Trens més curts entre Barcelona i Tarragona?

RENFE regionals i línies FGC de fora de l'àrea de Barcelona.
RENFE regionales y líneas FGC de fuera del área de Barcelona.
Respon
Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

El "responsable" (una manera de dir)

Entrada Autor: Guigui » Dilluns 01/11/2010 18:52

Albert ha escrit:Imagino que el responsable d'aixo deu tenir festa avui.
I que amb prou feines agafa el tren, i menys un regional.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

470
N7
N7
Entrades: 327

Entrada Autor: 470 » Dilluns 01/11/2010 19:08

Ayer en un regional en Girona me paso lo mismo, una 470 en simple, las sardinas en lata van mas anchas, se ve que nadie se acordo que en Girona eran fiestas.



Albert
N7
N7
Entrades: 480
Ubicació: Martorell

Entrada Autor: Albert » Dilluns 01/11/2010 19:21

En arribar a Sants, he anat a posar la inutil i pertinent reclamacio. I la he posat encara que jo he viatjat assegut tota l'estona i que no soc usuari habitual d'aquesta linia. Segurament trigare anys en tornar a viatjar en aquesta linia, pero he mirat de posar el meu gra de sorra per millorar una mica aquesta situacio. Sabeu quanta gent s'ha anat a queixar? Nomes jo! Els habituals, que la setmana que ve viuran el mateix, ni s'han molestat a reclamar.

Ara be, aquesta situacio era clarament com per amotinar-se. Es tira de l'alarma a Tarragona i fins que no posin el tren en doble no marxem. I la setmana que ve igual. Sabeu que en penso? Que en part tenim el que ens mereixem. Cada setmana viatjant 1 hora o 1 hora i mitja de peu al mig del passadis, i no es fa res. La culpa es de Renfe, es clar, pero els que ho pateixen en silenci durant mesos o anys, tambe en son en part responsables.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dilluns 01/11/2010 20:28

Albert ha escrit:En arribar a Sants, he anat a posar la inutil i pertinent reclamacio. I la he posat encara que jo he viatjat assegut tota l'estona i que no soc usuari habitual d'aquesta linia. Segurament trigare anys en tornar a viatjar en aquesta linia, pero he mirat de posar el meu gra de sorra per millorar una mica aquesta situacio. Sabeu quanta gent s'ha anat a queixar? Nomes jo! Els habituals, que la setmana que ve viuran el mateix, ni s'han molestat a reclamar.

Ara be, aquesta situacio era clarament com per amotinar-se. Es tira de l'alarma a Tarragona i fins que no posin el tren en doble no marxem. I la setmana que ve igual. Sabeu que en penso? Que en part tenim el que ens mereixem. Cada setmana viatjant 1 hora o 1 hora i mitja de peu al mig del passadis, i no es fa res. La culpa es de Renfe, es clar, pero els que ho pateixen en silenci durant mesos o anys, tambe en son en part responsables.
Totalment d'acord, em sembla tremendament insolidari que només tu hagis anat a posar la reclamació. Ara s'entenen fets com els de Girona, a on la gent fa pinya i és escoltada.



Respon

Torna a “Ferrocarril a Catalunya / Ferrocarril en Cataluña”