Avui s'estava reinstal.lant l'enclavament mecànic de Tremp, hi havia operaris instal.lant i supervisant la nova transmissió entre les palanques i els senyals d'entrada.
S'estan instal.lant nous indicador de posició d'agulla.
Això permetria fer encreuaments sense haver d'utilitzar cel banderí groc desplegat.
Les agulles de Tremp estan preparades per ser talonables amb mecanisme de retorn retardat, si bé ara no ho són.
Es preveu reinstal.lar la tercera via de La Pobla.
L'edifici de Tremp està sent transformat en bar.
L'edifici de Sant Llorenç ha estat tapiat.
Hem actualitzat el fòrum a la última versió disponible, de 2024.
Si us plau, si veieu qualsevol problema comuniqueu-ho al subfòrum de SUGGERIMENTS I PROVES. Gràcies!
Si us plau, si veieu qualsevol problema comuniqueu-ho al subfòrum de SUGGERIMENTS I PROVES. Gràcies!
Nou enclavament mecànic d'FGC
-
- N10
- Entrades: 3191
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
Nou enclavament mecànic d'FGC
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
La tercera via de la Pobla?, millor, perque així es té una altre via disponible per a passatgers, amb andana
Tipus renfe o FGC?liniadelRipollés ha escrit:S'estan instal.lant nous indicador de posició d'agulla
Sembla que finalment han observat les mancances que tenien a la línia i estan reaccionant molt positivament. Per una banda, podent fer creuaments a Tremp es pot millorar molt la freqüència de pas a la línia. I si es reinstal·la la tercera via a La Pobla es podrà compatibilitzar totalment el servei regular amb el tren turístic, cosa que el passat 16 de setembre va ser una mica caòtica. Ara està per veure si tornarà a haver-hi personal habitualment a Tremp... Perquè fer gestió integral de l'estació? És a dir, que els del bar puguessin també vendre bitllets i fins i tot moure els enclavaments seria una mica massa bèstia no?
En fi, tot plegat indica que són molt bones notícies per la línia de La Pobla que sembla que està en creixement i expansió. Realment, si s'ofereixen serveis amb una freqüència una mica més raonable que l'actual i rebaixant encara més el temps de viatge pot ser una alternativa molt raonable a la carretera per fer el trajecte de La Pobla/Tremp cap a Lleida, ja que almenys jo quan haig de fer la carretera de Camarasa o la d'Àger per anar cap a Balaguer ja m'agafen tots els mals!
En fi, tot plegat indica que són molt bones notícies per la línia de La Pobla que sembla que està en creixement i expansió. Realment, si s'ofereixen serveis amb una freqüència una mica més raonable que l'actual i rebaixant encara més el temps de viatge pot ser una alternativa molt raonable a la carretera per fer el trajecte de La Pobla/Tremp cap a Lleida, ja que almenys jo quan haig de fer la carretera de Camarasa o la d'Àger per anar cap a Balaguer ja m'agafen tots els mals!
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
-
- N10
- Entrades: 3191
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
Tipus ADIF.Jordilar ha escrit:Tipus renfe o FGC?liniadelRipollés ha escrit:S'estan instal.lant nous indicador de posició d'agulla
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
Interessant. De cara a augmentar la freqüència dels trens, jo desdoblaria alguna estació més, però vaja... si dieu que estan veient les limitacions actuals d'aquesta línia, ja és alguna cosa.