Modificacions Horaris Barcelona Maçanet i Barcelona Portbou

RENFE regionals i línies FGC de fora de l'àrea de Barcelona.
RENFE regionales y líneas FGC de fuera del área de Barcelona.
josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Modificacions Horaris Barcelona Maçanet i Barcelona Portbou

Entrada Autor: josep_serre » Dimarts 26/01/2010 16:49

A partir del 31 de gener hi ha uns petits canvis als horaris entre Sant Celoni i Maçanet, els canvis són els següents:

El tren amb origen Aeroport a les 17:38 i el tren amb origen Castelldefels a les 19:24, aquest últim només dies feiners, i que fins ara acabaven a Sant Celoni acabaran el seu recorregut a Maçanet Massanes, el primer tren que he anomenat només arribarà a Maçanet els dissabtes, diumenges i festius.

Els dies feiners el tren que amb origen Sant Celoni i destinació Aeroport amb sortida de Sant Celoni a les 22:05 i els dissabtes, diumenges i festius a les 20:35 passaran a començar a Maçanet Massanes.

En contrapartida els regional amb origen Portbou a les 18:29 els diumenges i amb origen Figueres a les 18:54 deixarà de fer les parades d'Hostalric, Riells i Viabrea-Breda i Gualba.

Igualment el MD que surt de Portbou a les 20:36, dissabtes i diumenges a les 20:30, deixaran de fer les parades d'Hostalric, Riells i Viabrea-Breda i Gualba.

He de confirmar encara els canvis pel que fa als trens regionals doncs però com a mínim quant a servei de rodalies desapareixen.

El motiu d'aquest canvi sembla que té a veure amb la implantació dels 449 doncs quan aquesta van en doble i fan parada a les estacions esmentades va la segona unitat sense servei a causa de la longitud de les andanes.


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Dimecres 27/01/2010 9:58

Més exactament el tren que surt els dissabtes de Figueres a les 18:54 passarà a ser MD servit igualment amb material 449 i farà les parades habituals del servei MD, els diumenges el tren enderrereix la seva sortida 10 minuts de Portbou (18:39) i es fa amb 440R i és directe Maçanet a Sant Celoni, tren que surt de dilluns a divendres de Portbou a les 20:36 sortirà a les 20:27 i anirà directe de Maçanet a Sant Celoni, els caps de setmana es manté el tren a les 20:30 amb les seves parades actuals.


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dijous 28/01/2010 1:38

josep_serre ha escrit:Els dies feiners el tren que amb origen Sant Celoni i destinació Aeroport amb sortida de Sant Celoni a les 22:05 [...] passaran a començar a Maçanet Massanes.
Aquest tren no pot ser ja que de dilluns a divendres aquest tren comença a Granollers Centre. Inicia servei a Sant Celoni els dissabtes, diumenges i festius.

M'inclino a pensar que serà el rodalies Sant Celoni-Vilanova i la Geltrú que surt de la capital del Baix Montseny a les 22.24 el que possiblement començi a Maçanet-Massanes.



josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Dijous 28/01/2010 9:00

No, és el tren que he dit jo, el que sí que és cert és que és un tren que comença a Granollers-Centre passa que a l'avís que he vist jo només apareix com a nou servei entre Maçanet i Sant Celoni però és aquest tren.


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

Avatar de l’usuari
viscaelcat
N6
N6
Entrades: 258
Ubicació: Mataró

Entrada Autor: viscaelcat » Dimarts 02/02/2010 9:20

El que jo vaig veure va arribar a Maçanet a les una mica després de les 20.10 més o menys, i va partir cap a l'aeroport a les 20.20 més o menys. A si, d'un diumenge.



Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Dimecres 03/02/2010 21:54

Avui he anat a agafar nous horaris de la C2 per veure les modificacions i els trens perllogats a Maçanet que és van fer el passat 31/1/2010,peró em donen horaris de Rodalies vàlids a partir del 19/12/2009,i als panells d'horaris de la C2 de les andanes de les vies 9-10 de Sants,lo mateix,horaris a partir del 19/12/2009. :emprenyat



josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Dimecres 03/02/2010 22:30

A les estacions s'han penjat avisos d'aquesta modificació.
Mako448 ha escrit:Avui he anat a agafar nous horaris de la C2 per veure les modificacions i els trens perllogats a Maçanet que és van fer el passat 31/1/2010,peró em donen horaris de Rodalies vàlids a partir del 19/12/2009,i als panells d'horaris de la C2 de les andanes de les vies 9-10 de Sants,lo mateix,horaris a partir del 19/12/2009. :emprenyat


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

elnenabril
N3
N3
Entrades: 36

Entrada Autor: elnenabril » Dissabte 13/02/2010 0:19

Es el primer pas que ha fet la Generalitat, al final sabeu que passara???, que la Generalitat farà arribar un Rodalies cada hora per la linea de Granollers fins a MaÇanet parant a totes les estacions i treuran els Regionals que aniràn de MaÇanet a St.Celoni directes i la gent que vulgui enllaÇar amb Girona, hauràn de baixar a MaÇanet com fem els de la Costa R1. Sabieu que desde que la Generalitat gestiona Rodalies han invertit l'idioma a la megafonia dels Trens???, abans primer ho deien en Castellà i després en Català, ara no, primer en Català i després en Castellà, i perquè no ho fan en Anglés per ser trilingües???



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dissabte 13/02/2010 0:33

elnenabril ha escrit:Sabieu que desde que la Generalitat gestiona Rodalies han invertit l'idioma a la megafonia dels Trens???
Ho sabíem.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Dissabte 13/02/2010 12:27

Molt em temo que el que dius és molt aventurat, la gent d'aquesta línia per anar a les estacions entre Maçanet-Maçanes i Portbou, no sé perquè exclusivitzes l'exemple de Girona quan les estacions afectades en són moltes més, ha de fer transbord excepte els que agafen el tren a Sant Celoni i restringit a unes hores concretes hi ha tren directe i en el cas de Gualba, Riells i Viabrea-Breda i Hostalric també són uns pocs trens els que es disopsen per anar més amunt de Maçanet.

De moment no s'ha dit que sigui aquest el camí seguit, de tota manera la tendència generalitzada serà de separar tan com sigui possible el servei de rodalies del servei regional, ara anomenat de mitjana distància, d'altra banda crec que molta gent firmaria que a Maçanet per Granollers arribés un tren cada hora i a Maçanet poder fer transbord, doncs seria una millora respecte la situació actual, i de fet tornar a com era farà uns quants anys.

Pel que fa a l'idioma dels anuncis de les estacions s'ha canviat l'ordre, i es podria introduir sí, l'anglès a l'anunci de les estacions tot i que no sóc partidari d'allargar els anuncis amb missatges repetitus, al capdevall l'única cosa important és el nom de l'estació, penso que com està ara és correcte.
elnenabril ha escrit:Es el primer pas que ha fet la Generalitat, al final sabeu que passara???, que la Generalitat farà arribar un Rodalies cada hora per la linea de Granollers fins a MaÇanet parant a totes les estacions i treuran els Regionals que aniràn de MaÇanet a St.Celoni directes i la gent que vulgui enllaÇar amb Girona, hauràn de baixar a MaÇanet com fem els de la Costa R1. Sabieu que desde que la Generalitat gestiona Rodalies han invertit l'idioma a la megafonia dels Trens???, abans primer ho deien en Castellà i després en Català, ara no, primer en Català i després en Castellà, i perquè no ho fan en Anglés per ser trilingües???


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23219
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Diumenge 14/02/2010 22:47

He desplaçat els missatges referents a megafonia en diferents idiomes al fil http://transport.cat/viewtopic.php?f=4&t=9320



elnenabril
N3
N3
Entrades: 36

Entrada Autor: elnenabril » Dissabte 20/02/2010 0:06

Jo vull recordar que tots Regionals i els Catalunya Exprés que van circulen per la R2 sud només paren en dues estacions, a Vilanova i la Geltrú i St. Vicents de Calders, i que la majoria de gent que van més enllà de St. Vicents han de fer transbort en aquesta estació o recular a Barcelona, per aixó m'aventuro a dir que podria passar amb Regionals Nord.



Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » Dissabte 20/02/2010 0:09

elnenabril ha escrit:Jo vull recordar que tots Regionals i els Catalunya Exprés que van circulen per la R2 sud només paren en dues estacions, a Vilanova i la Geltrú i St. Vicents de Calders, i que la majoria de gent que van més enllà de St. Vicents han de fer transbort en aquesta estació o recular a Barcelona, per aixó m'aventuro a dir que podria passar amb Regionals Nord.
Si no redactes una mica millor el missatge, em penso que no et podrem entendre, o almenys jo..



Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Dissabte 20/02/2010 12:31

Em sembla que és refereix a que els Regionals de Portbou siguin directes de Sant Celoni a Maçanet i els viatgers de Gualba,Riells i Viabrea-Breda i Hostalric si volen anar a Girona,hauràn d'agafar un Rodalies cap a Maçanet on finalitzaria recorregut,i transbordar al Regional.



elnenabril
N3
N3
Entrades: 36

Entrada Autor: elnenabril » Dissabte 20/02/2010 14:16

Mako448 ha escrit:Em sembla que és refereix a que els Regionals de Portbou siguin directes de Sant Celoni a Maçanet i els viatgers de Gualba,Riells i Viabrea-Breda i Hostalric si volen anar a Girona,hauràn d'agafar un Rodalies cap a Maçanet on finalitzaria recorregut,i transbordar al Regional.
Si en refereixo aixó.



Avatar de l’usuari
Sagrerenc
N9
N9
Entrades: 1479
Ubicació: T2 / RER C / Métro ligne 12

Entrada Autor: Sagrerenc » Dilluns 18/07/2011 18:10

L'altre dia vaig demanar els nous horaris de l'R11 (26/06/2011) i em van donar dos petits fulletons, un amb els horaris dels feiners i l'altre amb el dels festius. En el fulletó dels feiners, s'observa que els trens MD no paren a Maçanet-Massanes, i només ho fan els Regionals. Però al web de Rodalies de Catalunya els últims horaris en PDF que apareixen són els de març, on sí que apareix la parada dels MD a Maçanet-Massanes, i a la web de Renfe també diu que hi paren els MD.

Pot ser un error d'impremta? Si és així, em sembla molt greu, però si els horaris dels fulletons són correctes i els MD no paren a Maçanet-Massanes, em semblaria un error garrafal.



Avatar de l’usuari
viscaelcat
N6
N6
Entrades: 258
Ubicació: Mataró

Entrada Autor: viscaelcat » Dilluns 18/07/2011 22:38

Sagrerenc ha escrit:Pot ser un error d'impremta? Si és així, em sembla molt greu, però si els horaris dels fulletons són correctes i els MD no paren a Maçanet-Massanes, em semblaria un error garrafal.
Un error i un pas enrerre. Potser hauríem de trucar a l'estació de Maçanet i preguntar.



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dilluns 18/07/2011 22:55

Els MD continuen parant a Maçanet, el divendres de fa dos setmanes vaig fer un Portbou-Maçanet amb un MD sense cap problema, i en dia feiner.



Avatar de l’usuari
Sagrerenc
N9
N9
Entrades: 1479
Ubicació: T2 / RER C / Métro ligne 12

Entrada Autor: Sagrerenc » Dimarts 19/07/2011 19:00

UT596001 ha escrit:Els MD continuen parant a Maçanet, el divendres de fa dos setmanes vaig fer un Portbou-Maçanet amb un MD sense cap problema, i en dia feiner.
Gràcies! L'altre dia vaig anar de Blanes a Sant Celoni en cotxe, per si de cas... Per cert, aquest no és l'únic error dels fulletons... els horaris dels Regionals a Maçanet-Massanes també estan malament (entre Maçanet i Sant Celoni només hi ha 6 minuts!). M'acabo de fixar que en sentit nord la informació és correcta.



Avatar de l’usuari
Sagrerenc
N9
N9
Entrades: 1479
Ubicació: T2 / RER C / Métro ligne 12

Entrada Autor: Sagrerenc » Divendres 22/07/2011 18:18

Acabo de confirmar que la pífia dels fulletons és que els horaris que apareixen a Maçanet-Massanes en realitat són els de Gualba (Hostalric, Riells i Viabrea-Breda i Gualba no apareixen als nous fulletons de l'R11).



Respon

Torna a “Ferrocarril a Catalunya / Ferrocarril en Cataluña”