Tarifes invisibles a MD

RENFE regionals i línies FGC de fora de l'àrea de Barcelona.
RENFE regionales y líneas FGC de fuera del área de Barcelona.
Respon
Avatar de l’usuari
Alex_C4
N6
N6
Entrades: 317
Ubicació: Sant Sadurní d'Anoia
Contacta:

Tarifes invisibles a MD

Entrada Autor: Alex_C4 » Divendres 27/08/2010 6:09

Hola, l'altre día la meva germana volía anar a lleida amb Catalunya Expres, aixi que li vaig recomanar que anés a SVC en comptes de Barcelona i que allá agafés el CEX. El problema es que a la famosa web (laberint), de renfe només apareixía els preus del trajecte Tarragona - Lleida. Solució? Googlear... Ja que de SVC a Tarragona no sabiem el preu, per fernos una aproximació real. Ni rastre a internet. A diferencia de rodalies. Dóna l'impresió que les tarifes de les MD están amagades.

P.D. Avans que m'ho aconselleu, Si, Podría haber-hi anat amb avant pero ella prefería pagar menys ja que està a l'atur



Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » Divendres 27/08/2010 13:44

Alex_C4 ha escrit:Hola, l'altre día la meva germana volía anar a lleida amb Catalunya Expres, aixi que li vaig recomanar que anés a SVC en comptes de Barcelona i que allá agafés el CEX. El problema es que a la famosa web (laberint), de renfe només apareixía els preus del trajecte Tarragona - Lleida. Solució? Googlear... Ja que de SVC a Tarragona no sabiem el preu, per fernos una aproximació real. Ni rastre a internet. A diferencia de rodalies. Dóna l'impresió que les tarifes de les MD están amagades.

P.D. Avans que m'ho aconselleu, Si, Podría haber-hi anat amb avant pero ella prefería pagar menys ja que està a l'atur
Doncs bé, jo no he tingut cap problema a la pàgina de renfe en cercar el preu. Són 7,50 amb Catalunya exprés i 6,60 amb el Regional del matí.
Et recordo que a http://www.renfe.com/viajeros/index.html has de seleccionar "Ver todas las estaciones" posar origen St Vicenç de Calders, destinació Lleida, i un cop et surten els horaris també et surt la columna de preus...
Si tens Carnet Jove has de calcular tu mateix una reducció del 20% sobre aquests preus.



Avatar de l’usuari
genissimon
N10
N10
Entrades: 3142
Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Entrada Autor: genissimon » Dimecres 01/09/2010 15:03

Pere ha escrit:
Alex_C4 ha escrit:Hola, l'altre día la meva germana volía anar a lleida amb Catalunya Expres, aixi que li vaig recomanar que anés a SVC en comptes de Barcelona i que allá agafés el CEX. El problema es que a la famosa web (laberint), de renfe només apareixía els preus del trajecte Tarragona - Lleida. Solució? Googlear... Ja que de SVC a Tarragona no sabiem el preu, per fernos una aproximació real. Ni rastre a internet. A diferencia de rodalies. Dóna l'impresió que les tarifes de les MD están amagades.

P.D. Avans que m'ho aconselleu, Si, Podría haber-hi anat amb avant pero ella prefería pagar menys ja que està a l'atur
Doncs bé, jo no he tingut cap problema a la pàgina de renfe en cercar el preu. Són 7,50 amb Catalunya exprés i 6,60 amb el Regional del matí.
Et recordo que a http://www.renfe.com/viajeros/index.html has de seleccionar "Ver todas las estaciones" posar origen St Vicenç de Calders, destinació Lleida, i un cop et surten els horaris també et surt la columna de preus...
Si tens Carnet Jove has de calcular tu mateix una reducció del 20% sobre aquests preus.
El problema és que fins fa uns dies l'apartat d'horaris en català de la web de renfe no funcionava gens bé... potser per aquí ve el problema.

Salut !!


Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.

Respon

Torna a “Ferrocarril a Catalunya / Ferrocarril en Cataluña”