Avant Barcelona-Lleida

RENFE regionals i línies FGC de fora de l'àrea de Barcelona.
RENFE regionales y líneas FGC de fuera del área de Barcelona.
Respon
wertymetrotren
N5
N5
Entrades: 106

Re: 28 Abril, AVANT Barcelona-Lleida-Saragossa?

Entrada Autor: wertymetrotren » Dimecres 12/11/2008 16:27

avant Barcelona - Saragossa una autentica bestiesa per que , per que ya estan els aves lo que tendrien ke fer es una desviacio cap ha huesca i aixi seria avant Barcelona - Huesca estaria millor aixi per que no hi ha cap tren ke vingui de Barcelona i ke finalitçi ha huesca


wertymetrotren via 2 sector A efectuara la sortida en breus moments

oriolp13
N9
N9
Entrades: 2191
Ubicació: Llinars del Vallès

Entrada Autor: oriolp13 » Dimecres 12/11/2008 17:14

wertymetrotren ha escrit:avant Barcelona - Saragossa una autentica bestiesa per que , per que ya estan els aves lo que tendrien ke fer es una desviacio cap ha huesca i aixi seria avant Barcelona - Huesca estaria millor aixi per que no hi ha cap tren ke vingui de Barcelona i ke finalitçi ha huesca

Tant difícil t'és escriure les "qu" o és que el teu teclat li falten lletres. Jo et puc entendre, poerò hi ha gent que potser no, però igualment, això a mi em fa mal a la vista. El llenguatge sms és per estalviar €, i aquí no pagues res! :topic


Salutacions,

Oriol

Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Dimecres 12/11/2008 17:18

wertymetrotren ha escrit:avant Barcelona - Saragossa una autentica bestiesa per que , per que ya estan els aves lo que tendrien ke fer es una desviacio cap ha huesca i aixi seria avant Barcelona - Huesca estaria millor aixi per que no hi ha cap tren ke vingui de Barcelona i ke finalitçi ha huesca

Per mi no és cap bestiessa,és mès,crec que els Avant Barcelona-Saragossa són últils,pel fet de l'estalvi que comporta respecte al AVE normal.I si també estic d'acord en un AVant Barcelona-Osca,peró sempre passant per Saragossa.



Enric
N7
N7
Entrades: 438

Entrada Autor: Enric » Dimecres 12/11/2008 20:08

També soc del que creu que Avants fins a Saragossa seria bó, segur que mes economic i amb no masa temps de diferencia i llogicament amb mes oportunitats horarias.

Referent al Avant fins a Osca, el posaria en servei el mes habiat posible, ara intentaria fer-lo directa, vui dir no arriban fins a Saragossa, guanyaria passatge, pero amb temps no.

:ok



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimecres 12/11/2008 23:20

Enric ha escrit:Referent al Avant fins a Osca, el posaria en servei el mes habiat posible, ara intentaria fer-lo directa, vui dir no arriban fins a Saragossa, guanyaria passatge, pero amb temps no.
Ara mateix no sé si tècnicament és possible anar de Lleida a Osca per AV sense entrar a Delicias, però si ho fos, Renfe no ho faria mai dels mais. Trigarien una setmana per omplir un tren.

Més que voler fer serveis directes amb totes les variants possibles, el que cal és oferir uns transbords ràpids, per exemple a Saragossa cap a Barcelona i Madrid, a base de llançadores des d'Osca. Això ja és pràctica comuna a molts països i ajuda a estalviar recursos sense perdre qualitat de servei.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

visir5704
N5
N5
Entrades: 155

Entrada Autor: visir5704 » Dimecres 12/11/2008 23:57

Si no existís el problema de l'ample de via amb una xarxa convencional en condicions es podria fer un viatge Lleida-Osca en una hora escassa per l'actual línia convencional per Montsó i Tardienta, i alhora crear algun servei Osca Barcelona per Montsó i Lleida i línia d'Alta Velocitat.
Guigui ha escrit:
Enric ha escrit:Referent al Avant fins a Osca, el posaria en servei el mes habiat posible, ara intentaria fer-lo directa, vui dir no arriban fins a Saragossa, guanyaria passatge, pero amb temps no.
Ara mateix no sé si tècnicament és possible anar de Lleida a Osca per AV sense entrar a Delicias, però si ho fos, Renfe no ho faria mai dels mais. Trigarien una setmana per omplir un tren.

Més que voler fer serveis directes amb totes les variants possibles, el que cal és oferir uns transbords ràpids, per exemple a Saragossa cap a Barcelona i Madrid, a base de llançadores des d'Osca. Això ja és pràctica comuna a molts països i ajuda a estalviar recursos sense perdre qualitat de servei.


DIA CERRADO, este ordenador se apagará de forma AUTOMATICA a la hora establecida.

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dijous 13/11/2008 0:17

visir5704 ha escrit:Si no existís el problema de l'ample de via amb una xarxa convencional en condicions es podria fer un viatge Lleida-Osca en una hora escassa per l'actual línia convencional per Montsó i Tardienta, i alhora crear algun servei Osca Barcelona per Montsó i Lleida i línia d'Alta Velocitat.
Insisteixo: Lleida-Osca, d'acord, ja que seria un regional que serviria totes les poblacions que es troben a la línia i, per tant, faria un servei de proximitat per trajectes parcials. Però el que trobo una aberració és fer Osca-Barcelona, a no ser que es combini regional fins a Lleida i Avant a partir d'allí. Ara, us imagineu que Renfomentadif destini Alvies perquè facin serveis coberts amb 440, 470 o semblants?


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

visir5704
N5
N5
Entrades: 155

Entrada Autor: visir5704 » Dijous 13/11/2008 0:56

I per què no podria ser el mateix Avant que continués per la línia convencional, si no fos pel problema de l'amplada de via?
Guigui ha escrit:
visir5704 ha escrit:Si no existís el problema de l'ample de via amb una xarxa convencional en condicions es podria fer un viatge Lleida-Osca en una hora escassa per l'actual línia convencional per Montsó i Tardienta, i alhora crear algun servei Osca Barcelona per Montsó i Lleida i línia d'Alta Velocitat.
Insisteixo: Lleida-Osca, d'acord, ja que seria un regional que serviria totes les poblacions que es troben a la línia i, per tant, faria un servei de proximitat per trajectes parcials. Però el que trobo una aberració és fer Osca-Barcelona, a no ser que es combini regional fins a Lleida i Avant a partir d'allí. Ara, us imagineu que Renfomentadif destini Alvies perquè facin serveis coberts amb 440, 470 o semblants?


DIA CERRADO, este ordenador se apagará de forma AUTOMATICA a la hora establecida.

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dijous 13/11/2008 9:14

Si no estic pas en contra de la idea:
visir5704 ha escrit:I per què no podria ser el mateix Avant que continués per la línia convencional, si no fos pel problema de l'amplada de via?
Guigui ha escrit:Però el que trobo una aberració és fer Osca-Barcelona, a no ser que es combini regional fins a Lleida i Avant a partir d'allí.
Però insisteixo, dubto que Renfomentadif tingui prou flexibilitat mental per fer coses d'aquestes.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

visir5704
N5
N5
Entrades: 155

Entrada Autor: visir5704 » Dijous 13/11/2008 10:49

Realment ara per ara és impossible, només seria possible si un tren d'aquestes característiques es fes amb un 120, un Alvia i aquests presten altres serveis.

Però en definitiva tots o quasi tots els problemes que té el nostre ferrocarril acaben desembocant sempre amb el problema de la diferent amplada de via, per molts canviadors d'ample i demés xapusses que s'inventen que només aconsegueixen més gent interessada en no canviar l'amplada de via.


DIA CERRADO, este ordenador se apagará de forma AUTOMATICA a la hora establecida.

visir5704
N5
N5
Entrades: 155

Entrada Autor: visir5704 » Dijous 13/11/2008 12:17

wertymetrotren ha escrit:avant Barcelona - Saragossa una autentica bestiesa per que , per que ya estan els aves lo que tendrien ke fer es una desviacio cap ha huesca i aixi seria avant Barcelona - Huesca estaria millor aixi per que no hi ha cap tren ke vingui de Barcelona i ke finalitçi ha huesca
Un Avant Saragossa-Barcelona seria força més econòmic que un AVE i per tant treuria molt de passatge als AVE que podrien especialitzar-se així en la relació Barcelona-Madrid que és el motiu pel qual s'han creat els AVE principalment.

Curiosament però l'oferta per carretera entre Saragossa i Lleida no és precisament generosa, que seria potser el principal motiu de crear aquests trens, mentre que entre Saragossa i Barcelona sí que ho és i molt competitiva pel que fa al preu.


DIA CERRADO, este ordenador se apagará de forma AUTOMATICA a la hora establecida.

wertymetrotren
N5
N5
Entrades: 106

Entrada Autor: wertymetrotren » Dissabte 15/11/2008 12:20

pero home tambe podrien fer quan el tram de barcelona - girona estigues acabat fer una linea aeroport de girona - aeroport del prat - aeroport de reus - saragossa delicias estaria be pero tambe pot ser una vestiesa


wertymetrotren via 2 sector A efectuara la sortida en breus moments

Perpinyà és aprop
N1
N1
Entrades: 5

Entrada Autor: Perpinyà és aprop » Dissabte 15/11/2008 14:00

Bones a tots, sóc nou aquí i no entenc massa de boogies, pendents i altres temes mecanico-elèctrics del trens, el que si és que en sóc un apasionat i aprofito això per fer els meus comentaris..si us sembla bé.
1- Crec que l'Avant (de moment) BCN-Saragossa és imprescindible, per tema de preus (Els AVEs són massa cars) i per freqüencies, com diu algú del fòrum això permetria desviar AVEs a BCN-Madrid que pel ques embla són tot un èxit (16 anys els ha costat veure això...???) tb seria imprescindible que paressin al Prat, això donaria molts passatgers que enlloc d'anar a Barajas triarien aquesta opció i així hi guanyariem tots.
2- Tinc la genial idea, des de fa temps (degut al lent proces de creació d'infraestructures) de que s'hauria de crear el servei "CORONA"-exprés, es a dir Trens d'alta velocitat de perpinyà a Saragossa, de Saragossa a València i de València a Perpinya, amb parades a les estacions d'alta velocitat (no cal totes a cada tren) amb facils connexions amb els aeroports i el port. No ho feran mai perque seria reforçar el corredor del mediterrani i la comunicació amb Aragó sense que Madrid en sortís beneficiat!!!! però m'agrada pensar que algun dia ho axcnseguirem.
3- Ja no parlo de l'eix trnasversal ferroviari o d'unes rodalies dignes a girona (Visc a Girona...)

No se... vas pel món i veus que els trens funcionen (Suissa, França, Alemania, Japó...Xina, Rusia...) i aquí l'AVE va de conya però hi ha UNA linia amb dues variants i l resta de trens són una altra cosa... 3 hores per arribar a puigcerdà..2 hores i mitja a portBou... en resum ..qui agafa el tren és que no te opció o com jo que m'esforço per agafar-lo.

Apa salut a tots



wertymetrotren
N5
N5
Entrades: 106

Entrada Autor: wertymetrotren » Dissabte 15/11/2008 14:45

tens tota la rao pero ya hi ha una linea valencia - perpinya es el talgo mare nostrun i les teves ideas son bones et felicito :plas ;)


wertymetrotren via 2 sector A efectuara la sortida en breus moments

Perpinyà és aprop
N1
N1
Entrades: 5

Entrada Autor: Perpinyà és aprop » Dissabte 15/11/2008 15:42

wertymetrotren ha escrit:tens tota la rao pero ya hi ha una linea valencia - perpinya es el talgo mare nostrun i les teves ideas son bones et felicito :plas ;)
Gràcies Gràcies :oops:

De toes formes em referoa a lines amb freqüència casi horaria...i temps de recorregut decent , la veritat sempre he pensat que Renfe i/o FFCC i/o Adif haurien de llegir aquests forum per agafar idees... perquè heu mirat mai un tren no directe a la pàgina d'horaris de RENFE? Avisa quan hi ha MENYS DE 60 minuts entre els dos trens :cop .. suposo que pensen en la gent gran que pot trigar 60 minuts en canviar d'andana...

Bé paro que semblo una mica resentit, i no és això... és simplement que he començat a perdre l'esperança de tenir un sistema de ferrocarrils competent..

Salut, avui des del vallès, habitualment des del Gironès/Garrotxa



victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dissabte 15/11/2008 16:02

Perpinyà és aprop ha escrit:perquè heu mirat mai un tren no directe a la pàgina d'horaris de RENFE? Avisa quan hi ha MENYS DE 60 minuts entre els dos trens :cop .. suposo que pensen en la gent gran que pot trigar 60 minuts en canviar d'andana...
T'avisa de menys de 60 minuts, en cas que hi hagués retards.



Perpinyà és aprop
N1
N1
Entrades: 5

Entrada Autor: Perpinyà és aprop » Dissabte 15/11/2008 16:13

Home, ja se que és per això...però clar... a la resta d'europa els enllaços es fan en quüestio de 2-3 minuts i tothom o troba normal... aqui ja ni et plantejes agafar un tren que n o sigui directe... eg: Girona-Mataró...pots trigar una barbaritat en fer un trajecte com aquest..o pitjor encara...Girona-Vic...et pots morir.

Apa salut



visir5704
N5
N5
Entrades: 155

Entrada Autor: visir5704 » Dissabte 15/11/2008 18:42

Renfe garanteix considera garantits els enllaços quan hi ha més 60 minuts entre l'arribada del primer tren i la sortida del segon, hi ha casos en què amb intèrvals menors està garantit l'enllaç com és el cas de les ofertes combinades.


DIA CERRADO, este ordenador se apagará de forma AUTOMATICA a la hora establecida.

Avatar de l’usuari
Glac58
N8
N8
Entrades: 813
Ubicació: L5 Bordeta, L6 Magraners, LP Poligons, L17 Bordeta-Ciutat Jardi

Entrada Autor: Glac58 » Dijous 09/04/2009 17:09

Ara ultimament agafo el Avant de la linia Barcelona-Lleida aguns dies entre setmana per anar a treballar i em trovo molts ploblemes un es les places insuficients i Renfe de moment no te intenció de reforçar el servei i de mentres que em de fer els usuris de aquesta linia? Per lo demes es un bon servei amb el tema puntualitat.



Avatar de l’usuari
Sky
N9
N9
Entrades: 1915
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: Sky » Dijous 09/04/2009 22:08

La crisi i els Avant redueixen un 7,7% el pas de vehicles a l'AP-2 a Lleida

• En perd gairebé 1.200 al dia i per l'autovia n'hi circulen uns 35.000, un 30% camions

El pas de vehicles per l'AP-2 al seu pas per Lleida va caure l'any passat un 7,74% respecte al 2007, percentatge que suposa una circulació de gairebé 1.200 vehicles menys. La caiguda és superior a la registrada al conjunt de l'Estat (-6,6%), perquè a més dels efectes de la crisi, en el cas de Lleida s'ha deixat notar l'efecte dels trens Avant, que porten més de mil passatgers al dia. Pel que fa a la A-2, compta amb més de 35.000 cotxes al tram de Lleida.

El trànsit a l'autopista AP-2 al seu pas per Lleida va caure l'any passat un 7,74%, segons les dades de la concessionària Acesa, com a efecte directe de la crisi econòmica i de la posada en marxa dels trens Avant, que es consoliden com una de les principals alternatives de mobilitat per a anar a Barcelona. El trànsit per l'autopista va registrar el 2008 una intensitat mitjana diària de 14.237 vehicles, gairebé 1.200 menys al dia que l'any anterior. El conjunt de les autopistes que gestiona Abertis a Espanya van tindre una caiguda en el trànsit del 6,6%, descens que es va atribuir principalment als efectes de la crisi. La dada de Lleida és encara pitjor, fet que es pot atribuir als efectes de la posada en marxa dels trens Avant, que han comportat que molts usuaris hagin deixat el cotxe per viatjar amb tren. Aquests trens, que a finals de mes compliran el primer any de funcionament, ja registren més de mil viatgers al dia i en els últims mesos s'acumulava una tendència creixent.

L'autovia també ha anat restant usuaris a l'autopista des de l'estrena de l'últim tram desdoblat a l'estiu del 2004. Les últimes dades disponibles, corresponents al 2007, mostren un trànsit diari de 39.320 vehicles a l'altura dels Alamús; de 37.593 a Fondarella i de 23.338 entre Soses i Fraga. El percentatge de vehicles pesants en aquesta carretera oscil·la entre un 29% al tram del Pla i el Segrià i frega el 40% al pròxim a Fraga. La tendència des del 2005 era creixent. No obstant, i malgrat que Foment encara no disposa de les dades oficials corresponents al 2008, segons ha pogut saber aquest diari, tot apunta que l'any passat hi va haver també un descens del trànsit a la A-2 com a conseqüència de la crisi. En especial s'ha deixat notar amb el trànsit pesant, cosa que també constaten els negocis instal·lats a peu de carretera.

http://www.segre.com/



Respon

Torna a “Ferrocarril a Catalunya / Ferrocarril en Cataluña”