Estacions adif fora de servei però amb trens circulant

RENFE regionals i línies FGC de fora de l'àrea de Barcelona.
RENFE regionales y líneas FGC de fuera del área de Barcelona.
Altaria_Trianilla
N7
N7
Entrades: 454
Ubicació: Sabadell ( Barcelona )
Contacta:

Entrada Autor: Altaria_Trianilla » Dilluns 05/06/2006 20:45

A Castellarnau hi viu gent, a veure si quan tingui temps poso una foto de l' edifici.

:wink:


Imatge

ddbar
N5
N5
Entrades: 102

Entrada Autor: ddbar » Dimecres 21/06/2006 19:37

Algú sap res de l'antiga estació d'Alcanar que tot i estar en territori Valencià portava el nom d'un municipi català. Suposo que amb les obres si el traçat coincideix en aquell punt amb l'anterior estarà pel terra. I de les estacions de Raimat i Alpicat? Fa poc hi vaig passar i potser per les velocitats no vaig saber veure res fins Almacelles i Tamarit.



orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Dimecres 21/06/2006 23:18

ddbar ha escrit:Algú sap res de l'antiga estació d'Alcanar que tot i estar en territori Valencià portava el nom d'un municipi català. Suposo que amb les obres si el traçat coincideix en aquell punt amb l'anterior estarà pel terra. I de les estacions de Raimat i Alpicat? Fa poc hi vaig passar i potser per les velocitats no vaig saber veure res fins Almacelles i Tamarit.
L'estació d'Alcanar està enderrocada. Recordo (borrosament :x) que on estava l'estació hi van posar una subestació elèctrica.

Adjunto localització del lloc de Google la Terra



Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dijous 22/06/2006 16:07

Amb que carai s'obre aquest arxiu? No el pots posar amb el format [img](imatge)[img]?



orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Dijous 22/06/2006 21:40

Amb el Google Earth. Fas doble clic i t'hi porta.



Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Divendres 23/06/2006 10:27

Pueeee no s'obre. Em surt un missatge dient algo aixi com: Windows no puede abrir este archivo. I em dona 2 opcions: Seleccionar el progarama de una lista o Usar el servicio web para encontrar el programa adecuado.



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Divendres 23/06/2006 12:14

Anem pas per pas...

Tens el Google Earth?



Watermark
N7
N7
Entrades: 328

Entrada Autor: Watermark » Divendres 23/06/2006 12:53

Diria que li manca el decompressor d'arxius .zip



Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dilluns 26/06/2006 10:22

entfe001 ha escrit:Anem pas per pas...

Tens el Google Earth?
Ni idea. Es que jo escric des d'ordinadors publics (biblioteca, UGT, etc.) i no se ni si el tenen.
entfe001 ha escrit: Diria que li manca el decompressor d'arxius .zip
Ni idea tambe. En fi, si els ordinadors vinguessin de fabrica amb tot lo que haurien de venir... >:(



Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Dilluns 26/06/2006 13:34

Ecomobisostrans ha escrit:
entfe001 ha escrit:Anem pas per pas...

Tens el Google Earth?
Ni idea. Es que jo escric des d'ordinadors publics (biblioteca, UGT, etc.) i no se ni si el tenen.
Llavors és evident que no. El Winzip encara te'l pots trobar, però aquestes pijeries...


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Divendres 04/08/2006 20:42

Reprenent el fil d'estacions d'adif sense servei però amb trens passant, avui he intentat trobar l'estació de Tonyà que molts cops s'ha dit aquí que segurament encara tenia les andanes... La veritat és que he estat per allà i a no ser que no ho hagi vist bé (o que no hagi sabut localitzar el lloc exacte) només m'he trobat un pas a nivell sense barreres protegit per senyal lluminosa-acústica :roll: Així doncs, si es confirma que no hi queda res l'esborraré de la llista...



437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Divendres 04/08/2006 23:21

El darrer cop que hi vaig passar va ser pel novembre, i les andanes hi eren.

Està situada prop del que sembla un granja, crec que més a prop de Sant Miquel que de Vilamalla...

També està dempeus l´edifici de Peralada i les andanes de Platja de Garbet...



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Divendres 04/08/2006 23:41

437.001 ha escrit:També està dempeus l´edifici de Peralada i les andanes de Platja de Garbet...
Trobo molt agosarat qualiicar d'andana la muntanyeta de sorra de Platja de Garbet :?



437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Dissabte 05/08/2006 0:23

Sí, sí, però...hi has baixat mai?



Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dissabte 05/08/2006 2:14

437.001 ha escrit:El darrer cop que hi vaig passar va ser pel novembre, i les andanes hi eren.

Està situada prop del que sembla un granja, crec que més a prop de Sant Miquel que de Vilamalla...

També està dempeus l´edifici de Peralada i les andanes de Platja de Garbet...
Ja vec a venir que hauré de fer el trajecte Vilamalla-Sant Miquel a peu algun dia :roll:



Avatar de l’usuari
abegot
N8
N8
Entrades: 739
Ubicació: Bcn - Dereta Eixample (08009)

Entrada Autor: abegot » Dissabte 05/08/2006 9:16

Trenscat ha escrit:
437.001 ha escrit:El darrer cop que hi vaig passar va ser pel novembre, i les andanes hi eren.

Està situada prop del que sembla un granja, crec que més a prop de Sant Miquel que de Vilamalla...

També està dempeus l´edifici de Peralada i les andanes de Platja de Garbet...
Ja vec a venir que hauré de fer el trajecte Vilamalla-Sant Miquel a peu algun dia :roll:
Vols companyia, ... masculina? M'ofereixo si m'avises amb trmps, .... ;) :oops:


El món és un teatre. Hi vens, hi actues i marxes. ... ... (I deixes de molestar, ... emprenyar, .... etz., etz.)

Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dissabte 05/08/2006 13:37

Al final acabo de veure on se suposa que és l'antiga estació de Tonyà... Resulta que no ho havia mirat bé a l'atles de Catalunya 1:50000 on hi ha un magnífic símbol indicant baixador :cop :'( En fi, hi hauré de tornar sol o en companyia de qui gustosament em vulgui acompanyar ja que per arribar-hi hi ha uns caminets de terra molt bonics encara que sembla que transitables en cotxe :roll: . Sincerament, no entenc què coi hi feien aquelles andanes perdudes al mig del camp, no m'estranya que la tanquessin!!



437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Dissabte 05/08/2006 15:51

Jo sempre em vaig preguntar quina era la raó d´una estació tan perduda.
No trobo més explicació que que hi hagués una masia d´algun càrrec influent prop d´allà...



437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Dissabte 05/08/2006 15:54

Trenscat ha escrit:Al final acabo de veure on se suposa que és l'antiga estació de Tonyà... Resulta que no ho havia mirat bé a l'atles de Catalunya 1:50000 on hi ha un magnífic símbol indicant baixador :cop :'( En fi, hi hauré de tornar sol o en companyia de qui gustosament em vulgui acompanyar ja que per arribar-hi hi ha uns caminets de terra molt bonics encara que sembla que transitables en cotxe :roll: . Sincerament, no entenc què coi hi feien aquelles andanes perdudes al mig del camp, no m'estranya que la tanquessin!!
Si hi vas abans del dia 18, no et podré acompanyar.



Watermark
N7
N7
Entrades: 328

Entrada Autor: Watermark » Diumenge 13/08/2006 12:57

Crec que en tot aquest fil ens hem descuidat d'un baixador que hi ha entre les estacions de Premià de Mar i Vilassar de Mar, del qual encara queden les andanes i la paret-marquesina de la via direcció Mataró, la qual està plagada de cartells publicitaris.
Crec recordar que al lloc on és ara el baixador de Cabrera-Vilassar hi havia una construcció de les mateixes característiques (i idéntic grau d'abandonament).



Respon

Torna a “Ferrocarril a Catalunya / Ferrocarril en Cataluña”