Tren a l'Agulla, altre cop!
-
liniadelRipollés
- N10

- Entrades: 3191
- Membre des de: 04 maig 2005, 22:13
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
Tren a l'Agulla, altre cop!
Com és tradicional, el proper 26 d'agost circularà el tren d'FGC entre Manresa i Parc de l'Agulla, amb motiu de la festa major.
Un bon moment per circular per la lĂnia de mercaderies de Sallent i SĂşria.
És força probable que el proper 30 de setembre hi hagi circulació Manresa-Santpedor-Sallent, amb motiu de la Fira de Sany Miquel, si bé aquest extrem està per confirmar de forma definitiva.
Un bon moment per circular per la lĂnia de mercaderies de Sallent i SĂşria.
És força probable que el proper 30 de setembre hi hagi circulació Manresa-Santpedor-Sallent, amb motiu de la Fira de Sany Miquel, si bé aquest extrem està per confirmar de forma definitiva.
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
-
hospitalenc
- N5

- Entrades: 82
- Membre des de: 15 juny 2007, 18:36
- Ubicació: L´Hospitalet.
Home, aprofito aixĂł per demanar a qui ho sĂ piguer:
QuĂnes posibilitats reals hi ha d´establir un servei de viatgers a aquestes dues lĂnies de SĂąria i Sallent?.
SerĂen trens locals diesel de i a Manresa?.
O hi podrĂa haber Unitats electrodiesel regionals derivades de les 213, i amb serveis regionals cap a Barna.?.
QuĂnes posibilitats reals hi ha d´establir un servei de viatgers a aquestes dues lĂnies de SĂąria i Sallent?.
O hi podrĂa haber Unitats electrodiesel regionals derivades de les 213, i amb serveis regionals cap a Barna.?.
Barrote EstopĂłn
Tenim un enginyer que a més és administrador que et pot donar resposta...Mira al final d'aquesta pà gina.hospitalenc ha escrit:Home, aprofito aixó per demanar a qui ho sà piguer:
PACO "Plataforma per l'AboliciĂł del Cotxe Oficial" Soci nĂşm. 2
- Trenscat
- N10

- Entrades: 2743
- Membre des de: 22 abr. 2005, 01:19
- UbicaciĂł: Terrassa-EstaciĂł del Nord
- Contacta:
Cal dir que quan ho vaig anar a presentar a FGC s'ho van mirar i es van quedar una còpia, aixà que tot i que no depèn directament d'ells qui sap si algun dia es tirarà endavant
Sobre la circulació al Parc de l'Agulla... què tal organitzar una trobada?
Bernat BorrĂ s http://www.trenscat.cat
-
liniadelRipollés
- N10

- Entrades: 3191
- Membre des de: 04 maig 2005, 22:13
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
Jo pel matĂ treballo preparant la Diada aixĂ que podria estar a Manresa-Alta cap a les 16:00h, si res falla.
Tinc ganes de veure si han renovat via.
Tinc ganes de veure si han renovat via.
Trenscat ha escrit:Cal dir que quan ho vaig anar a presentar a FGC s'ho van mirar i es van quedar una còpia, aixà que tot i que no depèn directament d'ells qui sap si algun dia es tirarà endavant![]()
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
-
hospitalenc
- N5

- Entrades: 82
- Membre des de: 15 juny 2007, 18:36
- Ubicació: L´Hospitalet.
Mercès Jamiro per l´enllaç!
Molt interesant, el vaig llegir l´altra dĂa, i amb aixĂł a la mĂ , si jo fos dirigent dels FGC l´obrirĂa el primer de gener vinent, transformant les dues unitats existents en dues de dos cotxes i dos automotors senzills.....pero veurèmsi algun dĂa es fa de debĂł, i no en dessitjos.
Molt interesant, el vaig llegir l´altra dĂa, i amb aixĂł a la mĂ , si jo fos dirigent dels FGC l´obrirĂa el primer de gener vinent, transformant les dues unitats existents en dues de dos cotxes i dos automotors senzills.....pero veurèmsi algun dĂa es fa de debĂł, i no en dessitjos.
-
Jordilar
- Guigui
- Administrador
- Entrades: 23887
- Membre des de: 26 feb. 2006, 18:02
- UbicaciĂł: Penitents L3 (Barcelona)
Avaries de MANs
D'acord amb relats d'altres foraires amb ocasions d'altres serveis, sembla que això comença a ser una tradició...Jordilar ha escrit:Els 2 automotors MAN que té FGC van acabar fent pana, aquest últim plè fins al máxim de gent es va quedar tirat a l'entrada de Manresa Alta i va poder moure's fins estacionar-se prop de les andanes.
a: PreposiciĂł que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educaciĂł no hi ha democrĂ cia.
- Trenscat
- N10

- Entrades: 2743
- Membre des de: 22 abr. 2005, 01:19
- UbicaciĂł: Terrassa-EstaciĂł del Nord
- Contacta:
Jo el què sé és que últimament sempre s'acabava suspenent el servei per tempestes molt fortes...
Aixà aquest any van pujar els dos MAN a Manresa? Darrerament només n'hi anava un, no?
Aixà aquest any van pujar els dos MAN a Manresa? Darrerament només n'hi anava un, no?
Bernat BorrĂ s http://www.trenscat.cat
- Pere
- N9

- Entrades: 1566
- Membre des de: 14 març 2006, 19:55
- UbicaciĂł: Alguna estaciĂł de rodalies <--> Sabadell Rambla
No... l'altre MAN el van cridar quan el de Manresa es va espatllar.. i mentre pujava el reserva també es va espatllar.Trenscat ha escrit:Jo el què sé és que últimament sempre s'acabava suspenent el servei per tempestes molt fortes...
- genissimon
- N10

- Entrades: 3446
- Membre des de: 05 abr. 2006, 12:43
- UbicaciĂł: La Selva marĂtima i el BerguedĂ prepirinenc
- wefer
- Administrador
- Entrades: 7425
- Membre des de: 19 abr. 2005, 23:55
- UbicaciĂł: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contacta:
Tenint en compte que veient els resultats queda clar que FGC no està donant als MANs el manteniment que necessiten, que no hi una altra alternativa dièsel clara, i que no compraran material dièsel per fer un parell de sortides a l'any... s'acosta el final dels trens especials i arriba la seva substitució per autobusos? 
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif, Afició ferrovià ria - Web ferrovià ria - Història de la SEAT - Museu del Transport de Barcelona
- Guigui
- Administrador
- Entrades: 23887
- Membre des de: 26 feb. 2006, 18:02
- UbicaciĂł: Penitents L3 (Barcelona)
L'altra hipòtesi...
No cal dir que la imminent electrificació i reobertura al servei comercial del tram més amunt de Manresa és somniar truites...wefer ha escrit:Tenint en compte que veient els resultats queda clar que FGC no està donant als MANs el manteniment que necessiten, que no hi una altra alternativa dièsel clara, i que no compraran material dièsel per fer un parell de sortides a l'any... s'acosta el final dels trens especials i arriba la seva substitució per autobusos?
a: PreposiciĂł que indica lloc, temps, atribut, etc.
- sigfrid440s
- N6

- Entrades: 292
- Membre des de: 03 set. 2006, 02:35
- Facebook: ssygger
- UbicaciĂł: Barcelona
- Contacta:
- Renfe445
- N10

- Entrades: 4593
- Membre des de: 16 ago. 2012, 19:33
- Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
- Contacta:
Re: Tren a l'Agulla, altre cop!
Jo ho vaig veure però a la pà gina web d'en Bernat Borrà s. 
Crònica del Transport al Barcelonès Nord
frankrodriguez.net
Bitte seien Sie achtsam. Andere brauchen ihren Sitzplatz vielleicht notwendiger.
frankrodriguez.net
Bitte seien Sie achtsam. Andere brauchen ihren Sitzplatz vielleicht notwendiger.
- Ecomobisostrans
- N10

- Entrades: 3736
- Membre des de: 11 maig 2005, 09:59
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
- UbicaciĂł: Barcelona
- Contacta:
Jo hi havia anat, i també un cop a l'any que era fins a Sallent !!!
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difĂşndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org
- genissimon
- N10

- Entrades: 3446
- Membre des de: 05 abr. 2006, 12:43
- UbicaciĂł: La Selva marĂtima i el BerguedĂ prepirinenc
Per la fira de Santpedor es feia una llançadora Manresa-Sallent, a més del Manresa-Parc de l'Agulla per la festa major de Manresa.
Jo hi vaig arribar a anar.
LlĂ stima que ja no es fa.
Salut !!
Jo hi vaig arribar a anar.
LlĂ stima que ja no es fa.
Salut !!
ReposiciĂł del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
ActualitzaciĂł de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
ActualitzaciĂł de la C-26 entre Berga i Solsona.