Pantalles i altaveus estació d'Altafulla

RENFE regionals i línies FGC de fora de l'àrea de Barcelona.
RENFE regionales y líneas FGC de fuera del área de Barcelona.
Respon
jordi
N4
N4
Entrades: 63

Pantalles i altaveus estació d'Altafulla

Entrada Autor: jordi » Dimecres 21/08/2013 16:56

Bona tarda a tothom,

La meva gran pregunta i a l'hora crítica, protesta, queixa, etc... seria el següent:

Fa aproximadament un any a l'estació d'Altafulla-Tamarit, la qual no té personal i paren tots els trens de mitjana distància excepte tres o quatre serveis al dia, van instal.lar a cada andana (sentit Tarragona i sentit Barcelona) dos monitors amb les hores d'arribada dels trens i tota la instal.lació de magafonia.

Després d'aquest primer any de la instal.lació, un servidor, usuari diari de l'esmentada estació, només he vist els monitors en funcionament en tres dies diferents.

Pel que fa als altaveus, directament, no han arribat a funiconar mai.

El més fort és que els monitors estan apagats però el ventilador de la carcasa funciona les 24 hores de cada dia.

La meva gran pregunta és:
Algú sap per què ADIF o RENFE no activen d'una vegada per totes aquest servei en el qual s' hauran gastat uns quants milions de les antigues pessetes i ja de pas pensen d'una vegada per totes amb els viatgers/clients del seu servei; perquè si fos el cas que els trens cada dia van puntuals no passaria res, però habitualment els trens arriben amb retard, i en diverses ocasions aquest és considerable.
A ple hivern a les 07:00 hores del matí i sense cap saleta on poder resguardar-se per lo menys si sabessis quan arriba el tren podries anar-te'n al cotxe a protegir-te.

HE DE DIR QUE EL SERVEI QUE OFEREIX RENFE EN EL TRAM BARCELONA-TARRAGONA ÉS PATÈTIC.
Trens plens de gent en els quals, en moltes ocasions els viatgers han d'anar més d'una hora de peu. FALTEN MÉS FREQÜÈNCIES I TRENS MÉS LLARGS.
Sent una de les línies més rendibles de tot l'estat el servei és pèssim. I sí, hi ha la devolució express, però de moment de 20 vegades que el tren que he agafat ha arribat més de 15 minuts tard a la seva destinació només me l'han donat un, excussant-se amb incidències alienes al servei.

No s'ho creuen ni ells! :blah

Ja m'he quedat més relaxat després de dir tot això. :llengua :emprenyat :cari



Toni
N8
N8
Entrades: 766

Entrada Autor: Toni » Dimarts 03/09/2013 22:27

És evident que caldria que alguns dels 449 de Girona vagin cap a Tarragona, posant els 470 a Girona. Així es donaria un servei merescudament millor a Tarragona i es baixen els fums dels senyors de Girona. Crec que seria doblement profitós.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimarts 03/09/2013 22:31

Això no té res a veure amb el tema del fil.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

lithops
N6
N6
Entrades: 189
Ubicació: Sant Feliu de Codines

Entrada Autor: lithops » Dimarts 03/09/2013 22:50

Toni ha escrit:És evident que caldria que alguns dels 449 de Girona vagin cap a Tarragona, posant els 470 a Girona. Així es donaria un servei merescudament millor a Tarragona i es baixen els fums dels senyors de Girona. Crec que seria doblement profitós.
Qui són els senyors de Girona? Sona a feudal. Espero que no siguin els viatgers que es van mobilitzar contra el pèssim servei que rebien i que quan renfe va incorporar les 449 es van trobar amb una pujada de tarifes per ser política de l'empresa.

Espero amb interés les millores dels regionals cap a Tarragona, espero que succeeixi perquè hi ha motius evidents per millorar el servei, però no veig que calgui perjudicar a ningú què es queixa amb tota la raó. Per cert, els darrers 6 viatges que he fet en els darrers 5 mesos des de aquelles contrades eren 447.

Salutacions
Josep Maria



lithops
N6
N6
Entrades: 189
Ubicació: Sant Feliu de Codines

Entrada Autor: lithops » Dimarts 03/09/2013 23:25

Guigui ha escrit:Això no té res a veure amb el tema del fil.
Vols dir què no? El mateix autor del fil l'ha desvirtuat amb el seu comentari.
jordi ha escrit:
HE DE DIR QUE EL SERVEI QUE OFEREIX RENFE EN EL TRAM BARCELONA-TARRAGONA ÉS PATÈTIC.
Trens plens de gent en els quals, en moltes ocasions els viatgers han d'anar més d'una hora de peu. FALTEN MÉS FREQÜÈNCIES I TRENS MÉS LLARGS.
Sent una de les línies més rendibles de tot l'estat el servei és pèssim. I sí, hi ha la devolució express, però de moment de 20 vegades que el tren que he agafat ha arribat més de 15 minuts tard a la seva destinació només me l'han donat un, excussant-se amb incidències alienes al servei.

No s'ho creuen ni ells! :blah

Ja m'he quedat més relaxat després de dir tot això. :llengua :emprenyat :cari
Salutacions
Josep Maria



Toni
N8
N8
Entrades: 766

Entrada Autor: Toni » Dimecres 04/09/2013 22:05

lithops ha escrit:
Toni ha escrit:És evident que caldria que alguns dels 449 de Girona vagin cap a Tarragona, posant els 470 a Girona. Així es donaria un servei merescudament millor a Tarragona i es baixen els fums dels senyors de Girona. Crec que seria doblement profitós.
Qui són els senyors de Girona? Sona a feudal. Espero que no siguin els viatgers que es van mobilitzar contra el pèssim servei que rebien i que quan renfe va incorporar les 449 es van trobar amb una pujada de tarifes per ser política de l'empresa.

Espero amb interés les millores dels regionals cap a Tarragona, espero que succeeixi perquè hi ha motius evidents per millorar el servei, però no veig que calgui perjudicar a ningú què es queixa amb tota la raó. Per cert, els darrers 6 viatges que he fet en els darrers 5 mesos des de aquelles contrades eren 447.

Salutacions
Josep Maria
No dic que s´hagi de perjudicar a ningú per beneficar a un altre, ho deia més que si cal repartir els pocs trens bonics que hi ha no sé perquè els han de tenir tots uns i cap els altres, que efectivament tenen un servei bastant millorable.



eolosbcn
N5
N5
Entrades: 109

Entrada Autor: eolosbcn » Dimecres 04/09/2013 22:10

Saps que els trens bonics costen més diners. Ho dic perque si algún dia et posen "els trens bonics" no et queixis després de la pujada del preu del bitllet, com els hi va passar als de Girona (suposo que et refereixes als 449).

Aquests: http://www.youtube.com/watch?v=bogBTll62w8



Toni
N8
N8
Entrades: 766

Entrada Autor: Toni » Dimecres 04/09/2013 22:26

eolosbcn ha escrit:Saps que els trens bonics costen més diners. Ho dic perque si algún dia et posen "els trens bonics" no et queixis després de la pujada del preu del bitllet, com els hi va passar als de Girona (suposo que et refereixes als 449).

Aquests: http://www.youtube.com/watch?v=bogBTll62w8
Suposo que val la pena tenir els 449 encara que costi el bitllet una mica més.... si els de Girona no volen deixar ni un 449 per alguna cosa serà.... de totes formes estic pensant que no cal preocupar-se a Tarragona. Amb l´enllaç que demana la Generalitat a l´Arboç, els trens que aniran fins a Tortosa o Riba-roja per exemple seran d´alta velocitat, tindrem el 50% de temps de viatge (ho dic emulant a qui ha dit que hi haurà el 50% d´atur.... si,si, no té res a veure).... només falta que algú pagui els trens.... suposo que els pagarà qui els demana....



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dijous 05/09/2013 9:39

O ens centrem en el tema del fil, o comencem "neteja" de missatges no relacionats. Avisats esteu.



Respon

Torna a “Ferrocarril a Catalunya / Ferrocarril en Cataluña”