Si realment es volen prendre seriosament això del transport públic decent, a aquests mateixos partits se'ls gira molta feina, tant per bramar (quan són oposició) com per sirgar (quan governen).aarongilp ha escrit:Si se'm permet dir-ho...alguns partits, amb ERC davant, l'han liat els diversos cops que Renfe ha fet intentones de treure'l del mig. Per tant, "per estar bé amb tothom" és millor mantenir-lo. Ara bé, els hi és igual en quines condicions mentre cada nit surti de Portbou i de Madrid. Per això Renfe està "rizando el rizo" amb el maltractament a aquest tren i els seus usuaris.
Hem actualitzat el fòrum a la última versió disponible, de 2024.
Si us plau, si veieu qualsevol problema comuniqueu-ho al subfòrum de SUGGERIMENTS I PROVES. Gràcies!
Si us plau, si veieu qualsevol problema comuniqueu-ho al subfòrum de SUGGERIMENTS I PROVES. Gràcies!
Escurçament de l'Estrella Costa Brava
Regla de tres
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Ja se sap..."perro ladrador poco mordedor". Cridar en saben, però fer, no faran pas res.
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
-
- N3
- Entrades: 31
Fins a nou avís, la circulació del tren Estrella Costa Brava queda suspesa entre les estacions de Barcelona Sants i Portbou.
Això diuen a Can Tranvia...
De Granollers a Portbou és on el tren tenia menys demanda, exceptuant alguns pics puntuals. Quan tornava de Madrid cap a Caldes de Malavella sempre m'esperava a que el tren sortís de Barcelona y així tenia gairebé tota la cafeteria per a mi i més d'una hora per esmorzar i dutxar-me, perquè a Barcelona el tren quedava pràcticament buit, i si encara hi quedava algun despitat era gairebé segur que baixava a Granollers. De Granollers en amunt erem poquíssims viatgers.
No m'extranya que hagin escurçat el recorregut del tren. No m'agrada, però no m'extranya. El que ja no te sentit és que se'n digui "Costa Brava". Si de cas, que en diguin "Costa Canfanguera"
No m'extranya que hagin escurçat el recorregut del tren. No m'agrada, però no m'extranya. El que ja no te sentit és que se'n digui "Costa Brava". Si de cas, que en diguin "Costa Canfanguera"
Totes les vegades que l'he agafat de Madrid cap aquí he baixat més enllà de Barcelona, i si bé en el conjunt del tren erem poca gent (parlo de quan duia entre 6 i 10 cotxes, a la seva bona època), a Girona havíem baixat tranquilament 30-40 persones. Baixant cap a BCN, recordo aver-hi vist pujar també força gent, però molt puntualment i sobretot els divendres i els diumenges.awe ha escrit:De Granollers a Portbou és on el tren tenia menys demanda, exceptuant alguns pics puntuals. Quan tornava de Madrid cap a Caldes de Malavella sempre m'esperava a que el tren sortís de Barcelona y així tenia gairebé tota la cafeteria per a mi i més d'una hora per esmorzar i dutxar-me, perquè a Barcelona el tren quedava pràcticament buit, i si encara hi quedava algun despitat era gairebé segur que baixava a Granollers. De Granollers en amunt erem poquíssims viatgers.
Caram, doncs mira que la meva experiència és la contrària, tot i que jo no l'he agafat mai ni en cap de setmana ni en "zona d'influència" de cap de setmana, només entre setmana per motius de feina. Com que jo baixava a Caldes no puc saber quanta gent baixava a Girona atès que no hi arrivaba, però el tren quedava molt buit més enllà de Barcelona, i gairebé buit del tot més enllà de Granollers.
Amb el que he dit no vull negar que realment es notava una inmensa devallada de l'ocupació al arribar a Barcelona. De fet, sempre m'ha donat la sensació d'anar sol al cotxe que m'ha tocat, però al baixar ha baixat relativament força gent.
Divendres passat vaig anar a utilitzar el bitllet que vaig comprar a Font-Romeu per l'Estrella Costa Brava (veure http://www.transport.cat/viewtopic.php? ... &start=120 ).
La meva sorpresa va ser al arribar a Granollers-Centre i veure que el tren no sortia als monitors. Vaig anar a demanar al factor de taquilles que m'obris la barrera tarifària i ell em va dir que el tren ja no circulava entre Portbou i Barcelona. Les alternatives que em donaven era viatjar en el rodalies o en el Catalan Talgo ( Talgo III ) de Granollers-Centre a Sant Andreu Comtal i allà fer transbord a l'Estrella fins a Sants. Finalment vaig optar perquè em paréssin el Catalan Talgo a Granollers (que no hi té parada) i també a Sant Andreu Comtal (que tampoc hi té parada).
Tota la gent que venia de la línia de Portbou va ser enviada al Catalan Talgo i va fer transbord a l'Estrella a Sant Andreu Comtal .
Una experiència molt divertida.
La meva sorpresa va ser al arribar a Granollers-Centre i veure que el tren no sortia als monitors. Vaig anar a demanar al factor de taquilles que m'obris la barrera tarifària i ell em va dir que el tren ja no circulava entre Portbou i Barcelona. Les alternatives que em donaven era viatjar en el rodalies o en el Catalan Talgo ( Talgo III ) de Granollers-Centre a Sant Andreu Comtal i allà fer transbord a l'Estrella fins a Sants. Finalment vaig optar perquè em paréssin el Catalan Talgo a Granollers (que no hi té parada) i també a Sant Andreu Comtal (que tampoc hi té parada).
Tota la gent que venia de la línia de Portbou va ser enviada al Catalan Talgo i va fer transbord a l'Estrella a Sant Andreu Comtal .
Una experiència molt divertida.
Donat el meu lloc de treball, puc constatar que no sempre és així. Diumenge van passar dues persones per Barcelona-Clot Aragó a intentar reclamar la diferència de preu donat que no circulava l'estrella les van enviar a un tren regional, aquestes persones van fer el trajecte Figueres-Barcelona.Pere ha escrit:Tota la gent que venia de la línia de Portbou va ser enviada al Catalan Talgo i va fer transbord a l'Estrella a Sant Andreu Comtal .
[mode irònic]
Però no es pot negar que fer que t'aturin un tren internacional a un lloc on no hi para, expressament per que et recullin a tu, i tornar a fer que s'aturi a un altre lloc on no hi te parada només que per deixar-te baixar, ha de ser un gustasso que ni el de l'anunci del Media Markt.
[fi de mode irònic]
Però no es pot negar que fer que t'aturin un tren internacional a un lloc on no hi para, expressament per que et recullin a tu, i tornar a fer que s'aturi a un altre lloc on no hi te parada només que per deixar-te baixar, ha de ser un gustasso que ni el de l'anunci del Media Markt.
[fi de mode irònic]
Us comunico que almenys ahir i avui l'Estrella Costa Brava ha circulat des de / fins a Portbou.
Ja era hora, encara que sóc pessimista, segurament ho hauran fet perquè és època de platges .
-
- N10
- Entrades: 4269
- Ubicació: Horta
Almenys ahir es va tornar a quedar a Barcelona.
Em sembla a mi que fins que no hagi circulat no sabrem on es queda, ara és indignant copm la RENFE fa el que li dona la gana, jugant amb els passatgers d'aquesta manera
Salutacions,
Oriol
Oriol
Ni que ho diguis, almenys ahir, per sort, el Costa Brava funcionava en tot el seu recorregut, encara que, quan el vaig veure estacionat a Portbou, dos dels cotxes tenien graffits als bogies, realment indignant, un tren de llarg recorregut amb graffits .
Probablement el graffiti estigués a tot el vagó, però com és de LD es devien espavilar a netejar-lo, oblidant-se o sense fer els bogiesorig440 ha escrit:Ni que ho diguis, almenys ahir, per sort, el Costa Brava funcionava en tot el seu recorregut, encara que, quan el vaig veure estacionat a Portbou, dos dels cotxes tenien graffits als bogies, realment indignant, un tren de llarg recorregut amb graffits .
Salutacions,
Oriol
Oriol
Sí, però en canvi ni als talgo ni els AVE he vist graffits en ninguna part del tren o vagó, és d'això del que em queixo .
Au revoir .
Au revoir .
El dissabte 30 d'agost he vist l'Estrella Costa Brava a Flaçà, direcció Barcelona. Per tant suposo que venia de Portbou.
Avui diumenge miraré de caçar-lo, fotogràficament parlant, el que va direcció Portbou.
Avui diumenge miraré de caçar-lo, fotogràficament parlant, el que va direcció Portbou.
Miquel Bodro