels transports.
Documentos, fotografías, museos y todo aquello relacionado con la historia de los transportes.
Respon
Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23218
Ubicació: Fabra i Puig

"El embrujo de Shanghai" amb tramvia

Entrada Autor: metring » Dilluns 17/08/2009 0:12

Fa 8 anys, es va fer el rodatge de la pel·lícula "El embrujo de Shanghai" a la plaça Rovira de Gràcia. Van decorar-la, de manera que semblés de l'època de la postguerra. M'hi vaig passar alguns cops per allà, i era molt maco! Hi havia un tramvia antic, el que ja no recordo és si era un decorat o autèntic. Algú ho va veure i va poder fer fotos, per saber-ho?



Avatar de l’usuari
Mortadel·lo
N9
N9
Entrades: 1381

Entrada Autor: Mortadel·lo » Dimarts 01/09/2009 10:46

si no recordo malament era de pega, com tota la resta, el paviment de llambordes era una mena de catifa! molt aconseguit tot, sobretot quan ho veus a la pantalla!


ES PELIGROSO ASOMARSE

Catinenc
N3
N3
Entrades: 22

Entrada Autor: Catinenc » Dimecres 02/09/2009 22:07

El tramvia utilitzat per a la filmació de la pel·licula no era de cartró, ben al contrari, va ser traslladat des de València per a l'ocasió.
Correspon a la unitat 216, que actualment es troba a les cotxeres de la línia 4 de Metro València en espera d'un futur Museu del Transport, que a l'igual que a Barcelona i d'altres llocs,no sabem quan es fara.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23218
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 02/09/2009 22:12

Ei, molt interessant la informació, moltes gràcies!!!

És aquest?

http://www.busvalencia.com/fototranvias.htm
Fitxers adjunts
216.JPG
216.JPG (32.92 KiB) Visualitzat 2248 cops



Catinenc
N3
N3
Entrades: 22

Entrada Autor: Catinenc » Dijous 03/09/2009 16:52

Si, es aquest, si la informació que em va arrivar en aquell moment no era equivocada. Es més va sortir als diaris i jo vaig fer la reflexió de que tenint tramvies de Barcelona en algun lloc, (com per exemple els que es van exposar a "Trens i Estacions" al Born el 1981), s'havia de llogar un vehicle de fora.
Suposo que el 867 del Born (llavors numerat 870) ja no estava en condicions i deuria ser més fàcil i económic llogar-ne un a València.



Respon

Torna a “Història del transport / Historia del transporte”