Hem actualitzat el fòrum a la última versió disponible, de 2024.
Si us plau, si veieu qualsevol problema comuniqueu-ho al subfòrum de SUGGERIMENTS I PROVES. Gràcies!
Si us plau, si veieu qualsevol problema comuniqueu-ho al subfòrum de SUGGERIMENTS I PROVES. Gràcies!
Setembre: Renovació total línia Vilafranca-Perpinyà
-
- N10
- Entrades: 3191
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
Setembre: Renovació total línia Vilafranca-Perpinyà
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
Euh... què s´entén per "rénovation totale"?
Canvi de catenària, bal.last, travesses, via i elevació d´andanes?
Això ho vol fer la SNCF en 2 mesos?
En dos mesos i en AQUESTA línia?
Algú en sap res més, del tema?
Canvi de catenària, bal.last, travesses, via i elevació d´andanes?
Això ho vol fer la SNCF en 2 mesos?
En dos mesos i en AQUESTA línia?
Algú en sap res més, del tema?
- Santfeliuenc
- N10
- Entrades: 3520
- Ubicació: Sant Andreu de la Barca, BL
"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"
Tres i mig, i si no m'equivoco només hi ha un festiu pel mig, que és l'1 de novembre i cau en dissabte.437.001 ha escrit: Això ho vol fer la SNCF en 2 mesos?
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
No, si ara resultarà q els francesos ho tenien tot previst, i si està inclòs un canvi d'electrificació de tota aquesta la línia a 25 kV, instal·lació de l'ERTMS entre Le Soler i Perpinyà i quedés tot preparat per tenir Aves, Avants i Alvias arribant fins a l'estació de Perpinyà sense problemes?
Le obres entre Perpinyà i El Soler estan quasi acabades, del que parla el missatge (o això entenc), és de la renovació total de la línia entre El Soler i Vilafranca de Conflent.javi82 ha escrit:No, si ara resultarà q els francesos ho tenien tot previst, i si està inclòs un canvi d'electrificació de tota aquesta la línia a 25 kV, instal·lació de l'ERTMS entre Le Soler i Perpinyà i quedés tot preparat per tenir Aves, Avants i Alvias arribant fins a l'estació de Perpinyà sense problemes?
O no?
Repeteixo, si algú en sap més de l´assumpte, benvingut.
A Perpignan estan ficant catenària, si no m'equivoco, a 25000 V , ara, en el sentit de la renovació total em sembla que vol dir renovació de catenària, millora de les estacions i dels sistemes de senyalització .
Agrairia confirmació d'aquestes últimes paraules, ja que surten de tot pronòstic i no s'ha dit enlloc que ho volguéssin fer.
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
Ho he ficat que no estava del tot segur, ja que la font d'informació ha estat d'un maquinista de la sncf.
I jo segueixo dient que agrairia que algú ho confirmés, ja que de ser així canviarien moltes coses i es deixarien d'entendre d'altres, com ara perquè Renfe vol renegociar amb Bombardier l'equipament elèctric de les últimes motrius dels 130...
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
A principis de setembre, segurament tornaren a anar a Perpignan, intentaré des d'allà trobar-te informació fiable .
PD: Editat.
PD: Editat.
El dia de la Caravelle encara pujaré fins a Perpignan...com no vegi cap "poste" de 25kV a l'estació (evientment al Soler n'hi haurà) t'enteres (xD dit totalment de conya i sense voler dir-ho de debò )orig440 ha escrit:A principis de setembre, segurament tornaren a anar a Perpignan, intentaré des d'allà trobar-te informació fiable .
PD: Editat.
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
No et preocupis, aquí es veu ben clar .aarongilp ha escrit:(xD dit totalment de conya i sense voler dir-ho de debò )
Ahir vaig anar a perpignan i, com tú deies, no hi havia cap poste de 25000V, encara que una de dos, o eren simplement rumors , o, com vaig veure, les obres encara estan tan retrasades que encara no estan instal·lats els pòsters (vaig veure un cartell on deia que el nou edifici de l'estació de Perpignan s'acabaria el mes de maig, i encara estan en els fonaments. Ara, tot i les obres, no molesten als passatgers del tren, s'ha instal·lat un mòdul per la venta de bitllets molt modern, funcional i comfortable, no una barraca.
Jo aposto per rumors, la veritat. La electrificació a 25kV està pensat que acabi a la classificació del Soler, just a la bifurcació amb la linia de VIllefranche, i per això m'extranyava sobremanera que haguessin canviat els plans i haguéssin electrificat aquest petit tram de línia a 25kV, fet el qual requeriria de dotar la línia de Villefranche amb unitats bitensions (AGC's seria el més lògic), quan ara el servei es fa amb Z2 monotensions.
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
Bueno, jo el que agafo d'aquesta línia són AGC i RRR. A mi també em va extranyar, però vist com ho tenen organitzat, és possible que encara falti per què s'acabin les obres. A part, si m'hi vaig fixar bé, en sembla que el mural on deia la data de termini de les obres hi havia postes diferents on l'espai nou AV. Tot i així, també m'inclino per rumors més aviat .
Au revoir .
Au revoir .
-
- N10
- Entrades: 3191
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
Dissabte hi havia diversos trens d'obres fent feina a l'alçada de Prada de Conflent. La catenària continua sent a trams amb pòrtics espectaculars.
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
Almenys en el que es diu de renovació de canvi de material, ja es veu: Circulen AGC bastant sovint i alguns RRR, que ja circulaven, però més nous. I algun que altre Z2, això sí, amb la decoració de Llenguadoc Algunes estacions les estan renovant i d'altres les estan deixant. En concret el tros de Marquixants (mai em memoritzaré el nom ) direcció Perpignan i Prada té aquesta catenària. I estan desbrossant els trossos que tenen excés de vegetació. La sortida de Peripinyà està quasi concluida, a falta de retocs. Aniré ampliant informació .