Noves autovenda de Regionals
Noves autovenda de Regionals
Em sona que hi havia algun tema que en parlava però no he sabut trobar-lo, ho sento.
Ahir vaig veure a l'estaciĂł de Girona tres bultos sospitosos tapats amb una gran lona groga a dos puts diferents del vestĂbul de l'estaciĂł, just al lloc on estaven les antigues mĂ quines de botonera.
Preguntant a taquilla em van confirmar que efectivament es tracta de les noves mĂ quines de venda de tĂtols regionals però que no sabien quan es posarien en marxa.
Palpant per sobre la lona groga tenen una forma aparentment similar a es noves mĂ quines autovenda de Rodalies.
P.S: A Llançà ja no hi és la mà quina antiga de botonera. Ara hi ha taquilla.
Ahir vaig veure a l'estaciĂł de Girona tres bultos sospitosos tapats amb una gran lona groga a dos puts diferents del vestĂbul de l'estaciĂł, just al lloc on estaven les antigues mĂ quines de botonera.
Preguntant a taquilla em van confirmar que efectivament es tracta de les noves mĂ quines de venda de tĂtols regionals però que no sabien quan es posarien en marxa.
Palpant per sobre la lona groga tenen una forma aparentment similar a es noves mĂ quines autovenda de Rodalies.
-
liniadelRipollés
- N10

- Entrades: 3191
- Membre des de: 04 maig 2005, 22:13
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
Re: Noves autovenda de Regionals
SĂ, sĂłn com descrius. A Velència sĂłn de Regionals (sense segona E
) i a Zaragoza-Nohagasfotos son de Media Distancia. A veure que han posat a Girona.
entfe001 ha escrit:Em sona que hi havia algun tema que en parlava però no he sabut trobar-lo, ho sento.
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
aka Zaragoza-CriogenizaciónliniadelRipollés ha escrit:Zaragoza-Nohagasfotos
En Valencia ya son Media DistancialiniadelRipollĂ©s ha escrit:SĂ, sĂłn com descrius. A Velència sĂłn de Regionals (sense segona E) i a Zaragoza-Nohagasfotos son de Media Distancia. A veure que han posat a Girona.
entfe001 ha escrit:Em sona que hi havia algun tema que en parlava però no he sabut trobar-lo, ho sento.
Doncs encara res. Per cert, a Girona n'hi havia tres de les antigues? És que si a Lleida nomĂ©s n'hi fiquen dues (de les velles tenĂem un parell, tot i que rarament funcionaven) em queixarĂ© a Renfomentoadif per discriminaciĂł*.Sky ha escrit:La setmana que ve em passarĂ© per l'estaciĂł de Lleida a veure si tambĂ© n'han portat. Ara nomĂ©s hi ha unes jardineres estratègicament col·locades.
* És broma. Amb una que funcionés sempre ja estaria més que satisfet.
Doncs sĂ, en tenĂem tres i en tindrem tres. Val a dir, però, que una de les tres antigues estava gairebĂ© sempre KO, per la qual cosa a la prĂ ctica Ă©s com si n'haguĂ©ssim tingut nomĂ©s dues.Sky ha escrit:Doncs encara res. Per cert, a Girona n'hi havia tres de les antigues? És que si a Lleida nomĂ©s n'hi fiquen dues (de les velles tenĂem un parell, tot i que rarament funcionaven) em queixarĂ© a Renfomentoadif per discriminaciĂł*.
* És broma. Amb una que funcionés sempre ja estaria més que satisfet.
I jo em queixarĂ© de discriminaciĂł perquè vosaltres teniu lĂnia dièsel i nosaltres no
-
josep_serre
- N9

- Entrades: 2158
- Membre des de: 04 maig 2005, 09:06
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
- Contacta:
DifĂcil no Ă©s de posar-les en funcionament, suposo que es deu estar esperant que algĂş doni la ordre i que s'acabi d'organitzar com es fa.
George85 ha escrit:A Tarragona també hi son però apagades.
Mira que els costa posar MAES eh?! Amb la de feina que estalviarien als/les escass@s i lents/es taquillers/eres...
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van
Doncs sĂ, al final ni quatre, ni tres, ni dues: nomĂ©s una. Això em passa per parlar...Sky ha escrit:* És broma. Amb una que funcionĂ©s sempre ja estaria mĂ©s que satisfet.
Estava embolicada en un plà stic prou transparent com per deduir que és de color gris clar, té un frontal lila amb les paraules renfe i Bitllets, i als laterals porta la R de Regionals (versió estilitzada).
Davant tenia enganxat un paper que deia "Cataluña Nº12".
Qui sap, [especulació gratuïta] potser el racó que deixa la seua hipotètica companya (a no ser que la portin després) el destinaran a una MAE de FGC. [/especulació gratuïta] Bé, alguna cosa hauran de ficar perquè tenen els cables allà preparats, com si fos un endoll sense muntar.
Les de Girona igual, almenys dissabte. Vaig estar per desfer l'envoltori del regal, però com que ni era el meu aniversari ni quedava bé, vaig passar. Jo vull veure-les!!!Sky ha escrit:Han estrenat alguna ja? La de Lleida continua "censurada".

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
A Tarragona i a Reus les pots veure al natural.aarongilp ha escrit:Les de Girona igual, almenys dissabte. Vaig estar per desfer l'envoltori del regal, però com que ni era el meu aniversari ni quedava bé, vaig passar. Jo vull veure-les!!!Sky ha escrit:Han estrenat alguna ja? La de Lleida continua "censurada".
- Rafa Monty
- N6

- Entrades: 167
- Membre des de: 12 ago. 2007, 21:01
- UbicaciĂł: PrĂłxima EstaciĂł: VallparadĂs UPC