Hem actualitzat el fòrum a la última versió disponible, de 2024.
Si us plau, si veieu qualsevol problema comuniqueu-ho al subfòrum de SUGGERIMENTS I PROVES. Gràcies!
Si us plau, si veieu qualsevol problema comuniqueu-ho al subfòrum de SUGGERIMENTS I PROVES. Gràcies!
"Báculo informativo" a Campdevànol
-
- N10
- Entrades: 4269
- Ubicació: Horta
"Báculo informativo" a Campdevànol
Ahir, mentre caminava per Campdevànol, a la plaça de Valldemosa, vaig veure com una pantalla al carrer on hi deia Renfe... m'apropo i veig que és això que teniu a les fotos. Algú sap què és un "báculo informativo"? Què s'hi mostrarà en aquesta pantalla? Algú n'havia vist cap abans?
Jo no tinc ni remota idea de què és un "báculo", però sí sé que això és una tele on hi posaran...o bé publicitat (seguint la tònica dels trens), o bé incidències (dubto que tinguin la suficient agilitat mental com per posar la incidència abans que hagi passat una setmana), o bé estarà permanentment en proves...
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
He vist trastos d'aquests a diverses viles on passa el transpirinenc. Crec que era a Planoles que en vaig veure un, i no precisament a la vora de l'estació.
A puigcerdà també n'hi un o almenys a l'agost. Bandalitzat per cert, vidre trencat.
vaig sentir que a l'Ajuntament de Ribes havien posat uns displays per saber l'estat de la línia. Potser es aixó.
Estava en proves o funcionava?
Per que veieu com els alcaldes dónen una importància destacada al tren.
A Ribes de Freser, davant de l'ajuntament n'hi ha un altre. Mostrava bàsicament horaris de la línia.
-
- N10
- Entrades: 4269
- Ubicació: Horta
Estava en proves, no feia res més que el què es veu. Tot i que era un dissabte a tres quarts de nou de la nit...Jordilar ha escrit:vaig sentir que a l'Ajuntament de Ribes havien posat uns displays per saber l'estat de la línia. Potser es aixó.
Hola!
Efectivament a Planoles n'hi ha un. On no n'he vist jo és a Tosesawe ha escrit:He vist trastos d'aquests a diverses viles on passa el transpirinenc. Crec que era a Planoles que en vaig veure un, i no precisament a la vora de l'estació.
Salutacions!
Fora el logo de Rodalies als senzills de metro!
Fora el logo de Rodalies als senzills de metro!
quina cosa mes curiosa, nomes esta a la linia de puigcerda?
Jo tambe en vull un a casa
Jo tambe en vull un a casa