Violència al ferrocarril

RENFE regionals i línies FGC de fora de l'àrea de Barcelona.
RENFE regionales y líneas FGC de fuera del área de Barcelona.
Respon
Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Violència al ferrocarril

Entrada Autor: Guigui » Dimarts 21/07/2015 20:36

Renfe denuncia quatre joves per agredir un guàrdia de seguretat en un tren a Reus

Els nois van propinar diversos cops de puny a l'agent i després d'aturar el comboi van fugir corrents¡

http://www.ara.cat/societat/Renfe-denun ... 60404.html


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Albert Llauger
N5
N5
Entrades: 129
Ubicació: Barcelona (Joanic L4)

Entrada Autor: Albert Llauger » Dimarts 21/07/2015 22:33

Una bona pluja de pedrades contra els cranis d'aquests animals no estaria pas gens malament. O això: :tram1




Avatar de l’usuari
trensmat
N9
N9
Entrades: 1593
Ubicació: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla

Entrada Autor: trensmat » Dilluns 24/08/2015 15:08

Canibalisme a la R3.


http://www.flickr.com/photos/trensmat

A Tarragona i Lleida volem els mateixos serveis que Girona.
ImatgeImatge Imatge

oriolp13
N9
N9
Entrades: 2191
Ubicació: Llinars del Vallès

Entrada Autor: oriolp13 » Dilluns 24/08/2015 16:00

trensmat ha escrit:Canibalisme a la R3.
L'únic que ha aconseguit és que els revisors no demanin bitllets = incentivar el frau al no haver-hi control.

No he entès mai perquè no passen en grup uns quants revisors, com he vist a d'altres països. D'aquesta manera, es podrien a més a més donar suport i ajuda en casos d'incidents així (i evidentment intentar retenir a l'individu, ja que és una vergonya que aquesta gent campi per tot arreu...)


Salutacions,

Oriol

Avatar de l’usuari
trensmat
N9
N9
Entrades: 1593
Ubicació: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla

Entrada Autor: trensmat » Dilluns 24/08/2015 17:15

oriolp13 ha escrit:
trensmat ha escrit:Canibalisme a la R3.
L'únic que ha aconseguit és que els revisors no demanin bitllets = incentivar el frau al no haver-hi control.

No he entès mai perquè no passen en grup uns quants revisors, com he vist a d'altres països. D'aquesta manera, es podrien a més a més donar suport i ajuda en casos d'incidents així (i evidentment intentar retenir a l'individu, ja que és una vergonya que aquesta gent campi per tot arreu...)
Jo penso que es tindria que fer com el Tram posar 4 segurates i 2 interventors per tren, als trens regionals hi han segurates que acompanyen als interventors als trens.


http://www.flickr.com/photos/trensmat

A Tarragona i Lleida volem els mateixos serveis que Girona.
ImatgeImatge Imatge

Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dilluns 24/08/2015 19:12

El Punt Avui ha escrit:Un passatger de Rodalies sense bitllet arrenca el lòbul de l'orella d'un revisor a Mollet del Vallès
  • Els fets van passar aquest dissabte passat al matí a la línia R3, segons informa CCOO
  • Els treballadors de Renfe denuncien les precàries condicions de seguretat amb què presten el seu servei
[...]

Una vegada més, els treballadors de Renfe denuncien les precàries condicions de seguretat dels interventors presten el seu servei en trens i estacions. Les agressions a treballadors i viatgers són “reiterades i insostenibles, excessives en relació a altres maneres de transport de la ATM”, segons denuncia CCOO, que assegura que el mateix dia de l'agressió també es van produir robatoris a viatgers amb arma blanca.
Els treballadors responsabilitzen d'aquests fets el Departament de Territori i Sostenibilitat com a titular del servei, el Departament d'Interior com a responsable dels Mossos d'Esquadra i la Direcció de Rodalies de Catalunya com a responsable de la prestació del servei.
A més de la manca de seguretat, els treballadors també denuncien l'”absència” de plantilles necessàries, la “paràlisi” de les inversions en infraestructures, trens i en accessos a les estacions, i una rigidesa tarifària de la Generalitat que “no concorda amb les condicions socials de la ciutadania”.
Llegir la notícia sencera:
http://www.elpuntavui.cat/societat/arti ... alles.html



jordi
N4
N4
Entrades: 63

Entrada Autor: jordi » Dimarts 25/08/2015 1:38

wefer ha escrit:
El Punt Avui ha escrit:Un passatger de Rodalies sense bitllet arrenca el lòbul de l'orella d'un revisor a Mollet del Vallès
  • Els fets van passar aquest dissabte passat al matí a la línia R3, segons informa CCOO
  • Els treballadors de Renfe denuncien les precàries condicions de seguretat amb què presten el seu servei
[...]

Una vegada més, els treballadors de Renfe denuncien les precàries condicions de seguretat dels interventors presten el seu servei en trens i estacions. Les agressions a treballadors i viatgers són “reiterades i insostenibles, excessives en relació a altres maneres de transport de la ATM”, segons denuncia CCOO, que assegura que el mateix dia de l'agressió també es van produir robatoris a viatgers amb arma blanca.
Els treballadors responsabilitzen d'aquests fets el Departament de Territori i Sostenibilitat com a titular del servei, el Departament d'Interior com a responsable dels Mossos d'Esquadra i la Direcció de Rodalies de Catalunya com a responsable de la prestació del servei.
A més de la manca de seguretat, els treballadors també denuncien l'”absència” de plantilles necessàries, la “paràlisi” de les inversions en infraestructures, trens i en accessos a les estacions, i una rigidesa tarifària de la Generalitat que “no concorda amb les condicions socials de la ciutadania”.
Ara tot es culpa de la generalitat, va home va!! si fos per ella renfe i adif ja no exisitiria a catalunya.

Llegir la notícia sencera:
http://www.elpuntavui.cat/societat/arti ... alles.html



Avatar de l’usuari
bigcoaster
N8
N8
Entrades: 953

Entrada Autor: bigcoaster » Dimarts 25/08/2015 13:35

trensmat ha escrit:[Als trens regionals hi han segurates que acompanyen als interventors als trens.
A si? Als regionals de les terres de Lleida no n'he vist mai.


This is the Southern service to London Victoria. We're now approaching London Victoria. Change here for the Victoria, Circle and District lines, National Rail services and the Victoria Coach Station.

Miquel
Administrador
Entrades: 4417
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dimarts 25/08/2015 13:48

bigcoaster ha escrit:
trensmat ha escrit:[Als trens regionals hi han segurates que acompanyen als interventors als trens.
A si? Als regionals de les terres de Lleida no n'he vist mai.
Efectivament, jo a les R12, R13, R14 i a la Línia de La Pobla en la meva vida he vist un de seguretat acompanyar el revisor (En tot el recorregut, inclòs sortint de Barcelona). Tot i que si que n'he vist dalt del tren de manera puntual.

No es posen més revisors pel mateix motiu que no posen més trens, més personal els hi és més despesa. De fet hi ha trams que d'avagades van sense revisor. (I després tot es deficitari :roll: ).


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
trensmat
N9
N9
Entrades: 1593
Ubicació: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla

Entrada Autor: trensmat » Dimarts 25/08/2015 14:17

bigcoaster ha escrit:
trensmat ha escrit:[Als trens regionals hi han segurates que acompanyen als interventors als trens.
A si? Als regionals de les terres de Lleida no n'he vist mai.
Jo se que hi han de segurates amb Interventors a la R15 i molt poques vegades els he vist per els trens de la R13/R14.


http://www.flickr.com/photos/trensmat

A Tarragona i Lleida volem els mateixos serveis que Girona.
ImatgeImatge Imatge

Avatar de l’usuari
trensmat
N9
N9
Entrades: 1593
Ubicació: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla

Entrada Autor: trensmat » Dimarts 25/08/2015 14:24

Miquel ha escrit:
bigcoaster ha escrit:
trensmat ha escrit:[Als trens regionals hi han segurates que acompanyen als interventors als trens.
A si? Als regionals de les terres de Lleida no n'he vist mai.
Efectivament, jo a les R12, R13, R14 i a la Línia de La Pobla en la meva vida he vist un de seguretat acompanyar el revisor (En tot el recorregut, inclòs sortint de Barcelona). Tot i que si que n'he vist dalt del tren de manera puntual.

No es posen més revisors pel mateix motiu que no posen més trens, més personal els hi és més despesa. De fet hi ha trams que d'avagades van sense revisor. (I després tot es deficitari :roll: ).
Cert als trens que venen de Reus amb direcció Barcelona i viceversa hi han mes interventors que a la resta de trens de la línia R15.

Jo algunes vegades he anat a Barcelona gratis amb trens que venien de Riba-roja i de Lleida perque no havien Interventors al tren o perque nomes havien dos Interventors per un tren petat de gent.


http://www.flickr.com/photos/trensmat

A Tarragona i Lleida volem els mateixos serveis que Girona.
ImatgeImatge Imatge

Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dimecres 26/08/2015 1:51

324.cat ha escrit:Renfe es compromet a augmentar la seguretat dels interventors
Veure el vídeo:
http://www.ccma.cat/tv3/alacarta/teleno ... o/5547299/



Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4436
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dimecres 26/08/2015 3:16

¿Por qué los interventores no son a la vez seguratas?



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimecres 26/08/2015 9:18

Perquè la formació és diferent i exigeix unes aptituds (entre altres, físiques) que molts interventors no tenen. I, no ens enganyem, més d'un agent de seguretat tampoc.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
trensmat
N9
N9
Entrades: 1593
Ubicació: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla

Entrada Autor: trensmat » Dimecres 26/08/2015 13:13

Guigui ha escrit:Perquè la formació és diferent i exigeix unes aptituds (entre altres, físiques) que molts interventors no tenen. I, no ens enganyem, més d'un agent de seguretat tampoc.
Al Tram hi han 2 Interventors, 3 segurates i 1 amb gos, jo penso que es podria fer lo mateix als trens Regionals.


http://www.flickr.com/photos/trensmat

A Tarragona i Lleida volem els mateixos serveis que Girona.
ImatgeImatge Imatge

Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4436
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dimecres 26/08/2015 13:32

trensmat ha escrit:Al Tram hi han 2 Interventors, 3 segurates i 1 amb gos, jo penso que es podria fer lo mateix als trens Regionals.
Es que creo que el interventor a la vez debe desempeñar la función de "segurata". Un interventor en cada tren estaría bien, que no hayan vacíos.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimecres 26/08/2015 14:30



a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4436
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dimecres 26/08/2015 16:24

Pero insisto que igualmente debería recibir esa doble formación.



oriolp13
N9
N9
Entrades: 2191
Ubicació: Llinars del Vallès

Entrada Autor: oriolp13 » Dimecres 26/08/2015 17:23

Renfe445 ha escrit:
Pero insisto que igualmente debería recibir esa doble formación.
I als maquinistes els formem per emetre bitllets i que els venguin ells, no?
NO! Un interventor s'ha d'encarregar del control de billetatge i emissió d'aquest si cal, i dels altres aspectes relacionats amb el funcionament del tren, etc, cadascú ha de fer la seva feina i res més. NO s'ha d'encarregar de la seguretat, això ni és ni ha de ser competència seva. Que es contracti més seguretat, o a la vista dels últims incidents, que es creï la unitat ferroviària dels Mossos d'Esquadra. Detencions i menys sensació de que hi ha "barra lliure" i veuriem com en un temps tots aquests fets baixarien.


Salutacions,

Oriol

Respon

Torna a “Ferrocarril a Catalunya / Ferrocarril en Cataluña”