Protestes pel servei de regionals a les Terres de l'Ebre

RENFE regionals i línies FGC de fora de l'àrea de Barcelona.
RENFE regionales y líneas FGC de fuera del área de Barcelona.
Respon
Avatar de l’usuari
Danilleida
N7
N7
Entrades: 578
Ubicació: 6 Mercat Bordeta - Arnau de vilanova... 7 costa Magraners - av.st. Pere / Seca.

Re: Protestes pel servei de regionals a les Terres de l'Ebre

Entrada Autor: Danilleida » Dilluns 08/08/2016 15:40

albe6 ha escrit:La presa de pel és al canviar material de 140 km/h (470) per material de 120 km/h (447) sense tocar l'horari
Per molt que accelerin més, en una línia sense problemes de traçat (em refereixo a sinuositat, no malinterpretar) perden temps.

Entre BCN i Tortosa, quants trams (LTV's excloses) hi ha limitats a 120 o menys?
Diria només de BCN al Prat i túnels del Garraf
El que caldria seria mes 449 o reformar els 450 a regionals i PMR i posar-los a la R15 R16...
Les 447 reformades a la R3 i R12 o a la plana pocamoixons... o amb casos de que peti material...



Avatar de l’usuari
genissimon
N10
N10
Entrades: 3153
Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Entrada Autor: genissimon » Dilluns 08/08/2016 15:57

els 499 són un bon tren, potser una mica massa gran per a algunes relacions. El dia que faltin les mitsubishi (440, 470 i 448) hauran de comprar més trens tipus 449, tot i que jo els encarregaria més curts: de 3 ò 4 cotxes.

Salut !!


Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.

Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4440
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dilluns 08/08/2016 17:08

La verdad es que yo estoy a favor de que se cambien los horarios para que sean afines a las condiciones del servicio.

Eso sí, deben mejorar estas condiciones, pero, como dice Miquel, los horarios deben ser verdaderos, reales.



Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Dilluns 08/08/2016 17:27

albe6 ha escrit:Entre BCN i Tortosa, quants trams (LTV's excloses) hi ha limitats a 120 o menys?
Diria només de BCN al Prat i túnels del Garraf
A la línia del Garraf, en bona part del seu recorregut els trens poden anar a velocitats màximes de 140-160 km/h. Les úniques limitacions es troben com bé has dit en aquests dos punts.



Avatar de l’usuari
sag470
N9
N9
Entrades: 1897

Entrada Autor: sag470 » Dilluns 08/08/2016 21:10

Danilleida ha escrit:
albe6 ha escrit:La presa de pel és al canviar material de 140 km/h (470) per material de 120 km/h (447) sense tocar l'horari
Per molt que accelerin més, en una línia sense problemes de traçat (em refereixo a sinuositat, no malinterpretar) perden temps.

Entre BCN i Tortosa, quants trams (LTV's excloses) hi ha limitats a 120 o menys?
Diria només de BCN al Prat i túnels del Garraf
El que caldria seria mes 449 o reformar els 450 a regionals i PMR i posar-los a la R15 R16...
Les 447 reformades a la R3 i R12 o a la plana pocamoixons... o amb casos de que peti material...
A dia d'avui, es pot fer: amb les 447 regionalitzades, R3 (serveis Ripoll/Ribes/Puigcerdà), R12 i R16; amb les 470 els serveis regional de la R11, R13/R14 (BCN-Lleida) i R15 (Bcn-Reus); amb les 448 els serveis Regional Exprés de les R13/R14 i R15; amb les 449 els MD de la R11. Els serveis de la R16 seria interessants incluir-los com serveis ràpids a la R2S per tal de tarifar-los com ATM, a més de l'únic regional que encara no hi és (15402).



Avatar de l’usuari
trensmat
N9
N9
Entrades: 1593
Ubicació: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla

Entrada Autor: trensmat » Dimarts 09/08/2016 0:31

Jo penso que com al 2017 entra en funcionament el Tram del CM entre Vandellós - Camp de Tarragona faran lo mateix que a Galícia amb l'eix Atlàntic posaran uns quants S-121 per fer trajectes entre Barcelona i Tortosa per via Camp de Tarragona.

També està el assumpte de les 490 que per desgràcia estan a les cotxeres de València Font de Sant Lluís fetes pols i totes grafitejades, crec que ja es l'hora de que Renfe faci una comanda per MD de trens nous com el Regió N2 de Bombardier o algún tren tipus Coradia Liner de Alstom.

Ja que els trens de la marca Stadler per línies de gran capacitat com la R15 o la R16 els trobo massa petits, no es que vulgui dir que els trens de la marca Stadler no siguin moderns i innovadors com són els de la Pobla de Segur.


http://www.flickr.com/photos/trensmat

A Tarragona i Lleida volem els mateixos serveis que Girona.
ImatgeImatge Imatge

Granolleri

Entrada Autor: Granolleri » Dimarts 09/08/2016 0:39

trensmat ha escrit:Ja que els trens de la marca Stadler per línies de gran capacitat com la R15 o la R16 els trobo massa petits, no es que vulgui dir que els trens de la marca Stadler no siguin moderns i innovadors com són els de la Pobla de Segur.
Stadler fabrica automotors de dos pisos de gran capacitat, com els que té en servei la SBB o la companyia privada Westbahn a Àustria, s'anomenen Stadler Kiss.

Ací un vídeo d'aquest tipus d'automotors de la companyia privada ODEG (Ostdeutsche Eisenbahn GmbH), els quals puc dir que són molt còmodes (vaig fer un viatge en ells per la Stadtbahn de Berlin) (el vídeo, com podeu suposar, no és meu)

https://www.youtube.com/watch?v=2gT_YEKkKAU



Avatar de l’usuari
trensmat
N9
N9
Entrades: 1593
Ubicació: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla

Entrada Autor: trensmat » Dimarts 09/08/2016 9:29

Granolleri ha escrit:
trensmat ha escrit:Ja que els trens de la marca Stadler per línies de gran capacitat com la R15 o la R16 els trobo massa petits, no es que vulgui dir que els trens de la marca Stadler no siguin moderns i innovadors com són els de la Pobla de Segur.
Stadler fabrica automotors de dos pisos de gran capacitat, com els que té en servei la SBB o la companyia privada Westbahn a Àustria, s'anomenen Stadler Kiss.

Ací un vídeo d'aquest tipus d'automotors de la companyia privada ODEG (Ostdeutsche Eisenbahn GmbH), els quals puc dir que són molt còmodes (vaig fer un viatge en ells per la Stadtbahn de Berlin) (el vídeo, com podeu suposar, no és meu)

Ok hem sembla be aquest trens i estaria bé que fessin una comanda a Stadler Albuixech.


http://www.flickr.com/photos/trensmat

A Tarragona i Lleida volem els mateixos serveis que Girona.
ImatgeImatge Imatge

trenesrenfe123
N6
N6
Entrades: 183

Entrada Autor: trenesrenfe123 » Dimarts 09/08/2016 12:04

Miquel ha escrit:
Renfe451 ha escrit:
Miquel ha escrit:Ara no t'enganyen, els horaris s'han ajustat al temps real de cada circulació en condicions normals. El que era inassumible es que els horaris no fossin reals.

Després està que ara per ara, continua havent-t'hi problemes que alenteixen la circulació, però això serà així sempre fins que se solucioni el cacau.
L'única diferència és que ara els usuaris no podran reclamar com abans, un cop s'han oficialitzat els retards crònics.
No, s'ha ajustat l'horari a la velocitat real del servei actual. Una disminució de velocitat no ha de comportar un retard crònic, ja que aquesta ha de venir acompanyada d'una modificació d'horaris.

Quan peti alguna cosa, cosa malauradament habitual, molt probablement el tren seguirà arribant prou tard com per demanar la devolució. El que no s'ha de fer mai és manipular les coses i tractar d'idiota a l'usuari. Si el tren triga 8 minuts d'A a B, als horaris ha de reflectir aquests 8 minuts, i no 5.

Amb això no vull dir que estigui d'acord amb l'alentiment, però els horaris han de ser els reals.
No s'ha ajustat l'horari a la velocitat real, s'ha ajustat l'horari a les deficiències d'Adif. Els usuaris tardem el mateix temps que abans però ara no es pot reclamar.

I si a més a més es mantenen retards, que està passant, és una presa de pèl enorme.



Avatar de l’usuari
trensmat
N9
N9
Entrades: 1593
Ubicació: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla

Entrada Autor: trensmat » Dimarts 09/08/2016 12:49

Adif per desgràcia ha pres per tontos als usuaris de la R16 i ara per desgràcia no poden reclamar els seus billets de Tren quant hi ha un retard de més de 20 minuts.

En poques paraules han tret la Devolució Exprés de les Terres de l'Ebre.


http://www.flickr.com/photos/trensmat

A Tarragona i Lleida volem els mateixos serveis que Girona.
ImatgeImatge Imatge

Avatar de l’usuari
Don Ramón
N8
N8
Entrades: 1194
Ubicació: Sant Martí de Provençals

Entrada Autor: Don Ramón » Dimarts 09/08/2016 12:59

trenesrenfe123 ha escrit:No s'ha ajustat l'horari a la velocitat real, s'ha ajustat l'horari a les deficiències d'Adif. Els usuaris tardem el mateix temps que abans però ara no es pot reclamar.
No deja de ser la velocidad real, por las causas que sea. Reconocer un hecho no significa defenderlo. Los horarios de los trenes son más rápidos o lentos según lo que permita cada situación. Si la situación es mala porque todo está hecho un asco, no deja de ser esa la situación de la que hay que partir. No podrán reclamar, pues no, a la vez que (se supone) llegarán a la hora que dice en el papel.
trenesrenfe123 ha escrit:I si a més a més es mantenen retards, que està passant, és una presa de pèl enorme.
Jejejejeje una verdad como un templo.


Don Ramón, el Marhuenda del FTC! Odiadme, me lo merezco.
El mundo desde una ventanilla - El blog de Don Ramón

"A Barcelona menyspreuen el tramvia els rics, que el consideren cosa de pobres, i els pobres, que el consideren cosa de rics." - Ferran Armengol

trenesrenfe123
N6
N6
Entrades: 183

Entrada Autor: trenesrenfe123 » Dimarts 09/08/2016 14:19

Don Ramón ha escrit:
trenesrenfe123 ha escrit:No s'ha ajustat l'horari a la velocitat real, s'ha ajustat l'horari a les deficiències d'Adif. Els usuaris tardem el mateix temps que abans però ara no es pot reclamar.
No deja de ser la velocidad real, por las causas que sea. Reconocer un hecho no significa defenderlo. Los horarios de los trenes son más rápidos o lentos según lo que permita cada situación. Si la situación es mala porque todo está hecho un asco, no deja de ser esa la situación de la que hay que partir. No podrán reclamar, pues no, a la vez que (se supone) llegarán a la hora que dice en el papel.
Cierto, pero yo busco la causa real de por qué los trenes van más lentos de media: LTV, vía única, incidencia de Mont-roig, etc. Pero por otro lado, no es cierto que TODOS los trenes de la R16 vayan más lentos. Ahora van todos más lentos porque les han cambiado los horarios, pero muchos de ellos pueden cumplir perfectamente los horarios antiguos. Es más, ahora se tienen que esperar en las estaciones a que se haga la hora de salida porque llegan con más de 5 minutos de adelanto. Una chapuza total.



Avatar de l’usuari
Don Ramón
N8
N8
Entrades: 1194
Ubicació: Sant Martí de Provençals

Entrada Autor: Don Ramón » Dimarts 09/08/2016 14:41

trenesrenfe123 ha escrit:
Don Ramón ha escrit:
trenesrenfe123 ha escrit:No s'ha ajustat l'horari a la velocitat real, s'ha ajustat l'horari a les deficiències d'Adif. Els usuaris tardem el mateix temps que abans però ara no es pot reclamar.
No deja de ser la velocidad real, por las causas que sea. Reconocer un hecho no significa defenderlo. Los horarios de los trenes son más rápidos o lentos según lo que permita cada situación. Si la situación es mala porque todo está hecho un asco, no deja de ser esa la situación de la que hay que partir. No podrán reclamar, pues no, a la vez que (se supone) llegarán a la hora que dice en el papel.
Cierto, pero yo busco la causa real de por qué los trenes van más lentos de media: LTV, vía única, incidencia de Mont-roig, etc. Pero por otro lado, no es cierto que TODOS los trenes de la R16 vayan más lentos. Ahora van todos más lentos porque les han cambiado los horarios, pero muchos de ellos pueden cumplir perfectamente los horarios antiguos. Es más, ahora se tienen que esperar en las estaciones a que se haga la hora de salida porque llegan con más de 5 minutos de adelanto. Una chapuza total.
Decir que "pueden" cumplir los horarios me parece mucho decir... teóricamente pueden haber trenes que entre BCN y Tarragona hagan 50 minutos por la línea del Garraf... teóricamente...

Es siempre la misma historia con las líneas convencionales. Una buena infraestructura de base da mal servicio por la falta de mantenimiento y/o un servicio mal planificado. Y al final todo el mundo repitiendo esa chorrada de que el ferrocarril es decimonónico y no sirve de nada.


Don Ramón, el Marhuenda del FTC! Odiadme, me lo merezco.
El mundo desde una ventanilla - El blog de Don Ramón

"A Barcelona menyspreuen el tramvia els rics, que el consideren cosa de pobres, i els pobres, que el consideren cosa de rics." - Ferran Armengol

trenesrenfe123
N6
N6
Entrades: 183

Entrada Autor: trenesrenfe123 » Dimarts 09/08/2016 15:03

Don Ramón ha escrit:
trenesrenfe123 ha escrit:
Don Ramón ha escrit: No deja de ser la velocidad real, por las causas que sea. Reconocer un hecho no significa defenderlo. Los horarios de los trenes son más rápidos o lentos según lo que permita cada situación. Si la situación es mala porque todo está hecho un asco, no deja de ser esa la situación de la que hay que partir. No podrán reclamar, pues no, a la vez que (se supone) llegarán a la hora que dice en el papel.
Cierto, pero yo busco la causa real de por qué los trenes van más lentos de media: LTV, vía única, incidencia de Mont-roig, etc. Pero por otro lado, no es cierto que TODOS los trenes de la R16 vayan más lentos. Ahora van todos más lentos porque les han cambiado los horarios, pero muchos de ellos pueden cumplir perfectamente los horarios antiguos. Es más, ahora se tienen que esperar en las estaciones a que se haga la hora de salida porque llegan con más de 5 minutos de adelanto. Una chapuza total.
Decir que "pueden" cumplir los horarios me parece mucho decir... teóricamente pueden haber trenes que entre BCN y Tarragona hagan 50 minutos por la línea del Garraf... teóricamente...

Es siempre la misma historia con las líneas convencionales. Una buena infraestructura de base da mal servicio por la falta de mantenimiento y/o un servicio mal planificado. Y al final todo el mundo repitiendo esa chorrada de que el ferrocarril es decimonónico y no sirve de nada.
Pero es que sí que pueden. Yo he viajado inumerables veces con los horarios antiguos y en muchas ocasiones llegaba a la hora, lo que demuestra que si se quiere se puede hacer bien. Ahora estos mismos trenes llegan adelantados y se tienen que esperar en las estaciones. Sin ir más lejos, el que sale de BCN a las 07.43 y llega a Tortosa a las 10.22.



Avatar de l’usuari
trensmat
N9
N9
Entrades: 1593
Ubicació: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla

Entrada Autor: trensmat » Dijous 11/08/2016 15:07



http://www.flickr.com/photos/trensmat

A Tarragona i Lleida volem els mateixos serveis que Girona.
ImatgeImatge Imatge

Avatar de l’usuari
trensmat
N9
N9
Entrades: 1593
Ubicació: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla

Entrada Autor: trensmat » Dijous 11/08/2016 16:51



http://www.flickr.com/photos/trensmat

A Tarragona i Lleida volem els mateixos serveis que Girona.
ImatgeImatge Imatge

Avatar de l’usuari
trensmat
N9
N9
Entrades: 1593
Ubicació: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla

Entrada Autor: trensmat » Dijous 11/08/2016 18:19



http://www.flickr.com/photos/trensmat

A Tarragona i Lleida volem els mateixos serveis que Girona.
ImatgeImatge Imatge

Avatar de l’usuari
ortegote
N8
N8
Entrades: 1231
Ubicació: a prop d' ADIF
Contacta:

Entrada Autor: ortegote » Divendres 12/08/2016 16:12

La retirada de estos nuevos horarios, es por que ya no se aplica tando la devolucion express? o es que siguen las cosas exactamente igual?

A ver si ahora la gente le gustara llegar tarde por que les salia gratis el viaje? y con la modificacion seguiran llegando tarde pero sin devolucion?

Alguien de la zona que explique un poco de como esta la situacion y si se ha mejorado algo con los horarios un poco mas realistas que los anteriores.
Saludos.



Avatar de l’usuari
fgc113
N8
N8
Entrades: 1033
Ubicació: Borriana-les Alqueries (C6)

Entrada Autor: fgc113 » Divendres 12/08/2016 20:04

Jo no sóc d'allí, però pel que he llegit els trens segueixen tardant més o menys que abans, però sense dret a Devolució Xpress.


Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.

Avatar de l’usuari
trensmat
N9
N9
Entrades: 1593
Ubicació: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla

Entrada Autor: trensmat » Divendres 12/08/2016 21:05

ortegote ha escrit:La retirada de estos nuevos horarios, es por que ya no se aplica tando la devolucion express? o es que siguen las cosas exactamente igual?

A ver si ahora la gente le gustara llegar tarde por que les salia gratis el viaje? y con la modificacion seguiran llegando tarde pero sin devolucion?

Alguien de la zona que explique un poco de como esta la situacion y si se ha mejorado algo con los horarios un poco mas realistas que los anteriores.
Saludos.
Siguen con los retrasos pero esta vez sin devolucion exprés y además aquí tienes unas cuantas quejas de los usuarios de la R16.


http://www.flickr.com/photos/trensmat

A Tarragona i Lleida volem els mateixos serveis que Girona.
ImatgeImatge Imatge

Respon

Torna a “Ferrocarril a Catalunya / Ferrocarril en Cataluña”