Passos forjats sortida Virrei Amat

Documents, fotografies, museus i tot allò relacionat amb la història dels transports.
Documentos, fotografías, museos y todo aquello relacionado con la historia de los transportes.
Respon
Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Passos forjats sortida Virrei Amat

Entrada Autor: metring » Dimarts 29/09/2009 9:26

Petita pregunta d'una observació d'en wefer, sobre els forjats de sortida de l'estació de Virrei Amat, que deuen ser de l'inici de l'estació, son els únics en funcionament a la xarxa de metro? Perquè a Vilapicina n'hi havien, fins a la seva reforma. Se sap si es guardaran per a preservar-los?



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 18/11/2009 13:15

Recupero el tema, perquè avui m'hi he passat de nou i he aprofitat per fer unes fotografies. Diria que ja no en queden a cap altre estació de la L5, després de les obres de Vilapicina:
Fitxers adjunts
sortida v amat.jpg
sortida v amat.jpg (110.88 KiB) Visualitzat 3494 cops
sortida v amat 2.jpg
sortida v amat 2.jpg (76.41 KiB) Visualitzat 3494 cops



davida
N9
N9
Entrades: 1793
Contacta:

Entrada Autor: davida » Dimecres 18/11/2009 13:45

Hola Veïna
Jo cada dia paso per aquestos forjats i sempre penso que ho tinc que pujar al forum. Pero veig que ja t'em has adelantat.

I llastima que el anuncis del Sear, uns grans magatzem que hi havia on ara es l'Hipercor, esta mig esborrats pero no del tot, a les escales de l'estació.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 18/11/2009 13:46

Si, fa alguns anys, es veien entre esglaó i esglaó, quina pèrdua!!! :'(



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dimecres 18/11/2009 14:05

metring ha escrit:Si, fa alguns anys, es veien entre esglaó i esglaó, quina pèrdua!!! :'(
Sí, però en cara se'n veuen les restes a sota dels graons, cose única a tota la xarxa (crec)

Aquestes portes, abans que arribi la inevitable col·locació de portes automàtiques de vidre, seria bo que fossin retirades i desades per al futur museu.



Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Entrada Autor: El LLOP » Dilluns 25/01/2010 6:40

si voleu fer fotos d'aquestes baranes afanyeu-vos perquè em sembla que no els hi queda gaire (per no dir res). Aquesta nit han estat retirades les portes de fusta i vidre (on posava sortida/salida) que separaven el vestíbul i les escales d'accés al carrer.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dilluns 25/01/2010 8:20

:o :o :o :o

Moltes gràcies per l'avís!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Comencen obres de reforma a Virrei, o només retiren aquests elements?



davida
N9
N9
Entrades: 1793
Contacta:

Entrada Autor: davida » Dilluns 25/01/2010 9:03

Avui quan he agafat el <m> a Virrei Amat he vist un cartell que no he tingut temps a llegir de acces tancat per obres.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimarts 27/09/2011 10:24

Bones notícies!!!!

Des del Consell de Patrimoni Històric de TMB, ens han dit que han fet les gestions per preservar les tanques de l’interior del vestíbul (costat Cornellà) de l'interior de l'estació, les han identificat i passaran a conservar-se i formar part de Patrimoni Històric!! :festa :anim



xevi
N7
N7
Entrades: 606

Entrada Autor: xevi » Dimecres 28/09/2011 10:59

Vinga doncs!!! Més material pel museu.



victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dimecres 28/09/2011 12:26

Osti, aquestes fotos són recents? Em pensava que ja no en quedaven, d'aquestes màquines expenedores de bitllets!!



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 28/09/2011 15:51

victorcasta ha escrit:Osti, aquestes fotos són recents? Em pensava que ja no en quedaven, d'aquestes màquines expenedores de bitllets!!
No, són de fa dos anys.



Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Entrada Autor: El LLOP » Dimarts 29/11/2011 7:19

ha caigut a les meves mans el projecte de modificació del vestíbul secundari de Virrei Amat on es troben els passos forjats. En el citat informe, es preveu l'el.liminació dels citats passos per fer una nova línia de peatge, nova cabina cap d'estació i l'afegiment de nous torniquets de pas. Caldrà estar al tanto de que no acabin al carro dels xatarrers del carrer.



davida
N9
N9
Entrades: 1793
Contacta:

Entrada Autor: davida » Dimarts 29/11/2011 10:12

Aquest dies ja es veuen obres menor a la Sortida costat Cornellà de Virrei Amat. Als forjats li queden els dies comptats.
Jo acabo a diari el metro en aquest acces i ja avisaré quan les obres comencin de veritat.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimarts 29/11/2011 10:28

El LLOP ha escrit:ha caigut a les meves mans el projecte de modificació del vestíbul secundari de Virrei Amat on es troben els passos forjats. En el citat informe, es preveu l'el.liminació dels citats passos per fer una nova línia de peatge, nova cabina cap d'estació i l'afegiment de nous torniquets de pas. Caldrà estar al tanto de que no acabin al carro dels xatarrers del carrer.
Home, jo crec que si el Consell Assessor va dir que estan catalogats i se'ls quedaran...



Avatar de l’usuari
calisay
N7
N7
Entrades: 321
Ubicació: LLacuna L4

Entrada Autor: calisay » Dissabte 10/12/2011 13:13

Ahir a la nit hi vaig passar pel vestíbul i vaig veure que encara eren presents. Tot i així, estan acabant d'enllestir el nou centre de control de l'estació, que és com un gran caixa de fusta al bell mig.


El licor Calisay no se bebe, se saborea

Respon

Torna a “Història del transport / Historia del transporte”