ERC propone construir un tranvía metropolitano en Girona

RENFE regionals i línies FGC de fora de l'àrea de Barcelona.
RENFE regionales y líneas FGC de fuera del área de Barcelona.
Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dissabte 10/03/2007 15:48

M'autocito per deixar clar que no vaig en pla urbanita colonitzador de Can Fanga:
Guigui ha escrit:[...] que utilitzin una xarxa de TP, que, i aquí entra en joc el polític pensant (conceptes que últimament van molt renyits), s'adeqüi a les necessitats de mobilitat de tothom i permeti una millora substancial de les condicions de vida a les ciutats.
O sigui, que el que deia implica necessàriament millorar el TP existent. I torno a insistir, no hi ha cap ciutat que es pugui permetre mantenir una xarxa de TP minsa per no "interferir amb el vehicle privat", com diu l'inefable alcalde que m'ha tocat sofrir.

I tanco aquesta qüestió perquè crec que, a hores d'ara, hauria de quedar ben clar què volia dir amb tot això.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
George85
N8
N8
Entrades: 700
Ubicació: BCN, Eixample
Contacta:

Entrada Autor: George85 » Dissabte 16/06/2007 18:07

16/6/2007 Edición Impresa GIRONÈS|MOBILITAT
El tripartit de Girona vol construir una línia de tramvia
FERRAN COSCULLUELA
GIRONA

Els tres partits que governaran Girona els pròxims quatre anys (PSC, ERC i ICV) van anunciar ahir que entre els acords de programa subscrits de cara al nou mandat figura portar a terme un estudi per impulsar la construcció d'una línia de tramvia a la ciutat, destinada a reforçar el transport públic a causa del creixement de l'àrea urbana. D'a- questa manera, l'alcaldessa, Anna Pagans (PSC), s'ha fet seva una de les principals propostes dels seus dos socis de govern durant la campanya electoral.
El document en el qual es recullen els principals eixos d'a- quest acord de govern també preveu impulsar la promoció de 600 vivendes de protecció oficial, la creació de dues noves guarderies municipals i alliberar sòl per a la construcció de tres centres escolars més.
El tripartit aposta, a més a més, per crear un centre cívic al Barri Vell, construir un pavelló esportiu a la Devesa, recuperar el cine Modern i posar en marxa una oficina per a l'emancipació juvenil, com també una televisió i una ràdio local.

El Periodico.cat

----------------------

A l'hora de buscar un fil que parlés del tramvia a Girona, he trobat tots aquests:

- http://transport.cat/viewtopic.php?t=19 ... via+girona
- http://transport.cat/viewtopic.php?t=70 ... via+girona
- http://transport.cat/viewtopic.php?t=33 ... via+girona

A part d'aquest mateix, clar...

No s'hi podria fer algo per unir-los? ;)



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Diumenge 17/06/2007 21:22

La meva experiència en tripartits em diu que estudi d'implantació és antònim de construcció quan es refereix a transport ferroviari per les comarques gironines.



Respon

Torna a “Ferrocarril a Catalunya / Ferrocarril en Cataluña”