Notícies cremallera Núria

RENFE regionals i línies FGC de fora de l'àrea de Barcelona.
RENFE regionales y líneas FGC de fuera del área de Barcelona.
Respon
Jordi Freixas

Re: Notícies cremallera Núria

Entrada Autor: Jordi Freixas » Dijous 14/01/2010 13:40

Però el que no és llògic és clamar als quatre vents per la supressió d'un pas a nivell com si d'un atac directe al ferrocarril es tractés.



Avatar de l’usuari
Lluita1714
N9
N9
Entrades: 1964
Ubicació: Aigüestoses

Entrada Autor: Lluita1714 » Dijous 14/01/2010 14:59

Jordi Freixas ha escrit:Però el que no és llògic és clamar als quatre vents per la supressió d'un pas a nivell com si d'un atac directe al ferrocarril es tractés.
No és un atac per als ferrocarrils, sinó per als usuaris, ja que amb aquests diners es pot abaratir el servei, invertir en sistemes de seguretat, millorar-lo, i ampliar la xarxa.


"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.

Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Dijous 14/01/2010 15:14

I no et dic el contrari, però d'aquí a citar com a argument que a Suïssa hi ha trens tram...



marc
N8
N8
Entrades: 666
Ubicació: Vic, Osona, Catalunya

Entrada Autor: marc » Dijous 14/01/2010 16:32

a veure si a Vic s'han gastat 43.000€ per posar unes portes per poden netejar les finestres i canviar els teleindicadors per TFT sense arreglar les goteres ni la climatització, perque no es poden gastar aquests diners en el cremallera. A part no se si savieu que les inversions del cremallera com el tunel del Roc del Dui o aquesta supresió del pas a nivell a diferencia de les inversions del la resta de propietats de FGC o de TMB son a fons perdut, es a dir nomes serveixen per fer millores, no per amortitzar-ho. A mes han suprimit diversos PN de la BCN-Puigcerdà on o be el transit de cotxes es minim o al inreves, on el transit de trens es inferior al del cremallera, si en aquests PN ho van fer perque no poden suprimir el de Queralbs? Total com que els diners no son seus ...


De nou al FTC

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dijous 14/01/2010 16:48

És que si hem de començar enumerant les obres fora de lloc en matèria ferroviària, millor fer-ho a l'inrevés i mirar les que han suposat una inversió proporcionada. I sí, la supressió del pas a nivell de Planoles també va ser una senyora idea de bomber.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Dijous 14/01/2010 17:12

Jo crec que qualsevol millora que tingui a veure amb la seguretat és per aprovar-la. Tampoc seria llògic comparar la supressió d'aquest pas a nivell amb el nyap de la coberta a Ribes Vila, per exemple. Si com a mínim ho haguessin dissenyat seguint l'estètica de l'edifici de l'estació...



marc
N8
N8
Entrades: 666
Ubicació: Vic, Osona, Catalunya

Entrada Autor: marc » Dijous 14/01/2010 22:29

Pel meu historial es politicament incorrecte dir-ho, pero com que se m'en fum tot el que porti "politica" ho dic. Que tanquessin l'estació era imprescindible pel cremallera, ja que ribes Vila estaba saturadissim, que la cubrissin amb una marquesina cola, pero que ho tanquessin hermeticament ja no cola, i per acabar d'arrodonir la jugada, es van gastar una burrada en posar en la nova teulada plaques solars en un lloc on a ple mes d'agost comença a tocar el sol a les 10 tocades. Un motiu mes per demanar al que nosaltres en diem politics que utilitzin amb mes seny els nostres diners.


De nou al FTC

Avatar de l’usuari
Lluita1714
N9
N9
Entrades: 1964
Ubicació: Aigüestoses

Entrada Autor: Lluita1714 » Divendres 15/01/2010 0:19

D'acord, és a fons perdut, però qui ho paga, senyors, qui ho paga? No només perdrà l'encant sinó que també ens arruïnaran als catalans amb estupideses com aquesta, mentre els manresans no tenen enllaç entre els seus dos ferrocarrils, i ho volen apanyar amb un tramvia, quan els usuaris de la L1 de metro de Barcelona pateixen per les freqüències (com es parla en altre fil), quan el tren no arriba a centenars de poblacions, o senzillament, no hi para. I ens preocupen d'un pas a nivell d'un cremallera amb freqüències baixes de velocitat limitada, amb barrera, d'un servei turístic en un poble de 192 habitants? AU VA! Està més justificat soterrar el tren a Sant Vicenç dels Horts, i m'hi oposo.


"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.

marc
N8
N8
Entrades: 666
Ubicació: Vic, Osona, Catalunya

Entrada Autor: marc » Divendres 15/01/2010 10:34

Ja tornem al mateix, si barcelona va be, catalunya va be. Cada vegada estic mes d'acord amb el lema: Catalonia is not Barcelona.
Tenint en compte aixo estic totalment d'acord amb que els politics l'unic que fan es intentar guanyar vots i amb el ripolles ho intenten aixi, tot i que ningu hi esta d'acord. Nomes us posare un exemple que molts usuaris el podran comprovar. La carretera C-17 Taradell va tardar 9 anys a ser acabada des de que es van començar les obres d'ampliació. Si amb una carretera secundaria passava aixo, que les obres nomes abançaven abans de les eleccions, que voleu que passi amb la resta d'infraestructures.


De nou al FTC

Avatar de l’usuari
Lluita1714
N9
N9
Entrades: 1964
Ubicació: Aigüestoses

Entrada Autor: Lluita1714 » Divendres 15/01/2010 14:15

marc ha escrit:Ja tornem al mateix, si barcelona va be, catalunya va be. Cada vegada estic mes d'acord amb el lema: Catalonia is not Barcelona.
Tenint en compte aixo estic totalment d'acord amb que els politics l'unic que fan es intentar guanyar vots i amb el ripolles ho intenten aixi, tot i que ningu hi esta d'acord. Nomes us posare un exemple que molts usuaris el podran comprovar. La carretera C-17 Taradell va tardar 9 anys a ser acabada des de que es van començar les obres d'ampliació. Si amb una carretera secundaria passava aixo, que les obres nomes abançaven abans de les eleccions, que voleu que passi amb la resta d'infraestructures.
No em baso en Barcelona, em baso en ciutats més poblades, molt més poblades (que no Barcelona) i que es troben incomunicades.


"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.

Avatar de l’usuari
Sagrerenc
N9
N9
Entrades: 1479
Ubicació: T2 / RER C / Métro ligne 12

Entrada Autor: Sagrerenc » Divendres 15/01/2010 14:48

marc ha escrit:Ja tornem al mateix, si barcelona va be, catalunya va be.
No sé d'on treus aquesta interpretació. Ningú diu que no s'inverteixi a Queralbs per fer-ho a Barcelona. Segur que el poble de Queralbs té necessitats més importants (i més barates). I el que sobri es pot emprar en potenciar el transport públic de la comarca, com per exemple fer arribar el bus a Ogassa, millorar les connexions de la part alta del Ter (de Camprodon a Vallter 2000 passant per Llanars, Vilallonga de Ter i Setcases), posar més freqüències a Molló des de Camprodon, a Gombrèn des de Campdevànol, a Vallfogona des de Ripoll i a Campelles i Pardines des de Ribes. I sobretot, fer una línia decent de Ripoll a Berga passant per Les Llosses (és una vergonya que només hi hagi un autobús setmanal per unir dues capitals comarcals).



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dilluns 22/02/2010 21:54



Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
He2/2
N4
N4
Entrades: 63
Ubicació: Viladecavalls (Vallès Occidental)
Contacta:

Entrada Autor: He2/2 » Dimarts 16/03/2010 19:22

En aquests moments soc a Núria. A la pujada em vaig fixar en el pas a nivell de Queralbs i, la veritat, no és sencil de fer un pas superior o inferior, per que la via i la carretera es creuen amb pendents en sentit contrari. Qualsevol pont obligaria, no només a fer l'enllaç amb la carretera sinó una variant de alguns centenars de metres, possiblement amb un revol de "paella" inclòs.

Algú ha vist els planols de com ho volen fer?

Salut.



Avatar de l’usuari
He2/2
N4
N4
Entrades: 63
Ubicació: Viladecavalls (Vallès Occidental)
Contacta:

Entrada Autor: He2/2 » Dimarts 16/03/2010 19:25

Al correu anterior, canvieu "sencill" per "senzill"

Perdó.... :oops:



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dimarts 16/03/2010 20:06

Crec que la carretera va sota les vies.
He2/2 ha escrit:En aquests moments soc a Núria. A la pujada em vaig fixar en el pas a nivell de Queralbs i, la veritat, no és sencil de fer un pas superior o inferior, per que la via i la carretera es creuen amb pendents en sentit contrari. Qualsevol pont obligaria, no només a fer l'enllaç amb la carretera sinó una variant de alguns centenars de metres, possiblement amb un revol de "paella" inclòs.

Algú ha vist els planols de com ho volen fer?

Salut.


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimarts 16/03/2010 21:07

He2/2 ha escrit:Al correu anterior, canvieu "sencill" per "senzill"

Perdó.... :oops:
Per això serveix el botó "Edita".


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

marcel
N7
N7
Entrades: 399

Entrada Autor: marcel » Dimecres 17/03/2010 11:38

He2/2 ha escrit:En aquests moments soc a Núria. A la pujada em vaig fixar en el pas a nivell de Queralbs i, la veritat, no és sencil de fer un pas superior o inferior, per que la via i la carretera es creuen amb pendents en sentit contrari. Qualsevol pont obligaria, no només a fer l'enllaç amb la carretera sinó una variant de alguns centenars de metres, possiblement amb un revol de "paella" inclòs.

Algú ha vist els planols de com ho volen fer?

Salut.
no he vist plànols però tinc entès que serà aixi. La carretera es desviarà alguns metres en direcció Núria per poder tenir la longitud necessaria per passar per sota la via i superar el desnivell.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimecres 17/03/2010 13:05

En resum, el nyap de formigó que quedarà serà de pronòstic. I tot plegat per una mòdica suma de 4 milions (pressupostats).


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
He2/2
N4
N4
Entrades: 63
Ubicació: Viladecavalls (Vallès Occidental)
Contacta:

Entrada Autor: He2/2 » Dijous 18/03/2010 0:49

Això significa que es desviarà la carretera per la zona actualment habilitatda com a aparcament i es ficarà cap dins de la muntanya per sota la via. caldrà doncs fer un tunel per a la carretera en corba i rampa d'un centenar de metres per tornar a sortir al traçat actual més enllà de la via. Ho he entès bé? Segurament no tindrà gran impacte visual, però, renoi! quina obra per un pas a nivell que hi passen quatre gats.

Canviant de tema, aquest matí cap a un quart d'11 després del tren regular (2 Stadlers acoblats) ha arribat a Núria un Beh4/8 arrossegant dos vagons plataforma, el primer un ex cotxe de viatgers carregat amb contenidors, però el segon, que transportava un camió cuba de gasoil anava matriculat FO Uce4862, Procedeix del FO? U=vagó especial? que signifiquen els subindex "ce"? Podria ser un ex-portacotxes del tunel del Furka? Qui m'ho pot explicar? Gràcies per endevant.

Salut.



Avatar de l’usuari
Sagrerenc
N9
N9
Entrades: 1479
Ubicació: T2 / RER C / Métro ligne 12

Entrada Autor: Sagrerenc » Dijous 18/03/2010 1:58

Guigui ha escrit:En resum, el nyap de formigó que quedarà serà de pronòstic. I tot plegat per una mòdica suma de 4 milions (pressupostats).
Mare meva, quina manera de malbaratar els recursos públics.

Jo he estat unes quantes vegades a l'alberg marista de Queralbs i per tant em conec bé aquest pas a nivell ja que hi he passat vàries vegades a peu, en cotxe i en cremallera. En el context de crisi en què estem, com ens podem permetre gastar 4 milions en això?

Imatge

Per cert, el pas a nivell que hi ha a la zona del baixador de Rialb, no el voldran pas soterrar també?



Respon

Torna a “Ferrocarril a Catalunya / Ferrocarril en Cataluña”