Hem actualitzat el fòrum a la última versió disponible, de 2024.
Si us plau, si veieu qualsevol problema comuniqueu-ho al subfòrum de SUGGERIMENTS I PROVES. Gràcies!
Si us plau, si veieu qualsevol problema comuniqueu-ho al subfòrum de SUGGERIMENTS I PROVES. Gràcies!
Sabotatge a la LAV
Sabotatge a la LAV
Aturat l'AVE entre Tarragona i Figueres per un robatori de cable
http://www.ara.cat/societat/Aturat-Tarr ... 55543.html
http://www.ara.cat/societat/Aturat-Tarr ... 55543.html
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
http://www.ara.cat/societat/Aturat-Tarr ... 55543.html
Resulta que el robatori ha sigut entre Vilafranca i Gelida. I això afecta fins a Vilafant?
Resulta que el robatori ha sigut entre Vilafranca i Gelida. I això afecta fins a Vilafant?
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Sembla ser que el robatori ha estat del cable de comunicacions i el CTC de Saragossa no pot monotoritzar ni gestionar la xarxa Tarragona amunt (senyals, posicionament del trens, agulles, etc). Figueres amunt deu estar controlat a FrançaGuigui ha escrit:http://www.ara.cat/societat/Aturat-Tarr ... 55543.html
Resulta que el robatori ha sigut entre Vilafranca i Gelida. I això afecta fins a Vilafant?
El metro de Barcelona amb motoristes!
- carles10000
- N6
- Entrades: 210
- Ubicació: propera parada:Gorg Enllaç amb linia 2 i 10 de metro i Tram
per TP FerroMiquel ha escrit:Sembla ser que el robatori ha estat del cable de comunicacions i el CTC de Saragossa no pot monotoritzar ni gestionar la xarxa Tarragona amunt (senyals, posicionament del trens, agulles, etc). Figueres amunt deu estar controlat a FrançaGuigui ha escrit:http://www.ara.cat/societat/Aturat-Tarr ... 55543.html
Resulta que el robatori ha sigut entre Vilafranca i Gelida. I això afecta fins a Vilafant?
- genissimon
- N10
- Entrades: 3259
- Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Restablerta la circulació d'AVE entre Vilafranca del Penedès i Figueres
Els trens d'alta velocitat aniran recuperant el servei habitual al llarg del dia després de l'avaria que ha afectat 7.000 usuaris i obligat a aturar 20 trens
324
Salut !!
Els trens d'alta velocitat aniran recuperant el servei habitual al llarg del dia després de l'avaria que ha afectat 7.000 usuaris i obligat a aturar 20 trens
324
Salut !!
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
D'una banda, no hi ha prou unitats. De l'altra, l'ocupació és diferent. Tercer, moure'ls de buit, un cop recuperat el servei, també destarotaria tot el trànsit, i més en una relació com l'AV Barcelona-Madrid, amb trens cada 30 o 60 minuts per sentit. I quart, perquè amb el temps que trigaria un tren en arribar per via convencional a Lleida, és més que probable que solucionin la incidència i, per tant, el que guanyes per un costat, tornes a perdre per l'altre.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Aquest cop, segons L.V., la hipòtesi més plausible, és la del sabotatge, degut a la dificultat per accedir als cables.
- trensmat
- N9
- Entrades: 1593
- Ubicació: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla
Gracies per la informació es que tenia aquest dubte.Guigui ha escrit:D'una banda, no hi ha prou unitats. De l'altra, l'ocupació és diferent. Tercer, moure'ls de buit, un cop recuperat el servei, també destarotaria tot el trànsit, i més en una relació com l'AV Barcelona-Madrid, amb trens cada 30 o 60 minuts per sentit. I quart, perquè amb el temps que trigaria un tren en arribar per via convencional a Lleida, és més que probable que solucionin la incidència i, per tant, el que guanyes per un costat, tornes a perdre per l'altre.
No sé si els canviadors de Saragossa / Plasencia de Jalón haguéssin donat l'abast.
Tocar la malla horaria dels canviadors (canviar de la placa dels Talgo a la placa dels CAF son 45 minuts) no hagués ajudat gaire
Tocar la malla horaria dels canviadors (canviar de la placa dels Talgo a la placa dels CAF son 45 minuts) no hagués ajudat gaire
-
- N6
- Entrades: 299
Ahora la cuestión estriba en saber quién es el saboteador.
- raulitinbcn
- N8
- Entrades: 1172
- Facebook: raul.lopezalvarez.37
- Ubicació: Barcelina
Declaracions de la ministra de fomento:
Audio: https://drive.google.com/file/d/0B2N2OJ ... sp=sharing
Video: https://youtu.be/sKb_--ytZ5A?t=2m18s
Extretes del butlletí de foment
Audio: https://drive.google.com/file/d/0B2N2OJ ... sp=sharing
Video: https://youtu.be/sKb_--ytZ5A?t=2m18s
Extretes del butlletí de foment
Amics del Bus de Catalunya - Membre i fundador número 1 http://www.amicsdelbus.com
Autobuseros Magazín -
Autobuseros Magazín -
-
- N8
- Entrades: 1151
- Facebook: https://www.facebook.com/CalafontNatural
- Contacta:
M'estranya que els trens, degut a la gran incidència, afectant des de Madrid fins la frontera, no continuessin el recorregut a velocitat reduïda (velocitat de marxa, que en diuen). Tot i anar lent, si més no podrien haver hagut apropar-se a alguna estació o algun accés senzill.
Tampoc entenc, si és que ho han informat degudament, que no hi hagués cap instal·lació de suport en un cas de fallada (sabotatge, per exemple) per mantenir el servei.
Tampoc entenc, si és que ho han informat degudament, que no hi hagués cap instal·lació de suport en un cas de fallada (sabotatge, per exemple) per mantenir el servei.
Fabrico artesanalment, productes ecològics de neteja de la llar i d'higiene corporal.
https://calafont.cat/botiga
https://calafont.cat/botiga
La instal·lació de suport és el control manual dels trens, pràctica desterrada avui dia ja que som com som. Res de nou.gatvell ha escrit:M'estranya que els trens, degut a la gran incidència, afectant des de Madrid fins la frontera, no continuessin el recorregut a velocitat reduïda (velocitat de marxa, que en diuen). Tot i anar lent, si més no podrien haver hagut apropar-se a alguna estació o algun accés senzill.
Tampoc entenc, si és que ho han informat degudament, que no hi hagués cap instal·lació de suport en un cas de fallada (sabotatge, per exemple) per mantenir el servei.
Amb la marxa a la vista el mateix, el tren no tenia cap tipus d'impediment per continuar la marxa, l'únic problema es que els senyals estaven apagats i el tren no estava localitzat des de el CTC. La circulació es torna menys segura, però coi, anar a 30-40 km/h en una recta tampoc es cap drama ni un perill rodant.
Però en fi, ja se sap que aquí tenim o un excés de sobreprotecció en molts casos o uns forats de seguretat que tampoc es que siguin gaire normals (i no només a Adif).
El metro de Barcelona amb motoristes!
-
- N8
- Entrades: 1151
- Facebook: https://www.facebook.com/CalafontNatural
- Contacta:
Tenint en compte com és la infraestructura de l'AVE, amb amplis revolts i gairebé sempre bona visibilitat, es podria anar, potser, a 100km/h. Però bé, ara ja és només teoritzar un tema passat.
Fabrico artesanalment, productes ecològics de neteja de la llar i d'higiene corporal.
https://calafont.cat/botiga
https://calafont.cat/botiga
- bigcoaster
- N8
- Entrades: 953
Ahir a TV3 van dir que a l'arqueta hi ha el cable de coure i dos de fibra, un de principal i un de socors per si el primer s'avaria. Els que ho van provocar suposo que ho sabien i van tallar els dos.gatvell ha escrit:Tampoc entenc, si és que ho han informat degudament, que no hi hagués cap instal·lació de suport en un cas de fallada (sabotatge, per exemple) per mantenir el servei.
This is the Southern service to London Victoria. We're now approaching London Victoria. Change here for the Victoria, Circle and District lines, National Rail services and the Victoria Coach Station.
Renfe no tornarà els diners a les persones que ja eren dins d'un AVE quan el servei es va col·lapsar
http://www.ara.cat/societat/renfe-torna ... 55590.html
http://www.ara.cat/societat/renfe-torna ... 55590.html
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Ni la Llei ni el compromís de puntualitat de Renfe, obliguen o comprometen la companyia a retornar l'import en cas d'incidència aliena a l'empresa, com ha estat el cas.
-
- N6
- Entrades: 299
La Audiencia Nacional ha asumido la investigación del extraño sabotaje. Será de los primeros asuntos que lleve el magistrado Juan Pablo González, designado hace poco para la AN. A ver si llegamos a saber qué ha pasado realmente.