(crítica i millores del PElectoral)
-Girona-Costa Brava: imprescindible el TREN_TRAM amb combinació de vapors.
-Camp de Tarragona: TRAMCAMP
-Tortosa-Vinaròs (Això suposa la creació del consorci FGC_FGV amb dubtosos resultats. Títols de transport escrits en blavencià i català.) Proposo prolongació cap a Morella amb parada facultativa a la capella del Pont de la Bóta (poden aprofitar-ne el pont, què és estret)
-Olot-Girona amb trens bicicleta sobre rails
-Pobla de Segur-Esterri d'aneu a fer punyetes
-Reobertura del Mina Grott al tràfic de mercaderies
-Creació dels Ferrocarrils Aranesos.
entfe001 ha escrit:La proposta més realista de totes, pel que fa a dotació pressupostària: 1.045 eurosICV ha escrit:ß Creació de noves xarxes de tren-tram a:
¸ Girona-Costa Brava.
¸ Camp de Tarragona.
¸ Vallès Occidental (Cerdanyola-UAB-Sabadell-Terrassa).
I compromís d'estudiar la conversió a servei tren-tram o la creació de les següents línies:
¸ Lleida-Cervera.
¸ Lleida-la Pobla de Segur.
¸ Tortosa-l'Aldea-Amposta-Vinarós.
¸ Olot-Girona.
¸ Centelles-Ripoll.
¸ Pobla de Segur-Esterri d'Àneu
Aquestes inversions suposarien una despesa quadrianual de 1.045 d'euros.
Malauradament, al final em temo que serà així