Manual del motorista de la sèrie 300

Documents, fotografies, museus i tot allò relacionat amb la història dels transports.
Documentos, fotografías, museos y todo aquello relacionado con la historia de los transportes.
Respon
Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Manual del motorista de la sèrie 300

Entrada Autor: El LLOP » Dimarts 25/08/2009 8:58

si voleu tenir el manual del motorista de la sèrie 300, aquí us el deixo perquè us el descarregeu.
Salut.
http://rapidshare.com/files/271187504/s_rie_300.rar



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimarts 25/08/2009 11:52

Ei moltes gràcies!!!!!

Hi haurà que el buscava molt, i que estarà content! :D



Miquel
Administrador
Entrades: 4421
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dimarts 25/08/2009 18:34

Aquesta deu ser l'última versió del manual de la sèrie 300, ja que hi figura l'estació de Montbau com a final de línia.
Molt entretingut el manual :D :D


El metro de Barcelona amb motoristes!

bigboy
N1
N1
Entrades: 1

Entrada Autor: bigboy » Dilluns 21/09/2009 12:24

Missatge per en Llop, l'adreça del link t'envia a un descarregador de pagament o n jo no sé trobar-lo, no en sé massa d'informatica. pero crec que aixó hauria d'estar mes senzill de baixar.
Salutacions



Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Dilluns 21/09/2009 13:31

bigboy ha escrit:Missatge per en Llop, l'adreça del link t'envia a un descarregador de pagament o n jo no sé trobar-lo, no en sé massa d'informatica. pero crec que aixó hauria d'estar mes senzill de baixar.
Salutacions
El link t'envia a l'enllaç necessari per descarregar-lo, tant si ho vols fer gratuïtament (prova amb el botó "Free user") com si vols pagar. No veig perquè hauria d'estar més fàcil. En tot cas, descarregar-se'l és optatiu. Sense anar més lluny, jo l'he descarregat, li he fet un cop d'ull i l'he esborrat perquè no m'aporta absolutament res.


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Respon

Torna a “Història del transport / Historia del transporte”