Notícies línia de La Pobla de Segur

RENFE regionals i línies FGC de fora de l'àrea de Barcelona.
RENFE regionales y líneas FGC de fuera del área de Barcelona.
Respon
Avatar de l’usuari
Sky
N9
N9
Entrades: 1915
Ubicació: Lleida

Re: Notícies línia de La Pobla de Segur

Entrada Autor: Sky » Diumenge 28/10/2018 10:22

Subministrament i instal·lació d'equipaments i materials per la implantació del sistema denominat Pla d'Estacions dels Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya a les estacions de la línia Lleida - La Pobla de Segur. (Ref. PO34/18)

https://contractaciopublica.gencat.cat/ ... ap=203649&

Segons el plec de prescripcions tècniques el "Pla d'Estacions" inclouria el següent:

- Instal·lació de càmeres digitals a les estacions que supervisin l'andana i la zona del tòtem informatiu.
- Instal·lació de càmeres especials amb reconeixement de matrícules als passos a nivell 16 i 19.
- Instal·lació d'un sistema de megafonia a les marquesines de totes les estacions.
- Actualització i millora dels armaris de telecomunicacions de totes les estacions.
- Substitució de les làmpades que als tòtems de les parades facultatives indiquen que algú ha sol·licitat que s'aturi el tren per d'altres més potents i visibles.
- Adequació del centre de control de la línia a Balaguer per a la gestió d'aquestes noves prestacions tecnològiques.

Un plànol d'exemple de les actuacions (estació d'Alcoletge): https://imgur.com/4a0nncn



Avatar de l’usuari
Sky
N9
N9
Entrades: 1915
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: Sky » Dilluns 21/01/2019 11:16

Talls a la línia Lleida-La Pobla per manteniment

Del 21 al 25 de gener, entre Balaguer i La Pobla de Segur

El servei de la línia d’FGC Lleida-La Pobla està interromput entre les estacions de Balaguer i La Pobla de Segur en ambdues direccions del 21 al 25 de gener per treballs de manteniment i millora.

S’ha posat en marxa un servei substitutori d’autobús que s’atura a totes les estacions del recorregut a la parada d’autobús més propera, excepte a les estacions de Gerb, Sant Llorenç de Montgai, Vilanova de la Sal i Santa Linya. En aquestes estacions s’atura només sota demanda trucant al telèfon 973 445 503 o mitjançant els intèrfons de les estacions.

Horaris de l’autobús

Des de Balaguer i des de La Pobla de Segur, el bus surt a l’horari habitual del tren.

Entre les estacions de Lleida-Pirineus i Balaguer, el bus surt a l’horari habitual amb les següents excepcions, que es substitueixen pel bus:

Del 21 al 24 de gener: tren que surt a les 5.25 de Lleida-Prineus i tren que surt a les 19.30h de La Pobla de Segur.
Del 18 al 25 de gener: tren que surt a les 5.25 de Lleida-Prineus i tren que surt a les 21.22h de La Pobla de Segur.

http://web.gencat.cat/ca/actualitat/det ... anteniment



Avatar de l’usuari
Sky
N9
N9
Entrades: 1915
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: Sky » Dimecres 23/01/2019 10:18

Treballs les 24 hores per renovar 4,5 quilòmetres de la línia de la Pobla

Trenta operaris treballen les 24 hores del dia en la renovació de quatre quilòmetres i mig de vies a la línia del tren de la Pobla, tancada des de fa dos setmanes a la circulació. L’actuació se centra en els 42 túnels que hi ha a la línia ferroviària, on es va començar a treballar fa més de dos anys i es preveu seguir fent-ho durant dos més.

La intervenció d’aquesta campanya, que va començar el mes de novembre passat, aborda la renovació de les vies en vuit passos soterrats (túnels 1, 7, 8, 9, 13, 14, 17 i 19) i suposarà una inversió d’uns 1,8 milions d’euros. Els treballs s’han intensificat, dia i nit, per permetre que dilluns vinent la línia torni a ser operativa, segons van avançar fonts de Ferrocarrils de la Generalitat, titular de la via. De fet, FGC informa a la seua pàgina web que el servei quedarà restablert ja aquest dissabte.

FGC va començar a renovar les vies dels 42 túnels de la línia el 2016 i continuarà els dos anys següents

Des de fa dos setmanes, els passatgers que viatgen entre Balaguer i la Pobla de Segur s’han de desplaçar amb autobús. El transport s’atura en totes les estacions del recorregut, encara que a Gerb, Sant Llorenç de Montgai, Vilanova de la Sal i Santa Linya el servei es fa sota la demanda dels usuaris.

Al marge de la renovació de la línia, Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya ha dut a terme també la millora de la senyalització.

El tren de la Pobla va superar l’any passat la xifra de 220.000 viatgers i Ferrocarrils espera l’arribada d’un nou tren per a la línia. Serà el tercer, se sumarà als dos actuals, estrenats el juliol del 2016, i permetrà que les operacions periòdiques de manteniment dels combois no afectin el servei, ja que actualment queda reduït temporalment si falta una de les dos màquines. La línia estrenarà també ben aviat una nova parada al polígon El Segre de Lleida.

https://www.lleida.com/noticia_canal/tr ... e-la-pobla

Imatge

Imatge



Avatar de l’usuari
Sky
N9
N9
Entrades: 1915
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: Sky » Dilluns 28/01/2019 12:25




Avatar de l’usuari
Sky
N9
N9
Entrades: 1915
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: Sky » Dilluns 25/02/2019 22:14

Tall de servei a la línia Lleida-La Pobla per manteniment d'una unitat de tren

Entre el dimarts 26 de febrer i el divendres 1 de març quedarà interromput el servei de trens entre les estacions de Balaguer i La Pobla de Segur de la línia Lleida-La Pobla
FGC oferirà diferents serveis d’autobusos substitutoris per garantir la mobilitat dels viatgers


Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC) interromprà la circulació de trens entre el dimarts, 26 de febrer, i el divendres, 1 de març, en el tram comprès entre les estacions de Balaguer i La Pobla de Segur.

Així, com a alternativa per garantir la mobilitat dels viatgers, FGC posarà a disposició dels usuaris un servei d’autobusos substitutoris entre les estacions de Balaguer i La Pobla de Segur. L’autobús s’aturarà a totes les estacions del recorregut a la parada d’autobús més propera. No obstant, a les estacions de Gerb, Sant Llorenç de Montgai, Vilanova de la Sal i Santa Linya el servei alternatiu per carretera es realitzarà sota demanda dels usuaris.

Entre les estacions de Lleida Pirineus i Balaguer el servei de trens serà l’habitual. Tot i això, de dimarts a dijous també es veuran substituïdes per un servei d’autobús, les circulacions amb sortida de Lleida Pirineus a les 05.25 hores i el tren amb sortida de La Pobla de Segur a les 19.30 hores. Divendres, dia 1 de març, se substituirà el servei habitual de tren per un servei d’autobús les circulacions amb sortida de Lleida Pirineus a les 05.25 hores i de La Pobla de Segur a les 21.22 hores.

Aquesta interrupció del servei no programada és deguda a tasques de manteniment correctiu sobre la unitat 331-01.

https://govern.cat/salapremsa/notes-pre ... nitat-tren



Miquel
Administrador
Entrades: 4417
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dilluns 18/03/2019 18:38

Tall de servei a la línia Lleida-La Pobla per manteniment d’una unitat de tren

Entre el dilluns 18 de març i el divendres 5 d’abril quedarà interromput el servei de trens entre les estacions de Balaguer i La Pobla de Segur de la línia Lleida-La Pobla. FGC oferirà un servei d’autobusos substitutoris per garantir la mobilitat dels viatgers.


Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC) interromprà la circulació de trens entre el dilluns 18 de març i el divendres 5 d’abril en el tram comprès entre les estacions de Balaguer i La Pobla de Segur.
Com a alternativa per garantir la mobilitat de les persones usuàries, FGC facilitarà un servei d’autobusos substitutoris entre les estacions de Balaguer i La Pobla de Segur. L’autobús s’aturarà a totes les estacions del recorregut a la parada
d’autobús més propera. No obstant, a les estacions de Gerb, Sant Llorenç de Montgai, Vilanova de la Sal i Santa Linya l’autobús s’aturarà sota demanda de les persones que viatgin en el tren.
Entre les estacions de Lleida Pirineus i Balaguer el servei serà l’habitual. Tot i això les següents circulacions també es veuran substituïdes per un servei d’autobús:

• De dilluns a dijous: el tren amb sortida a les 05.25h de Lleida-Pirineus i el tren amb sortida a les 19.30h de La Pobla de Segur.

• Divendres: el tren amb sortida a les 05.25h de Lleida-Pirineus i el tren amb sortida a les 21.22h de La Pobla de Segur.

• Diumenges i festius: el tren amb sortida a les 19.00h de La Pobla de Segur.

Aquesta interrupció del servei és deguda a tasques de manteniment programades de la unitat 331.02.

https://www.fgc.cat/wp-content/uploads/ ... lleida.pdf


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
Sky
N9
N9
Entrades: 1915
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: Sky » Dimarts 19/03/2019 8:45

Més de la meitat dels maquinistes del tren de la Pobla se’n van a Renfe

Set dels dotze maquinistes de Ferrocarrils de la Generalitat (FGC) a la línia de la Pobla la deixaran per anar-se’n a treballar a Renfe. Firmaran els seus contractes de formació dilluns i s’incorporaran de forma gradual, en un període que podria prolongar-se tres mesos. Així ho va corroborar ahir FGC, que ha obert una convocatòria d’ocupació. Així mateix, ha demanat a Renfe que incorpori aquests maquinistes a mesura que tingui substituts. La línia de la Pobla ha tingut una “alta rotació” de maquinistes des que FGC va assumir-ne la gestió el juliol del 2016. Fonts sindicals estimen que més d’una desena han marxat a Renfe en aquest període. Ho atribueixen al fet que conduir trens en aquesta línia exigeix una alta qualificació professional i cobren uns sis mil euros menys que els de línies de FGC a l’àrea metropolitana. Els primers 1,9 quilòmetres de vies des de l’estació de Lleida no van passar a mans de la Generalitat amb el traspàs de la línia el 2005. Continuen sent de propietat estatal i només hi poden circular maquinistes amb títol de conducció de categoria B, una cosa no exigida en altres línies de FGC. Això va obligar a formar el seu propi personal per obtenir-lo el 2016. De la plantilla inicial només en queden dos i ara l’empresa exigeix aquesta llicència.

https://www.lleida.com/noticia_canal/me ... -van-renfe



Avatar de l’usuari
ortegote
N8
N8
Entrades: 1231
Ubicació: a prop d' ADIF
Contacta:

Entrada Autor: ortegote » Dimarts 19/03/2019 19:23

Sky ha escrit:Més de la meitat dels maquinistes del tren de la Pobla se’n van a Renfe

Set dels dotze maquinistes de Ferrocarrils de la Generalitat (FGC) a la línia de la Pobla la deixaran per anar-se’n a treballar a Renfe. Firmaran els seus contractes de formació dilluns i s’incorporaran de forma gradual, en un període que podria prolongar-se tres mesos. Així ho va corroborar ahir FGC, que ha obert una convocatòria d’ocupació. Així mateix, ha demanat a Renfe que incorpori aquests maquinistes a mesura que tingui substituts. La línia de la Pobla ha tingut una “alta rotació” de maquinistes des que FGC va assumir-ne la gestió el juliol del 2016. Fonts sindicals estimen que més d’una desena han marxat a Renfe en aquest període. Ho atribueixen al fet que conduir trens en aquesta línia exigeix una alta qualificació professional i cobren uns sis mil euros menys que els de línies de FGC a l’àrea metropolitana. Els primers 1,9 quilòmetres de vies des de l’estació de Lleida no van passar a mans de la Generalitat amb el traspàs de la línia el 2005. Continuen sent de propietat estatal i només hi poden circular maquinistes amb títol de conducció de categoria B, una cosa no exigida en altres línies de FGC. Això va obligar a formar el seu propi personal per obtenir-lo el 2016. De la plantilla inicial només en queden dos i ara l’empresa exigeix aquesta llicència.

https://www.lleida.com/noticia_canal/me ... -van-renfe
La generalitat el que ha de fer es fer una via nova per aquest tram de 1,9km es gasten la pasta en altres coses i ja saben que renfe/ADIF mai ajudaran, tot el contrari.
Una altra solució era cambiar tot l'ample d'iberic a UIC i un tercer fil compartir amb la via d'ADIF, en aquell moment les males llengües deien que aixo era imposible i ara ADIF posa tercer carril a la R4 de punta a punta, ens fan pasar per idiotes i aqui traguem i traguem es un pais de bojos :x



Miquel
Administrador
Entrades: 4417
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dimarts 19/03/2019 20:13

ortegote ha escrit:
Sky ha escrit:Més de la meitat dels maquinistes del tren de la Pobla se’n van a Renfe

Set dels dotze maquinistes de Ferrocarrils de la Generalitat (FGC) a la línia de la Pobla la deixaran per anar-se’n a treballar a Renfe. Firmaran els seus contractes de formació dilluns i s’incorporaran de forma gradual, en un període que podria prolongar-se tres mesos. Així ho va corroborar ahir FGC, que ha obert una convocatòria d’ocupació. Així mateix, ha demanat a Renfe que incorpori aquests maquinistes a mesura que tingui substituts. La línia de la Pobla ha tingut una “alta rotació” de maquinistes des que FGC va assumir-ne la gestió el juliol del 2016. Fonts sindicals estimen que més d’una desena han marxat a Renfe en aquest període. Ho atribueixen al fet que conduir trens en aquesta línia exigeix una alta qualificació professional i cobren uns sis mil euros menys que els de línies de FGC a l’àrea metropolitana. Els primers 1,9 quilòmetres de vies des de l’estació de Lleida no van passar a mans de la Generalitat amb el traspàs de la línia el 2005. Continuen sent de propietat estatal i només hi poden circular maquinistes amb títol de conducció de categoria B, una cosa no exigida en altres línies de FGC. Això va obligar a formar el seu propi personal per obtenir-lo el 2016. De la plantilla inicial només en queden dos i ara l’empresa exigeix aquesta llicència.

https://www.lleida.com/noticia_canal/me ... -van-renfe
La generalitat el que ha de fer es fer una via nova per aquest tram de 1,9km es gasten la pasta en altres coses i ja saben que renfe/ADIF mai ajudaran, tot el contrari.
Una altra solució era cambiar tot l'ample d'iberic a UIC i un tercer fil compartir amb la via d'ADIF, en aquell moment les males llengües deien que aixo era imposible i ara ADIF posa tercer carril a la R4 de punta a punta, ens fan pasar per idiotes i aqui traguem i traguem es un pais de bojos :x
Amb independència de l'ample, no hi ha espai (ni necessitat) de fer una via totalment nova. I en el cas de fer un segon ample UIC pel lloc actual, la circulació continuarà entrant dins la RFIG pel que seguirà sent imprescindible la titulació oficial i documentació reglada.

El que ha de fer la generalitat es pagar el salari que mereixen als seus maquinistes ja que la situació actual no te ni volta ni solta. Aquesta situació fa temps que s'arrossega i al final la falta de personal està comprometent el servei.

Després diran de la renfe....


El metro de Barcelona amb motoristes!

MZA_1600
N7
N7
Entrades: 500

Entrada Autor: MZA_1600 » Dimecres 20/03/2019 18:50

ortegote ha escrit:
Sky ha escrit:Més de la meitat dels maquinistes del tren de la Pobla se’n van a Renfe

https://www.lleida.com/noticia_canal/me ... -van-renfe
La generalitat el que ha de fer es fer una via nova per aquest tram de 1,9km es gasten la pasta en altres coses i ja saben que renfe/ADIF mai ajudaran, tot el contrari.
Una altra solució era cambiar tot l'ample d'iberic a UIC i un tercer fil compartir amb la via d'ADIF, en aquell moment les males llengües deien que aixo era imposible i ara ADIF posa tercer carril a la R4 de punta a punta, ens fan pasar per idiotes i aqui traguem i traguem es un pais de bojos :x
Clar, perquè ara resulta que el simple fet de pagar dignament també es una estratègia de Madrid per perjudicar Catalunya i els catalans no?

Millor construïm una línia paral·lela fins Lleida, per lliurar-nos de la incompetència l'Estat Espanyol i pagar com es mereixen a aquesta gent que condueix trens turístics, a 1200€ al mes.

Salutacions,



Avatar de l’usuari
Sky
N9
N9
Entrades: 1915
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: Sky » Dijous 18/04/2019 9:59

Imatge

Veïns i Ipcena, contra una tanca a la línia de la Pobla

L’associació de veïns de Grenyana va denunciar ahir juntament amb l’entitat ecologista Ipcena la instal·lació d’una tanca de 2,2 quilòmetres de longitud per part dels Ferrocarrils de la Generalitat (FGC) en un tram de la línia fèrria a la Pobla que creua la partida. Asseguren que la tanca “parteix l’Horta en dos” i exerceix com una “barrera mediambiental” per a la fauna. “La tanca ja està instal·lada a Alcoletge (1,1 km) i només falta el tram de Lleida i creiem que genera un mur que pot causar uns efectes desastrosos per a la fauna i l’entorn”, va assegurar el portaveu d’Ipcena, Joan Vázquez.

La presidenta veïnal, Dolors Comes, va apuntar que “vam preguntar sobre aquestes obres a l’ajuntament i van dir que no en sabien res, a més, estic segura que hi ha millors alternatives a posar una tanca de malla”, i va posar com a exemple una de llistons de fusta que permeti el pas dels animals.

Per la seua part, fonts de FGC van assegurar que la tanca s’ha posat per motius de seguretat i només en els trams en què la via va en paral·lel a un camí qualificat com a via cicloturística”. Van assenyalar que el projecte és públic i que van informar d’aquest tant l’ajuntament com els regants i l’associació de veïns de Grenyana.

https://www.lleida.com/noticia_canal/ve ... e-la-pobla



Avatar de l’usuari
Sky
N9
N9
Entrades: 1915
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: Sky » Divendres 10/05/2019 8:34

El tren de la Pobla perd més de la meitat de maquinistes i FGC busca reposar-los al juny

Responsables del sector ferroviari de CCOO a Lleida alerten que la línia de la Pobla, que gestiona Ferrocarrils de la Generalitat (FGC), es quedarà amb cinc maquinistes en plantilla a finals de mes, un personal “clarament insuficient per a l’explotació del servei i que pot comportar la supressió de trens o la subcontractació d’empreses externes per conduir-los”, van ressenyar. Actualment, d’una plantilla inicial de tretze maquinistes només en queden deu, ja que dos han passat a Renfe i un s’ha desvinculat de FGC. D’altra banda, està previst que a finals de maig s’incorporin a Renfe cinc maquinistes més, per la qual cosa només en quedaran cinc, fet que representa un continu transvasament de treballadors a l’operadora estatal en plena campanya turística. Per la seua part, FGC assegura que té fins a finals de juny per reposar-los i que, en l’actualitat, està immers en el procés per reclutar-los i formar-los. Així l’hi ha fet saber a Renfe, amb què té un conveni de moratòria de tres mesos des que al març es va constatar el traspàs a l’empresa estatal (vegeu el desglossament).

Les principals causes de l’èxode són les condicions de treball i els salaris, ja que un maquinista de la línia de la Pobla percep sobre uns 7.000 euros anuals menys que els companys de la xarxa principal de FGC malgrat fer les mateixes funcions; i uns 9.000 menys si ho comparem amb els maquinistes de Renfe. Segons CCOO, un treballador de la línia de la Pobla percep a l’any 22.000 euros sense complements davant els més de 30.000 que arriben a cobrar el seu companys a FGC. A més, han de costejar una llicència de conducció de tipus B per circular per la xarxa d’interès general, necessària per donar servei a l’estació de Lleida-Pirineus. Precisament, segons va assenyalar FGC, aquesta circumstància és una de les claus del transvasament de conductors a Renfe. Els 1,9 primers quilòmetres de l’estació cap a la Pobla de Segur necessiten una certificació especial per conduir trens al tractar-se d’un espai per on circula l’AVE i trens de llarg recorregut, entre d’altres, i estar sota els auspicis del ministeri de Foment, ja que es tracta d’un tram que no s’ha traspassat al Govern. Comptar amb aquesta certificació acredita els conductors de la línia de la Pobla a accedir a la conducció dels combois de Renfe sense problema (vegeu SEGRE del 19 i el 26 de març).

D’altra banda, la línia és dins del conveni de turisme de muntanya de FGC, una cosa inadequada segons CCOO al ser part de l’ATM de Lleida i un trajecte molt utilitzat per molts usuaris, sobretot de Balaguer.

Negociació per millorar les condicions dels treballadors

FGC negocia un nou conveni col·lectiu per a la línia de la Pobla per adequar i millorar les condicions dels treballadors d’aquest trajecte a les seues funcions. Aquest acord pretén ser una solució satisfactòria tant per als empleats com per a la consolidació d’un servei millor per als usuaris, van indicar fonts de la firma. El compromís de FGC es manifesta de manera concreta, en primer lloc, amb un diàleg en marxa a nivell laboral i amb un programa d’inversions i de millora de la línia pel 2018-19. Seran 17,4 milions d’euros invertits en aquesta infraestructura en aquest període i la incorporació, el 2020, d’una tercera unitat de tren. Aquest esforç ha repercutit en un increment del 16 per cent de la demanda d’usuaris en el que va d’any. Per la seua banda, CCOO exigeix reposar immediatament les vacants i arribar a un conveni en les mateixes condicions que altres treballadors de FGC.

https://www.lleida.com/noticia_canal/el ... sar-los-al



Avatar de l’usuari
ortegote
N8
N8
Entrades: 1231
Ubicació: a prop d' ADIF
Contacta:

Entrada Autor: ortegote » Diumenge 02/06/2019 9:52

Buenas,

FGC adjudica a ALSA el Tren dels LLACS.
Apartir de ahora ALSA gestionara el tren turistico de Lleida a la Pobla de Segur.

http://railpressnews.blogspot.com/2019/ ... udica.html

Saludos.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Diumenge 02/06/2019 10:36



a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
ortegote
N8
N8
Entrades: 1231
Ubicació: a prop d' ADIF
Contacta:

Entrada Autor: ortegote » Dilluns 03/06/2019 17:39

Guigui ha escrit:Se'n parla aquí: viewtopic.php?f=23&t=9110&start=180#p284131
No sabia que el tren dels llacs tenia fil Propi, sorry (ja m'estranyava que ningu digues res)



Avatar de l’usuari
Sky
N9
N9
Entrades: 1915
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: Sky » Dijous 20/06/2019 10:45

Imatge

FGC suprimeix el pas a nivell de Camarasa

Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC) preveu suprimir el pas a nivell de la línia de la Pobla a Camarasa aquest estiu. En aquesta línia hi ha 21 passos, dels quals 13 són amb barreres automàtiques, set amb semàfors i només el de Camarasa té senyalització fixa. Els esforços per reduir la perillositat dels passos a nivell han portat l’operadora a iniciar el concurs per canviar aquest, que es troba al camí de connexió entre Sant Llorenç de Montgai i Vilanova de la Sal. El projecte preveu un pas inferior que connecta el camí de Vilanova de la Sal entre els dos costats de la via, amb la creació d’un pas alternatiu a l’actual encreuament amb un caixó subterrani. Implica rampes d’aproximació a la zona del caixó per minimitzar costos i modificar el traçat de la carretera de Vilanova de la Sal en uns cent metres. El pressupost de licitació és de 243.186 euros.

D’altra banda, quatre maquinistes procedents d’una empresa privada es preparen per suplir la marxa de personal de la línia de la Pobla a Renfe. Han iniciat el període de vuitanta hores de pràctiques necessari per conduir en aquestes vies després d’haver treballat a Captrain, antiga divisió ferroviària de Comsa, ara de la francesa SNCF. Fonts sindicals van assenyalar que aquests maquinistes han arribat després que FGC obrís un procés de contractació urgent per dotar de maquinistes de forma temporal el tren de la Pobla. El contracte, fins al mes de desembre d’aquest any i prorrogable fins al juny del 2020, es va oferir a diverses empreses del sector, entre les quals Captrain, segons les fonts. Val a recordar que FGC va externalitzar la conducció del Tren dels Llacs contractant l’empresa Alsa, i que ha iniciat la negociació d’un nou conveni per a la plantilla de la Pobla.

https://www.lleida.com/noticia_canal/fg ... e-camarasa



Miquel
Administrador
Entrades: 4417
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dijous 20/06/2019 17:42

I no costava menys posar senyalització o barrera si fos el cas? Massa despesa i obre per un pas a nivell d'un camí enmig del no res.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
ortegote
N8
N8
Entrades: 1231
Ubicació: a prop d' ADIF
Contacta:

Entrada Autor: ortegote » Dijous 20/06/2019 18:56

Miquel ha escrit:I no costava menys posar senyalització o barrera si fos el cas? Massa despesa i obre per un pas a nivell d'un camí enmig del no res.
Que esperas de los creadores de "la conversion Tranviaria en Balaguer"



albe6
N8
N8
Entrades: 1035
Ubicació: Almacelles (Lleida)

Entrada Autor: albe6 » Diumenge 23/06/2019 16:37

Miquel ha escrit:I no costava menys posar senyalització o barrera si fos el cas? Massa despesa i obre per un pas a nivell d'un camí enmig del no res.
La Llei Ferroviària, segons última modificació del 2015, exigeix la elminació progressiva de qualsevol pas a nivell, en mesura que hi hagi disponibilitat pressupostària.


També tenim una setmana de bus entre Balaguer i La Pobla per manteniment a un dels trens.

Servei d’autobús substitutori entre Balaguer i La Pobla de Segur per tasques programades de manteniment
• Entre el dilluns 24 de juny i el diumenge 30 de juny el servei de trens entre les estacions de Balaguer i La Pobla de Segur es realitzarà amb autobús
• Entre les estacions de Lleida Pirineus i Balaguer el servei de trens serà l’habitual, amb algunes excepcions

https://www.fgc.cat/wp-content/uploads/ ... eida.pdf#2



Miquel
Administrador
Entrades: 4417
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Diumenge 23/06/2019 17:02

albe6 ha escrit:
Miquel ha escrit:I no costava menys posar senyalització o barrera si fos el cas? Massa despesa i obre per un pas a nivell d'un camí enmig del no res.
La Llei Ferroviària, segons última modificació del 2015, exigeix la elminació progressiva de qualsevol pas a nivell, en mesura que hi hagi disponibilitat pressupostària.
Així ens va, gastant en tonteries quan aquests cèntims, en comptes de fer un pas a desnivell en un camí perdut enmig del no res, es podria invertir en el tren. Aquesta obsessió amb els passos a nivell no l'entendré mai.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Respon

Torna a “Ferrocarril a Catalunya / Ferrocarril en Cataluña”