Aquest últim acabaven o començaven a Martorell.jordidr ha escrit:Els caps de setmana els regionals van directes?
Regional Barcelona <-> Port Aventura
Barcelona <-> Port Aventura
M'agradaria saber quin preu tenen els regionals perquè m'agradaria anar des de Sant Feliu de Llobregat a Port Aventura i no sé quin bitllet he d'agafar si bitllet fins a Sants i desprès agafar un altre bitllet per a Port Aventura. Un segon dubte, el bitllet d'anada i tornada s'ha d'agafar expressament des de Sants o pot ser des de Sant Feliu mateix?
GrĂ cies
GrĂ cies
albert28 l’ha editat per darrera vegada el dia: 27 juny 2011, 01:25, en total s’ha editat 1 vegada.
-
victorcasta
- N10

- Entrades: 4277
- Membre des de: 14 maig 2005, 11:32
- UbicaciĂł: Horta
Re: Tarifes Regionals
De Sants a Port Aventura són 6,95 euros amb tarifa general. Però si treus el bitllet a la taquilla de Sant Feliu t'haurien de poder donar un sol bitllet fins a Port Aventura, tot i que la diferència de més no la sé.
-
PoLeTe124
- N7

- Entrades: 458
- Membre des de: 25 feb. 2010, 14:27
- Facebook: pol.bielsa
- UbicaciĂł: Sant Andreu de la Barca (El Palau)
- Contacta:
Els bitllets per anar amb Rodalies+Regional es pot comprar a qualsevol taquilla, excepte si a la taquillera no li ve de gust. Es pot comprar d'anada o d'anada i tornada. També amb el Carnet Jove.
Amb la targeta no bancà ria del Carnet Jove et fan algun descompte o alguna cosa per l'estil?PoLeTe124 ha escrit:Els bitllets per anar amb Rodalies+Regional es pot comprar a qualsevol taquilla, excepte si a la taquillera no li ve de gust. Es pot comprar d'anada o d'anada i tornada. També amb el Carnet Jove.
-
victorcasta
- N10

-
PoLeTe124
- N7

- Contacta:
I tantalbert28 ha escrit:Amb la targeta no bancà ria del Carnet Jove et fan algun descompte o alguna cosa per l'estil?PoLeTe124 ha escrit:Els bitllets per anar amb Rodalies+Regional es pot comprar a qualsevol taquilla, excepte si a la taquillera no li ve de gust. Es pot comprar d'anada o d'anada i tornada. També amb el Carnet Jove.
A les estacions de la R2 Nord fer un bitllet directe Rodalia+Regional ens ho tenen explĂcitament prohibit, hem de fer bitllet de rodalia fins on para el regional i d'allĂ bitllet del regional fins a la destinaciĂł, amb la tarifa que correspongui, òbviament.PoLeTe124 ha escrit:Els bitllets per anar amb Rodalies+Regional es pot comprar a qualsevol taquilla, excepte si a la taquillera no li ve de gust.
-
liniadelRipollés
- N10

- Entrades: 3191
- Membre des de: 04 maig 2005, 22:13
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
Ho haurem de parlar amb Rodalies de Catalunya, a veure què en pensen d'això que cada lĂnia apliqui les seves normes, segons "el gust" de cadascĂş.
UT596001 ha escrit:A les estacions de la R2 Nord fer un bitllet directe Rodalia+Regional ens ho tenen explĂcitament prohibit, hem de fer bitllet de rodalia fins on para el regional i d'allĂ bitllet del regional fins a la destinaciĂł, amb la tarifa que correspongui, òbviament.PoLeTe124 ha escrit:Els bitllets per anar amb Rodalies+Regional es pot comprar a qualsevol taquilla, excepte si a la taquillera no li ve de gust.
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
- Pere
- N9

- Entrades: 1566
- Membre des de: 14 març 2006, 19:55
- UbicaciĂł: Alguna estaciĂł de rodalies <--> Sabadell Rambla
O de cada cap de lĂnia/supervisor comercial...liniadelRipollĂ©s ha escrit:Ho haurem de parlar amb Rodalies de Catalunya, a veure què en pensen d'això que cada lĂnia apliqui les seves normes, segons "el gust" de cadascĂş.
UT596001 ha escrit:A les estacions de la R2 Nord fer un bitllet directe Rodalia+Regional ens ho tenen explĂcitament prohibit, hem de fer bitllet de rodalia fins on para el regional i d'allĂ bitllet del regional fins a la destinaciĂł, amb la tarifa que correspongui, òbviament.PoLeTe124 ha escrit:Els bitllets per anar amb Rodalies+Regional es pot comprar a qualsevol taquilla, excepte si a la taquillera no li ve de gust.
El viatge ha anat bé, però no entenc com per viatges d'1h30 posin unitats 447 amb lo incòmodes que arriben a ser durant molta estona seguida. Quina diferència de capacitat de passatgers hi ha amb les 448 o 470?
Que jo sà piga les 447 arriben fins a uns 120km/h però tant les 448 o 470 em sembla que arriben als 140-160km/h, perquè hi ha part del tram que es pot anar fins a 140km/h i per tant es reduiria una mica el temps de viatge per aquesta diferència de velocitat, no?
Que jo sà piga les 447 arriben fins a uns 120km/h però tant les 448 o 470 em sembla que arriben als 140-160km/h, perquè hi ha part del tram que es pot anar fins a 140km/h i per tant es reduiria una mica el temps de viatge per aquesta diferència de velocitat, no?
-
victorcasta
- N10

- 593Dromedario
- N6

- Entrades: 225
- Membre des de: 21 abr. 2008, 19:29
- UbicaciĂł: BCN Sant Andreu
Re: Regional Barcelona <-> Port Aventura
Les 6 vegades que he anat a Port Aventura, totes en tren i sense cap problema.
Fa cosa de 10 anys, hi anava amb el CE anterior (8:03 a Sants, que després passà a ser 7:44 a Sant Andreu Comtal, quan el van enllaçar amb un CE de Figueres). D'aquests serveis, anada i tornada, i d'algun altre cap a Cambrils, vingué el meu gust per les 444.
Els últims cops agafava el regional del que parlem, dos o tres cops servit per 440R, i l'últim, el novembre passat, per 448. De tornada, depèn de l'hora de tancament (ara que a certes èpoques tanquen a les 19h) i de si circula el tren de les 21 h o l'últim és el de les 20:40, el provinent de València.
Fa cosa de 10 anys, hi anava amb el CE anterior (8:03 a Sants, que després passà a ser 7:44 a Sant Andreu Comtal, quan el van enllaçar amb un CE de Figueres). D'aquests serveis, anada i tornada, i d'algun altre cap a Cambrils, vingué el meu gust per les 444.
Els últims cops agafava el regional del que parlem, dos o tres cops servit per 440R, i l'últim, el novembre passat, per 448. De tornada, depèn de l'hora de tancament (ara que a certes èpoques tanquen a les 19h) i de si circula el tren de les 21 h o l'últim és el de les 20:40, el provinent de València.
- lovetrains
- N1

- Entrades: 5
- Membre des de: 01 juny 2011, 17:19
Hola a tots! Jo fa ben poquet que visc pel sud de Catalunya y estic estudiant els serveis de per aqui encara jejeje! He pogut veure, de moment només pels horaris, que el servei que surt de Barcelona EDF a las 8:17 del matà y arriba a Port Aventura a las 9:47 finalitza el seu recorregut en aquesta estació (entresetmana), aleshores mires els horaris de sortides que s'inicien desde Port Aventura, y entresetmana no hi ha cap! El meu dubte es, que fan amb aquest tren? El porten a Tarragona? Pero si es aixà a que espera a TGN si no han de fer mes sortides des de Port Aventura...
Bueno si algú s'ho havia preguntat aixó i ho sap agraïria la seva resposta, si no jo la setmana que be tinc uns dies lliures pel matà i podré anar a comprovar-ho! Aixà que sabrem la resposta jejejeje salut a tothom!
Bueno si algú s'ho havia preguntat aixó i ho sap agraïria la seva resposta, si no jo la setmana que be tinc uns dies lliures pel matà i podré anar a comprovar-ho! Aixà que sabrem la resposta jejejeje salut a tothom!
-
PoLeTe124
- N7

- Contacta:
Exacte, el porten de buit a Tarragona, i d'allà no tinc ni idea d'on deu anarlovetrains ha escrit:Hola a tots! Jo fa ben poquet que visc pel sud de Catalunya y estic estudiant els serveis de per aqui encara jejeje! He pogut veure, de moment només pels horaris, que el servei que surt de Barcelona EDF a las 8:17 del matà y arriba a Port Aventura a las 9:47 finalitza el seu recorregut en aquesta estació (entresetmana), aleshores mires els horaris de sortides que s'inicien desde Port Aventura, y entresetmana no hi ha cap! El meu dubte es, que fan amb aquest tren? El porten a Tarragona? Pero si es aixà a que espera a TGN si no han de fer mes sortides des de Port Aventura...
Material buit
Quina mania de moure trens de buit! El podrien aprofitar perfectament per fer un servei Port Aventura - Tarragona, de manera que es pugui enllaçar amb els regionals que venen de Reus, per poder anar a Barcelona sense haver d'esperar un regional que vingui de Salou.
- lovetrains
- N1

Re: Material buit
És el que penso jo! SerĂa molt Ăştil el servei. De totes maneres em tĂ© bastant intrigat el tren fantasma de Port Aventura jejeje Per mĂ©s que miro no deduieĂŻxo quin servei fa a continuaciĂł aquell tren..Javi M ha escrit:Quina mania de moure trens de buit! El podrien aprofitar perfectament per fer un servei Port Aventura - Tarragona, de manera que es pugui enllaçar amb els regionals que venen de Reus, per poder anar a Barcelona sense haver d'esperar un regional que vingui de Salou.
- Pere
- N9

- Entrades: 1566
- Membre des de: 14 març 2006, 19:55
- UbicaciĂł: Alguna estaciĂł de rodalies <--> Sabadell Rambla
Si no recordo malament, el de Port Aventura va de buit fins a Salou, no Tarragona, i tot seguit s'acobla amb un Catalunya Exprés Tortosa-Barcelona.PoLeTe124 ha escrit:Exacte, el porten de buit a Tarragona, i d'allà no tinc ni idea d'on deu anarlovetrains ha escrit:Hola a tots! Jo fa ben poquet que visc pel sud de Catalunya y estic estudiant els serveis de per aqui encara jejeje! He pogut veure, de moment només pels horaris, que el servei que surt de Barcelona EDF a las 8:17 del matà y arriba a Port Aventura a las 9:47 finalitza el seu recorregut en aquesta estació (entresetmana), aleshores mires els horaris de sortides que s'inicien desde Port Aventura, y entresetmana no hi ha cap! El meu dubte es, que fan amb aquest tren? El porten a Tarragona? Pero si es aixà a que espera a TGN si no han de fer mes sortides des de Port Aventura...
- lovetrains
- N1

Pere ha escrit:Si no recordo malament, el de Port Aventura va de buit fins a Salou, no Tarragona, i tot seguit s'acobla amb un Catalunya Exprés Tortosa-Barcelona.
Caram això no ho sabia jo...Suposu que amb el que fa parada a les 10:13... pero i que fan l'acoplament a Salou amb passatgers y tot..?