A veure. Jo crec que si fan un tren expres entre bcn-tarragona-port aventura doncs que facin la R16 com la R2sud fins st.vicenç c. parant a les importants ja que ja te un servei avant a Tortosa. L'R17 i l'RT2 acaben a Port aventura doncs que posin algunes rt2 a port aventura i algunes a hospitalet infant. I per ultim que la R17 pares a Castelldefels, Sitges, Vilanova i Segur Calafell tambe.
Tambe el mateix amb R13 que passen pocs als dia doncs ja que tenen R14 que parin com R2sud. I a R15 tambe que tingui mes sortides parant com R2sud. Aixo es tot
El Yisus 712 ha escrit: ↑14 abr. 2020, 20:49
A veure. Jo crec que si fan un tren expres entre bcn-tarragona-port aventura doncs que facin la R16 com la R2sud fins st.vicenç c. parant a les importants ja que ja te un servei avant a Tortosa. L'R17 i l'RT2 acaben a Port aventura doncs que posin algunes rt2 a port aventura i algunes a hospitalet infant. I per ultim que la R17 pares a Castelldefels, Sitges, Vilanova i Segur Calafell tambe.
Tambe el mateix amb R13 que passen pocs als dia doncs ja que tenen R14 que parin com R2sud. I a R15 tambe que tingui mes sortides parant com R2sud. Aixo es tot
Com a usuari de l'R13, R14 i R16, ni de conya. Les 3 lĂnies de regionals han d'anar directes entre Bcn i SVC, i a veure quan es quadruplica el tram Castelldefels-El Prat i es redueixen els colchons que hi ha, que si no m'equivoco entre SVC i Sants es pot fer en uns 40 minuts i en canvi es fa en 1 hora com a mĂnim.
This is the Southern service to London Victoria. We're now approaching London Victoria. Change here for the Victoria, Circle and District lines, National Rail services and the Victoria Coach Station.