Afectacions a Tarragona amb el Corredor Mediterrani

RENFE regionals i línies FGC de fora de l'àrea de Barcelona.
RENFE regionales y líneas FGC de fuera del área de Barcelona.
Respon

França451
N9
N9
Entrades: 2227
Facebook: Mikel Eric Redondo Santoyo (Pluma de Hierro)
Ubicació: Tota TUS excepte: 11,80,23
Contacta:

Entrada Autor: França451 » Dimecres 26/02/2020 19:47

ortegote ha escrit:
Divendres 14/02/2020 19:15
genissimon ha escrit:
Divendres 14/02/2020 13:23
ortegote ha escrit:
Dimecres 12/02/2020 20:07
Buenas,

[...]
Lo que no entiendo de este nuevo corredor es que parece no solucionar nada en base al tren convencional, siguen los retrasos y lo peor sigue el cuello de botella, que con la nueva variante ha sido el mantra que mas nos vendieron, por fin se quitara el cuello de botella de la via unica.
[...]
Saluos.
El coll d'ampolla en via única només existeix per als "pàries" que viatgem en els trens menys glamurosos, en ample ibèric i per a les mercaderies. La "casta" viatja en AVE/EUROMED sobre vies d'ample estàndard (1435mm). I per a aquests trens hi ha via doble en tot el trajecte i, fins i tot, dos intercanviadors d'ample: un per a cada sentit.

Ara només falta que compleixin la segona part de l'execució ferroviària: migrar a ample estàndard la variant i eliminar la connexió en ample ibèric entre Catalunya i València.

Salut !!
Buenas,
Pues a la casta que comentas no le va tan bien por que los trenes llegan con retraso y los AVANT de Tortosa a BCN no es que sean puntuales puntuales, aqui con la nueva variante esta pringando todo el mundo.
Pero vamos la cuestion de catalunya es llorar y llorar pero moverse y liarla de momento poca cosa, a ver que pasa este domingo y la manifestacion en l'Aldea por que como no se lie too va a seguir igual de mal, para Casta y para los pobres como tu comentas.
Saludos.
Te respondo, Guigui, con tus mismas palabras: "nada más que comentar." Aquí tienes lo que está pasando.


Los tiempos de Calígula se van acabando... Según la Historia, en el 41 vino Claudio. Vamos a ver si es verdad. Al menos para una parte...

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimecres 04/03/2020 21:14

metring ha escrit:
Dimecres 04/03/2020 16:44
A tot això, fem fil propi?
Ja n'hi ha un: https://www.transport.cat/viewtopic.php?f=3&t=7635


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 04/03/2020 22:42

Guigui ha escrit:
Dimecres 04/03/2020 21:14
metring ha escrit:
Dimecres 04/03/2020 16:44
A tot això, fem fil propi?
Ja n'hi ha un: https://www.transport.cat/viewtopic.php?f=3&t=7635
Missatge mogut, doncs! Moltes gràcies!



Schesky
N2
N2
Entrades: 13

Entrada Autor: Schesky » Dimarts 16/06/2020 18:40

Hola a tothom!

Degut a les restriccions de mobilitat dels darrers mesos, han quedat al calaix els horaris de la R16. A banda que ara mateix només hi ha 6 trens per sentit diaris (suposo que tornarem als habituals), segueixen vigents amb els horaris "provisionals" que es van posar al gener, i que havien de modificar-se i ajustar-se aquesta primavera. Es sap si això segueix endavant o es donaran per bons els 10 minuts que tarden com a mínim els trens entre les estacions de l'ametlla, hospitalet, cambrils i vila-seca?? Crec que inclús amb les 447 es podria fer amb menys temps...

Tambe aprofito per comentar que en el projecte de migració a ample UIC publicats pel ministerio, vaig veure que a l'estació de Tortosa només preveuen canviar l'ample a les vies 1, 2, 4 i 6. Deixant així la 8 inutilitzada. És una via que no s'utilitza massa, les coses com són. Però a una estació terminal on sovint s'estacionen 4 trens em sembla una tonteria no deixar una 5a via pel que pugui passar, o per trens de servei o manteniment. Per una miqueta més de diners, que ja no vindrà d'aquí, no caldria llevar cap via. Havent lloc i infraestructura feta no entenc les ganes que tenen les administracions de desmuntar-les.



Respon

Torna a “Ferrocarril a Catalunya / Ferrocarril en Cataluña”