Nou tren blanc a Barcelona-La Molina
Re: Nou tren blanc a Barcelona-La Molina
http://premsa.gencat.cat/pres_fsvp/AppJ ... 5&canal=46
El Tren Blanc arribarĂ fins a PuigcerdĂ a partir d'aquest hivern
Enguany el servei ferroviari entre Barcelona i La Molina es perllongarà per connectar també amb la capital de la Cerdanya
Es tracta de la tercera temporada que funciona aquest servei, introduit el 2010 amb l’objectiu de facilitar l’accés d’usuaris a les pistes d’esquà els caps de setmana i festius
El Departament de Territori i Sostenibilitat ampliarà el servei del Tren Blanc que connecta Barcelona i La Molina fins a Puigcerdà a partir de la temporada 2012-2013. L’objectiu és facilitar l’accessibilitat dels viatgers a les pistes d’esquà durant els caps de setmana i festius, i també millorar la comunicació entre Barcelona i la capital de la comarca de la Cerdanya. A més, servirà per facilitar els desplaçaments dels estudiants que tornen a Barcelona els diumenges des de Puigcerdà . D’aquesta manera, es dóna resposta a les peticions formulades pels agents del territori.
És la tercera edició que funciona aquest servei de temporada, que operarà des del 6 de desembre fins a l’1 d’abril. Enguany, el servei sortirà a les 6.13 h des de Plaça Catalunya, arribarà a La Molina a les 8.35 h i a Puigcerdà a les 8.53 h. La tornada serà a les 17.40 h de Puigcerdà , passarà per La Molina a les 17.55 h i arribarà a Plaça Catalunya a les 20.29 h.
Per tal d’optimitzar l’oferta ferrovià ria, els caps de setmana i festius que funcioni el Tren Blanc es modificaran els horaris de 4 expedicions de l’R3 amb l’objectiu d’ajustar els serveis que comuniquen Barcelona i Puigcerdà a les necessitats de mobilitat al llarg de tot el dia. Rodalies de Catalunya informarà d’aquests canvis d’horari a través dels seus canals de difusió habituals.
La Generalitat de Catalunya finança aquest servei en el marc del Pla d’Acció 2010-2012 de Rodalies de Catalunya. Per a la nova temporada, el cost previst del Tren Blanc serà de 221.000 euros.
Nous trens més moderns
El servei es prestarĂ inicialment amb material mòbil convencional de la sèrie 447, que tambĂ© s’utilitza en la resta de serveis de la lĂnia R3 de Rodalies de Catalunya. Tanmateix, a partir del mes de gener de 2013 s’incorporarĂ un nou tren 447 remodelat interiorment, la qual cosa permetrĂ millorar la comoditat i el comfort en els desplaçaments, atès que ofereix les seguents prestacions addicionals:
- Nous seients més comfortables
- Suports per a bicicletes i portaesquĂs
- Nou mobiliari auxiliar d’acord amb el disseny interior modificat
Durant el 2013 s’aniran incorporant progressivament a l’R3 noves unitats remodelades, fins a completar un total de 14 trens que donaran servei a la lĂnia entre la Cerdanya i el Ripollès.
Aquesta renovaciĂł del material mòbil de la lĂnia R3 amb l’objectiu de millorar la qualitat del servei als viatgers tindrĂ un cost de 3,1 MEUR, que serĂ assumit per la Generalitat de Catalunya en el marc del Pla d’AcciĂł de Rodalies de Catalunya.
El Tren Blanc arribarĂ fins a PuigcerdĂ a partir d'aquest hivern
Enguany el servei ferroviari entre Barcelona i La Molina es perllongarà per connectar també amb la capital de la Cerdanya
Es tracta de la tercera temporada que funciona aquest servei, introduit el 2010 amb l’objectiu de facilitar l’accés d’usuaris a les pistes d’esquà els caps de setmana i festius
El Departament de Territori i Sostenibilitat ampliarà el servei del Tren Blanc que connecta Barcelona i La Molina fins a Puigcerdà a partir de la temporada 2012-2013. L’objectiu és facilitar l’accessibilitat dels viatgers a les pistes d’esquà durant els caps de setmana i festius, i també millorar la comunicació entre Barcelona i la capital de la comarca de la Cerdanya. A més, servirà per facilitar els desplaçaments dels estudiants que tornen a Barcelona els diumenges des de Puigcerdà . D’aquesta manera, es dóna resposta a les peticions formulades pels agents del territori.
És la tercera edició que funciona aquest servei de temporada, que operarà des del 6 de desembre fins a l’1 d’abril. Enguany, el servei sortirà a les 6.13 h des de Plaça Catalunya, arribarà a La Molina a les 8.35 h i a Puigcerdà a les 8.53 h. La tornada serà a les 17.40 h de Puigcerdà , passarà per La Molina a les 17.55 h i arribarà a Plaça Catalunya a les 20.29 h.
Per tal d’optimitzar l’oferta ferrovià ria, els caps de setmana i festius que funcioni el Tren Blanc es modificaran els horaris de 4 expedicions de l’R3 amb l’objectiu d’ajustar els serveis que comuniquen Barcelona i Puigcerdà a les necessitats de mobilitat al llarg de tot el dia. Rodalies de Catalunya informarà d’aquests canvis d’horari a través dels seus canals de difusió habituals.
La Generalitat de Catalunya finança aquest servei en el marc del Pla d’Acció 2010-2012 de Rodalies de Catalunya. Per a la nova temporada, el cost previst del Tren Blanc serà de 221.000 euros.
Nous trens més moderns
El servei es prestarĂ inicialment amb material mòbil convencional de la sèrie 447, que tambĂ© s’utilitza en la resta de serveis de la lĂnia R3 de Rodalies de Catalunya. Tanmateix, a partir del mes de gener de 2013 s’incorporarĂ un nou tren 447 remodelat interiorment, la qual cosa permetrĂ millorar la comoditat i el comfort en els desplaçaments, atès que ofereix les seguents prestacions addicionals:
- Nous seients més comfortables
- Suports per a bicicletes i portaesquĂs
- Nou mobiliari auxiliar d’acord amb el disseny interior modificat
Durant el 2013 s’aniran incorporant progressivament a l’R3 noves unitats remodelades, fins a completar un total de 14 trens que donaran servei a la lĂnia entre la Cerdanya i el Ripollès.
Aquesta renovaciĂł del material mòbil de la lĂnia R3 amb l’objectiu de millorar la qualitat del servei als viatgers tindrĂ un cost de 3,1 MEUR, que serĂ assumit per la Generalitat de Catalunya en el marc del Pla d’AcciĂł de Rodalies de Catalunya.
- Sagrerenc
- N9

- Entrades: 1479
- Membre des de: 22 des. 2009, 16:17
- Ubicació: T2 / RER C / Métro ligne 12
Re: Nou tren blanc a Barcelona-La Molina
Perquè prolongar-lo a La Tor de Querol i que enllaci amb el TER que surt a les 09.21 h, massa feina oi? I més tenint en compte que el Rodalies següent arriba a La Tor a les 09.34 h, 13 minuts després de la sortida del TER... Es podria arribar a Toulouse a les 12.16 h, quan actualment la primera combinació possible arriba a les 16.16. Aquest tren seria competitiu amb l'autobús per al trajecte Barcelona-Toulouse, que tarda prà cticament el mateix (via Perpinyà ) i és més barat (36,15 euros el tren sense comptar ofertes, per 43 euros el bus Eurolines).GenCat ha escrit:És la tercera edició que funciona aquest servei de temporada, que operarà des del 6 de desembre fins a l’1 d’abril. Enguany, el servei sortirà a les 6.13 h des de Plaça Catalunya, arribarà a La Molina a les 8.35 h i a Puigcerdà a les 8.53 h. La tornada serà a les 17.40 h de Puigcerdà , passarà per La Molina a les 17.55 h i arribarà a Plaça Catalunya a les 20.29 h.
Sagrerenc l’ha editat per darrera vegada el dia: 25 oct. 2012, 23:21, en total s’ha editat 1 vegada.
Re: Nou tren blanc a Barcelona-La Molina
Fa grà cia quan posa que incorporaran trens més "moderns" i començaran amb una unitat. És una mica depriment que des de que esta aquest servei del Tren Blan no s'hagi fet amb anterioritat. A veure si algú pot fer-li una fotu del la "modernitat". Que modern i nou té ben poc.mikado ha escrit:http://premsa.gencat.cat/pres_fsvp/AppJ ... 5&canal=46
Nous trens més moderns
El servei es prestarĂ inicialment amb material mòbil convencional de la sèrie 447, que tambĂ© s’utilitza en la resta de serveis de la lĂnia R3 de Rodalies de Catalunya. Tanmateix, a partir del mes de gener de 2013 s’incorporarĂ un nou tren 447 remodelat interiorment, la qual cosa permetrĂ millorar la comoditat i el comfort en els desplaçaments, atès que ofereix les seguents prestacions addicionals:
- Nous seients més comfortables
- Suports per a bicicletes i portaesquĂs
- Nou mobiliari auxiliar d’acord amb el disseny interior modificat
Durant el 2013 s’aniran incorporant progressivament a l’R3 noves unitats remodelades, fins a completar un total de 14 trens que donaran servei a la lĂnia entre la Cerdanya i el Ripollès.
Aquesta renovaciĂł del material mòbil de la lĂnia R3 amb l’objectiu de millorar la qualitat del servei als viatgers tindrĂ un cost de 3,1 MEUR, que serĂ assumit per la Generalitat de Catalunya en el marc del Pla d’AcciĂł de Rodalies de Catalunya.
albert28 l’ha editat per darrera vegada el dia: 25 oct. 2012, 18:24, en total s’ha editat 1 vegada.
-
marciruelos
- N5

- Entrades: 92
- Membre des de: 11 ago. 2012, 14:15
- Facebook: facebook.com/marciruelos
- UbicaciĂł: Barcelona
Re: Nou tren blanc a Barcelona-La Molina
- UT440_132M
- N10

- Entrades: 4004
- Membre des de: 03 març 2008, 17:18
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- UbicaciĂł: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contacta:
Re: Nou tren blanc a Barcelona-La Molina
No m'ho empasso, fa massa temps que se'n parla i encara no he vist ni una unitat remodelada interiorment.mikado ha escrit:http://premsa.gencat.cat/pres_fsvp/AppJ ... 5&canal=46
Nous trens més moderns
El servei es prestarĂ inicialment amb material mòbil convencional de la sèrie 447, que tambĂ© s’utilitza en la resta de serveis de la lĂnia R3 de Rodalies de Catalunya. Tanmateix, a partir del mes de gener de 2013 s’incorporarĂ un nou tren 447 remodelat interiorment, la qual cosa permetrĂ millorar la comoditat i el comfort en els desplaçaments, atès que ofereix les seguents prestacions addicionals:
- Nous seients més comfortables
- Suports per a bicicletes i portaesquĂs
- Nou mobiliari auxiliar d’acord amb el disseny interior modificat
Durant el 2013 s’aniran incorporant progressivament a l’R3 noves unitats remodelades, fins a completar un total de 14 trens que donaran servei a la lĂnia entre la Cerdanya i el Ripollès.
Aquesta renovaciĂł del material mòbil de la lĂnia R3 amb l’objectiu de millorar la qualitat del servei als viatgers tindrĂ un cost de 3,1 MEUR, que serĂ assumit per la Generalitat de Catalunya en el marc del Pla d’AcciĂł de Rodalies de Catalunya.
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'AboliciĂł del Cotxe Oficial", Soci nĂşm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'AboliciĂł del Cotxe Oficial", Soci nĂşm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
Re: Nou tren blanc a Barcelona-La Molina
Tal vez es por lo humilde que es la propuesta (un solo tren remodelado, los otros llegaran cuando dios quiera) pero me huele a que es de fiar. SerĂa la primera 447 reformada jamás, Âżno?
Re: Nou tren blanc a Barcelona-La Molina
...que no haguéssim perdut si mentrestant no haguessin perdut el cul per jubilar unes unitats que encara eren completament útils.premsa.gencat.cat ha escrit:Tanmateix, a partir del mes de gener de 2013 s’incorporarà un nou tren 447 remodelat interiorment, la qual cosa permetrà millorar la comoditat i el comfort en els desplaçaments, atès que ofereix [...] Nous seients més comfortables
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
- UT440_132M
- N10

- Entrades: 4004
- Membre des de: 03 març 2008, 17:18
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- UbicaciĂł: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contacta:
Re: Nou tren blanc a Barcelona-La Molina
Platanito ha escrit:...que no haguéssim perdut si mentrestant no haguessin perdut el cul per jubilar unes unitats que encara eren completament útils.premsa.gencat.cat ha escrit:Tanmateix, a partir del mes de gener de 2013 s’incorporarà un nou tren 447 remodelat interiorment, la qual cosa permetrà millorar la comoditat i el comfort en els desplaçaments, atès que ofereix [...] Nous seients més comfortables
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'AboliciĂł del Cotxe Oficial", Soci nĂşm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'AboliciĂł del Cotxe Oficial", Soci nĂşm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
Re: Nou tren blanc a Barcelona-La Molina
Secondado plenamente. Tienen que acabarse esos pijerĂos como retirar trenes por viejos, cuando quien haya estado en Suiza sabrá que al lado de trenes muy modernos para lĂneas importantes circulan vagones y automotores de 30 o 40 años en lĂneas o servicios más secundarios. En Estados Unidos sobra decir que usan un material viejo, con algunos trenes que han llegado a recuperar vagones de los 50, y los vagones tĂpicos Amfleet fueron fabricados de 1973 a 1982, y apenas estan mirando con que se puedan reemplazar ahora que hace falta en los vagones más antiguos (de 40 años). Muchos paĂses que se lo podrĂan permitir antes que este de tener todos los trenes nuevecitos y no lo hacen, porque es un gasto estĂşpido. Las 440 funcionan muy bien, y desde el punto de vista del pasajero no hay necesidad de retirarlas, la cosa es que si se les da un uso abusivo y poco mantenimiento, luego se le echa la culpa a la poca fiabilidad y al mal estado y problema resuelto. Es deprimente ver que en este paĂs no parecen conocer algo que estuviera entre el pijerĂo desperdiciador (flotamamodenaduropa, AVE) y la castraciĂłn si no clausura tipo lĂnea de La Pobla o Reus-roda, además de todos los carrilets que fueron clausurados. Hay que poner más mentalidad de usar lo que se tiene y sacarle provecho, y luego ya gastar a medida que hace falta. PolĂticas como el cafĂ© para todos, o esa manĂa de cualquier pueblo pidiendo el mismo servicio que Madrid o Barcelona sĂłlo hacen daño. Y los ciudadanos tienen que poner de su cuenta, dejando de caer en trampas electoralistas como los soterramientos o el tener una estaciĂłn al lado de casa (L9), y apoyar propuestas que ayuden a mejorar el servicio, y oponerse a los pijerĂos de la administraciĂłn. Con las reformas de las 447 para esta lĂnea (dejando al lado que se retiraran las 440), por una vez, creo que van en buen camino, de ocuparse de algo tan sencillo pero necesario.UT440_132M ha escrit:Platanito ha escrit:...que no haguĂ©ssim perdut si mentrestant no haguessin perdut el cul per jubilar unes unitats que encara eren completament Ăştils.premsa.gencat.cat ha escrit:Tanmateix, a partir del mes de gener de 2013 s’incorporarĂ un nou tren 447 remodelat interiorment, la qual cosa permetrĂ millorar la comoditat i el comfort en els desplaçaments, atès que ofereix [...] Nous seients mĂ©s comfortables
Totalment d'acord amb el que dius, però Ă©s la tendència d'aquest paĂs de pandereta, retirar el material de mĂ©s de 25 anys, per vell i "lleig".
PD: PerdĂłn por el off-topic.
- Rodalies1i3
- N3

- Entrades: 24
- Membre des de: 23 oct. 2011, 21:48
- Ubicació: Parets del Vallés (R3)
- Contacta:
Re: Nou tren blanc a Barcelona-La Molina
A mi el que em sembla realment humillant es que diaris com el 9 nou (Diari del Vallès Oriental) digui que els trens de la R3 son vells, quan alguns ni tan sols arriben als 15 anys de vida...
- vermer3
- N6

- Entrades: 301
- Membre des de: 02 jul. 2011, 14:11
- UbicaciĂł: L1 Rambla Just Oliveras/R2 R13 R14 R15 Castelldefels/R2 R8 R11 Granollers Centre
Re: Nou tren blanc a Barcelona-La Molina
Ostres, doncs a que esperen a desmantellar les 447, i ja de pas les 448 (1987), 450/451 (1991)? i substituirlos tots per Civies amb seients de pedra??Rodalies1i3 ha escrit:A mi el que em sembla realment humillant es que diaris com el 9 nou (Diari del Vallès Oriental) digui que els trens de la R3 son vells, quan alguns ni tan sols arriben als 15 anys de vida...
Quina cara tenen de dir que són velles amb 15 anys escassos; són les UT més fiables, amb unes prestacions bastant adequades( bona acceleració i frenada) i després de 20 anys circulant a mi no em semblen velles, el mateix que les 450/451, 448... encara que remarco que les 447,450 haurien de ser utilitzades exclusivament a serveis de Rodalies; si se'n reformen per fer-les més còmodes, amb seients de Regionals de debó, endavant i que facin Regionals a Lleida, Cerbère, Puigcerdà ,..., però mentrestant ho veig malament
I tornant al tema de que les 447 son velles, esperem que no facin com amb les 440 i cap al 2018 les eliminin per suposada antiguitat en benefici dels Civies
R.I.P. LĂnia Port Aventura - BifurcaciĂł Calafat
Desdobleu la lĂnia de Vic ja!
Prou retallar a MD i menys malgastar en AVE!
Desdobleu la lĂnia de Vic ja!
Prou retallar a MD i menys malgastar en AVE!
Re: Nou tren blanc a Barcelona-La Molina
No facis apostes...vermer3 ha escrit:I tornant al tema de que les 447 son velles, esperem que no facin com amb les 440 i cap al 2018 les eliminin per suposada antiguitat en benefici dels Civies
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
- Ganz
- N7

- Entrades: 330
- Membre des de: 07 maig 2012, 13:30
- Facebook: https://www.facebook.com/christiancavi
- UbicaciĂł: PuigcerdĂ
Re: Nou tren blanc a Barcelona-La Molina
Bé, més d'una de les similars exteriorment i per antiguitat, però mecà nicament força diferents, 446, ja n'hi ha algunes d'apartades del servei, i crec recordar que, fins i tot, donades de baixa... Tanco amb això off-topic.
Relatiu a la posada en servei de les 447 a la integritat de la lĂnia de PuigcerdĂ fa uns anys en substituciĂł de les 440, si bĂ© en termes de confort s'ha demostrat que no era bona idea (llògicament), s'havia d'amortitzar mĂnimament les diferents modificacions en les subestacions de la lĂnia com la d'Alp per admetre la pujada d'aquestes unitats, a mĂ©s d'economitzar el manteniment, doncs les 447 han demostrat sobradament que, en aquesta matèria, no tenen material similar que els faci ombra, a mĂ©s de la decisiĂł provinent de la mateixa operadora fa uns anys de no passar cap mĂ©s revisiĂł a les 440 pertanyents a Rodalies, com eren les que circulaven en la lĂnia. Que consti que sĂłc el primer defensor de la lĂnia, i un dels que pateixen l'inconfort de les actuals unitats, no adequades interiorment per a trajectes de mĂ©s d'una hora i mitja, i sĂłc el primer que opina contrĂ riament a la polĂtica aplicada per Renfe, ADIF, Ministeri de Foment i, en certes coses, amb TiS. Però en el delicat marc actual, que la lĂnia que tractem no estigui amenaçada Ă©s una cosa que als anys 80, no fa tant, no es podia ni somiar.
Lo veremos en el Tren Blanc, que parece ser será el primer servicio que realizará esta UT. Servicio que no hubiera costada nada ampliar a Enveitg, como he leĂdo que algunos compañeros escriben... CumplirĂa mucho mejor con el nombre de su servicio, al dar enlace con trenes destino estaciones de esquĂ como el Train Jaune y el TER Enveitg-Toulouse, además del Bus Ă 1 euro.
Salut a tothom.
Ganz.
Relatiu a la posada en servei de les 447 a la integritat de la lĂnia de PuigcerdĂ fa uns anys en substituciĂł de les 440, si bĂ© en termes de confort s'ha demostrat que no era bona idea (llògicament), s'havia d'amortitzar mĂnimament les diferents modificacions en les subestacions de la lĂnia com la d'Alp per admetre la pujada d'aquestes unitats, a mĂ©s d'economitzar el manteniment, doncs les 447 han demostrat sobradament que, en aquesta matèria, no tenen material similar que els faci ombra, a mĂ©s de la decisiĂł provinent de la mateixa operadora fa uns anys de no passar cap mĂ©s revisiĂł a les 440 pertanyents a Rodalies, com eren les que circulaven en la lĂnia. Que consti que sĂłc el primer defensor de la lĂnia, i un dels que pateixen l'inconfort de les actuals unitats, no adequades interiorment per a trajectes de mĂ©s d'una hora i mitja, i sĂłc el primer que opina contrĂ riament a la polĂtica aplicada per Renfe, ADIF, Ministeri de Foment i, en certes coses, amb TiS. Però en el delicat marc actual, que la lĂnia que tractem no estigui amenaçada Ă©s una cosa que als anys 80, no fa tant, no es podia ni somiar.
Bien, es que realmente está licitado y adjudicado (creo recordar que a la joven empresa Albitren) el que llaman "prototipo de remodelaciĂłn de 447 para la lĂnea de Puigcerdá". AsĂ que mucho me temo que en enero lo veremos circulando, si no ocurre nada. Y sĂ, serĂa de las operaciones de mayor envergadura estructural realizadas en una 447. Esperemos que sea una reforma Ăştil, que realmente mejore el confort de la lĂnea, porque hasta que no vea con mis propios ojos quĂ© es lo que han hecho...alf ha escrit:Tal vez es por lo humilde que es la propuesta (un solo tren remodelado, los otros llegaran cuando dios quiera) pero me huele a que es de fiar. SerĂa la primera 447 reformada jamás, Âżno?
Lo veremos en el Tren Blanc, que parece ser será el primer servicio que realizará esta UT. Servicio que no hubiera costada nada ampliar a Enveitg, como he leĂdo que algunos compañeros escriben... CumplirĂa mucho mejor con el nombre de su servicio, al dar enlace con trenes destino estaciones de esquĂ como el Train Jaune y el TER Enveitg-Toulouse, además del Bus Ă 1 euro.
Salut a tothom.
Ganz.
Re: Nous horaris Rodalies RENFE
Por cierto, se sabe ya algo del famoso tren reformado que iba a hacer el Tren Blanc a partir de enero?
Re: El Tren Blanc de La Molina
Por cierto, se ha sabido algo de la unidad que iban a reformar justo para el servicio del Tren Blanc?
Re: El Tren Blanc de La Molina
Pel servei del Tren Blanc no hi ha prevista cap unitat especial. El que succeeix es que aviat sortirà a fer les proves de homologació la unitat 447.111 que és el prototipus per a la reforma dels vehicles d'aquesta serie destinats al servei regional. Les proves de la R es varen fer dins la primera quinzena de febrer. Aquesta unitat porta seient similars als de una 449 i un petit departament per a bicicletes i esquis.
jms
jms
Re: El Tren Blanc de La Molina
A esta misma me referĂa. Lo dije porque antes de navidad se anunciĂł que en enero entrarĂa en operaciĂłn la primera 447 reformada, y que cubrirĂa, entre otros, el servicio del tren blanc. Existe alguna foto?jms ha escrit:Pel servei del Tren Blanc no hi ha prevista cap unitat especial. El que succeeix es que aviat sortirĂ a fer les proves de homologaciĂł la unitat 447.111 que Ă©s el prototipus per a la reforma dels vehicles d'aquesta serie destinats al servei regional. Les proves de la R es varen fer dins la primera quinzena de febrer. Aquesta unitat porta seient similars als de una 449 i un petit departament per a bicicletes i esquis.
jms
Re: Nou tren blanc a Barcelona-La Molina
D'un tweet de Rodalia.info:
I a http://premsa.gencat.cat/pres_fsvp/AppJ ... 1?id=96957
Visita al primer tren en remodelaciĂł de la lĂnia R3 Barcelona-PuigcerdĂ
El secretari de Territori i Mobilitat, Ricard Font, i el president de Renfe, Julio GĂłmez-Pomar, visitaran demĂ divendres, 22 de març, el primer tren en remodelaciĂł de la lĂnia R3 Barcelona-PuigcerdĂ , als tallers Renfe Integria a Vilanova i la GeltrĂş.
La visita tindrà lloc, a les 17.00 hores, al Taller Central de Reparacions de Vilanova i la Geltrú (Rambla Exposició – al costat del Museu del Ferrocarril i de l’estació de Renfe).
22-03-2013 17.00 | Taller Central de Reparacions (Rambla ExposiciĂł, al costat de l'estaciĂł de Renfe) | Vilanova i la GeltrĂş (Garraf) | Barcelona
El secretari de Territori i Mobilitat, Ricard Font, i el president de Renfe, Julio GĂłmez-Pomar, visitaran el primer tren en remodelaciĂł de la lĂnia R3 Barcelona-PuigcerdĂ .
Visita al primer tren en remodelaciĂł de la lĂnia R3 Barcelona-PuigcerdĂ
El secretari de Territori i Mobilitat, Ricard Font, i el president de Renfe, Julio GĂłmez-Pomar, visitaran demĂ divendres, 22 de març, el primer tren en remodelaciĂł de la lĂnia R3 Barcelona-PuigcerdĂ , als tallers Renfe Integria a Vilanova i la GeltrĂş.
La visita tindrà lloc, a les 17.00 hores, al Taller Central de Reparacions de Vilanova i la Geltrú (Rambla Exposició – al costat del Museu del Ferrocarril i de l’estació de Renfe).
22-03-2013 17.00 | Taller Central de Reparacions (Rambla ExposiciĂł, al costat de l'estaciĂł de Renfe) | Vilanova i la GeltrĂş (Garraf) | Barcelona
El secretari de Territori i Mobilitat, Ricard Font, i el president de Renfe, Julio GĂłmez-Pomar, visitaran el primer tren en remodelaciĂł de la lĂnia R3 Barcelona-PuigcerdĂ .
Re: Nou tren blanc a Barcelona-La Molina
Per parlar del material mòbil reformat, hem obert el fil http://transport.cat/viewtopic.php?f=45&t=12922
-
Ferry1ac1
- N8

- Entrades: 926
- Membre des de: 14 juny 2005, 10:06
- UbicaciĂł: Barcelona-Catalunya
- Contacta:
El retorn del tren blanc
A partir del proper 6 de desembre Rodalies de Catalunya torna a posar en servei el Tren Blanc, que uneix Barcelona i La Molina i PuigcerdĂ . Aquest tren especial de la lĂnia R3 (L’Hospitalet de Llobregat – PuigcerdĂ per Vic) circularĂ els caps de setmana i festius i estarĂ en funcionament des del proper 6 de desembre i fins el 21 d’abril.
L’objectiu és facilitar l’accessibilitat dels viatgers a les pistes d’esquà durant els caps de setmana i festius, i també millorar la comunicació entre Barcelona i la capital de la Cerdanya.
Continua a http://www20.gencat.cat/portal/site/rod ... 0c1e0aRCRD
L’objectiu és facilitar l’accessibilitat dels viatgers a les pistes d’esquà durant els caps de setmana i festius, i també millorar la comunicació entre Barcelona i la capital de la Cerdanya.
Continua a http://www20.gencat.cat/portal/site/rod ... 0c1e0aRCRD
