Notícies de la línia Lleida-Manresa

RENFE regionals i línies FGC de fora de l'àrea de Barcelona.
RENFE regionales y líneas FGC de fuera del área de Barcelona.
Respon
Avatar de l’usuari
Sky
N9
N9
Entrades: 1915
Ubicació: Lleida

Re: Notícies de la línia Lleida-Manresa

Entrada Autor: Sky » Dimecres 02/01/2008 19:39

Tàrrega comença les obres de millora a l'estació de trens

Tàrrega ha començat aquest dimecres les obres de remodelació i millora de les andanes i el vestíbul de l'estació de RENFE. Aquesta millora consisteix en habilitar unes rampes i un pas antilliscant per tal de que els usuaris amb accessibilitat reduïda no tinguin problemes per a poder accedir a l'andana. Segons fonts d'ADIF, dins d'aquesta millora també s'adequarà l'enllumenat de l'estació, la climatització del vestíbul i es canviarà el paviment de la segona andana que actualment està deteriorat. Les millores, segons l'ens ferroviari, serviran per donar més qualitat al servei de les estacions de RENFE que estan dins del pla global d'inversions d'Adif en les estacions de la línia de Lleida- Manresa- Barcelona. Durant l'exercici de 2007 ADIF ja va millorar l'estació de Mollerussa, la de Castellnou de Seana i la de Bellpuig. La inversió per aquestes obres de remodelació de Tàrrega és de més de 50.000 euros i les obres s'executaran durant tot el mes de gener. Del dos al deu de gener, hi ha programats els retards de dos trens de la línia de Tàrrega a causa de les obres de millora. Són el tren de Cervera a Lleida que sortirà a les 7.16 h del mati en lloc de les 6.53h. L'altre tren afectat es de l'Hospitalet de Llobregat que normalment arriba a Tàrrega a les 21.31h i durant aquest període arribarà a les 21.53h.

ACN



jordidr
N7
N7
Entrades: 614

Entrada Autor: jordidr » Divendres 04/01/2008 14:11

Encara hi ha el 593 per la linia?



jordidr
N7
N7
Entrades: 614

Entrada Autor: jordidr » Dissabte 05/01/2008 10:36

No fa massa vaig llegir que la 593 feia el ultim servei lleida - Cervera i el primer Cervera - Lleida, agraeixo la teva intenció pero preferiria que m'ho confirmes o desmantis algu d'aquell territori.

Gràcies



Avatar de l’usuari
evarujo
N6
N6
Entrades: 187

Entrada Autor: evarujo » Dissabte 05/01/2008 18:17

No crec q aquesta joia (es la joia dels 593, l'unic que funciona) el donin a argentina. Ja hi ha una comanda d'uns 20 592 per emportar allà, i pel que em comenta algun amic meu, ja n'estan fins als nasos de fiats. Com diu jordidr, fa els serveis primer i últim Lleida-Cervera i Viceversa (al menys fins fa poc temps). Algú ho pot confirmar? saltuts



Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » Dimarts 08/01/2008 18:25

Fa cosa de 15 dies vaig pasar amb l'Alvia cap a les 20:45h per Lleida i vaig veure una 470 amb els teleindicadors "CERVERA", o sigui que hi han dues opcions :
1.- Tenen el 593 de reserva només per quan peta alguna UT, i utilitzen les altres.
2.- Està donat de baixa i apartat de circulació.


I aviam si deixem d'allargar aquest fil, que portem gairebé dues pàgines parlant del mateix.



jordidr
N7
N7
Entrades: 614

Entrada Autor: jordidr » Dilluns 14/01/2008 9:51

Horaris de la lína Lleida - Cervera - Barcelona entre l'11 de gener i el 15 d'aquest mes:
Fitxers adjunts
tram%20cervera%20-%20lleida%202-2008.pdf
(31.82 KiB) S’ha baixat 341 vegades
tram%20cervera%20-%20lleida%201-2008.pdf
(32.82 KiB) S’ha baixat 277 vegades



jordidr
N7
N7
Entrades: 614

Entrada Autor: jordidr » Dimarts 15/01/2008 14:23

Avui en el telenoticies comarques ha sortit una "noticia" en que parlaven de la línia. Han començat dient que és de les primeres que es va construir, han parlat del mal estat en que es troba i del poc us que s'en fa i finalment han parlat de les obres que faran entre Calaf i Cervera les quals com tots sabem duraran 3 anys i no suposara cap augment de la velocitat sino que "simplement" augmentarà el nivell de seguretat de la línia.



Avatar de l’usuari
Sky
N9
N9
Entrades: 1915
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: Sky » Dilluns 21/01/2008 13:03




Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dilluns 21/01/2008 13:10

Tenint en compte l'historial de Renfomentadif, hauria fet al revés amb les guixetes: una per a bitllets i dues per a reclamacions. :twisted:


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Julià
N3
N3
Entrades: 31
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: Julià » Dimecres 06/02/2008 21:34

Avui he anat a la estacio de Lleida i m'ha sobtat que sortia un tren amb destinacio Cervera que era un automotor Fiat segurament un "camell", es normal o es que els altres estan averiats? :x



jordidr
N7
N7
Entrades: 614

Entrada Autor: jordidr » Dimecres 06/02/2008 22:25

:O aixo vol dir que ha tornat de Saragossa :D



jordidr
N7
N7
Entrades: 614

Entrada Autor: jordidr » Dimecres 06/02/2008 22:35

Em pots confirmar la hora del servei siusplau?



Avatar de l’usuari
Julià
N3
N3
Entrades: 31
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: Julià » Dijous 07/02/2008 21:04

Eren mes o menys les 8 de la nit. Com que em sonava que no podia ser li vaig preguntar al maquinista i em va dir que anava a Cervera.



jordidr
N7
N7
Entrades: 614

Entrada Autor: jordidr » Dijous 07/02/2008 21:45

La 593 fa el ultim servei de Lleida - Cervera 20.50 i el primer Cervera - Lleida



Avatar de l’usuari
Sky
N9
N9
Entrades: 1915
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: Sky » Dilluns 07/07/2008 15:21

L'Estat només ha destinat el 30% del que va pressupostar el 2007 per renovar la línia de tren entre Manresa i Lleida

L'Estat només ha destinat el 30,1% d'allò previst en els pressupostos generals de l'Estat (PGE) de l'any 2007 per a renovar les línia de tren entre Manresa (Bages) i Lleida (Segrià), que és d'ample ibèric i que depèn de l'Administrador d'Infraestructures Ferroviàries (Adif). Així ho reconeix el Govern estatal en resposta a una pregunta parlamentària formulada pel diputat de CiU al Congrés Pere Macías, recollida per Europa Press.
(Publicidad)

En la resposta, el Govern informa que, en la dotació prevista en els PGE del 2007, s'incloïa una partida destinada a la renovació de la línia entre Manresa (Bages) i Lleida (Segrià), que "es destinava fonamentalment a la finalització de les obres del tram Cervera (Segarra)-Calaf (Anoia) i el començament de les del tram Calaf-Manresa".

"Aquestes darreres no podien licitar-se fins a no estar gairebé finalitzades les del tram passat, per no penalitzar en excés els serveis ferroviaris en circulació, de manera que es s'han licitat l'octubre del 2007" i s'han adjudicat el desembre, per 72,22 milions d'euros.

La línia de Renfe que uneix Manresa i Lleida passant per Calaf, Cervera, Tàrrega i Mollerussa és una de les d'ample ibèric a Catalunya que està en pitjor estat, i de fet, durant els darrers anys ha registrat un nombre significatiu d'incidències.

http://es.noticias.yahoo.com/ep/2008070 ... a5357.html



orig440

Entrada Autor: orig440 » Dilluns 07/07/2008 16:52

Ara, això sí: festes per aquí, festes per allà... :nose :emprenyat



ridoj
N1
N1
Entrades: 2

Entrada Autor: ridoj » Dimecres 16/07/2008 19:51

Sky ha escrit:La línia de Renfe que uneix Manresa i Lleida passant per Calaf, Cervera, Tàrrega i Mollerussa és una de les d'ample ibèric a Catalunya que està en pitjor estat, i de fet, durant els darrers anys ha registrat un nombre significatiu d'incidències.
Si només fos aquesta la linia que està en males condicions... Ens tenen abandonats aquí a Catalunya els de Fomento :cop :emprenyat

Per cert, hola a tots :)



437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Divendres 18/07/2008 14:45

"Males" vol dir "pèssimes" i circulació a 30 km/h en la quasi totalitat del recorregut entre Calaf i Manresa.
Ara per ara, i tenint en compte les obres de Ribes-Puigcerdà, no hi ha cap altre tram a Catalunya en un estat tan lamentable (tret del Puigcerdà-Latour, però això ja no depèn només de l´Adif).
HI ha trams en mal estat (Maçanet-Caldes, per exemple), però no s´hi assoleixen velocitats tan vergonyosament baixes.

En tan mal estat com el Calaf-Manresa, ara mateix, no em ve cap altra línia de l´Adif (tret de potser el Jaca-Canfranc... i no n´estic segur).



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Divendres 18/07/2008 16:30

I les obres entre Cervera i Calaf, no les pensen continuar enllà?


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Divendres 18/07/2008 22:44

En teoria, n'hi ha per 2 o 3 anys més.



Respon

Torna a “Ferrocarril a Catalunya / Ferrocarril en Cataluña”