Descarrilament al metro de València

Serveis de RENFE fora de Catalunya i resta de companyies i països, així com temes ferroviaris sense ubicació geogràfica concreta.
Servicios de RENFE fuera de Cataluña y resto de compañías y paises, así como temas ferroviarios sin ubicación geográfica concreta.
Respon
Jordi Sugranyes
N5
N5
Entrades: 82
Ubicació: Reus

missatge rebut de revolta@revolta.org

Entrada Autor: Jordi Sugranyes » Dimecres 12/07/2006 13:43

missatge rebut de revolta@revolta.org

Ajuda a difondre la convocatòria

EN RECORD DE LES VÍCTIMES DEL 3/07

QUE NO TORNE A PASSAR

Per uns Ferrocarrils Segurs

Més inversions ja!

Exigim responsabilitats!

CONCENTRACIÓ DILLUNS 17 DE JULIOL A LES 19 h

ESTACIÓ DE METRO DEL CARRER XÀTIVA

JUNT A LA PLAÇA DE BOUS

CONVOCA: Plataforma pel Ferrocarril

L'ACCIDENT DEL METRO: ON ESTAN ELS RESPONSABLES?

Després de 2 setmanes des de la tragèdia del Metro en Jesús, tal com ens temíem des del primer moment, només hi ha 2 coses clares: la culpa la va tenir el maquinista, i ací no dimiteix ningú. Sorprèn i fa vergonya la pressa per enterrar a les víctimes i indemnitzar als familiars. Clarament, la intenció és resoldre l'assumpte i no reconèixer cap error del govern de la Generalitat Valenciana. Però quan passa un accident catastròfic com el del dia 3 no podem dir que "era inevitable". Existien sistemes de seguretat, en altres línies, que podien haver evitat que una errada
personal (si va ser això) causara la catàstrofe. Però no havien volgut
instal·lar-los en aquesta línia.

Hem esperat uns dies per si tornava la dignitat al Consell, per a trobar-nos amb amenaces del seu portaveu de dur als tribunals a qui diga ara que ja va denunciar els riscos. No obstant això, sindicalistes, treballadors i usuaris venien advertint del deteriorament dels Ferrocarrils de la Generalitat i reclamant majors mesures de seguretat. Nosaltres també ho denunciarem, per exemple desprès de l'accident de Picanya, l'Octubre de 2005. Ací ens té, Senyor Rambla.

Mentrestant, un clam popular s'ha anat alçant, en cartes al director i intervencions en premsa i ràdio, també en concentracions de protesta autoconvocades. No es tracta d'entrar en cap joc polític, esperem que els partits de l'oposició complisquen amb la seua obligació d'exigir transparència i responsabilitats. Però nosaltres, la societat civil, hem d'exigir (com tanta gent ha repetit estos dies) que les inversions públiques vagen amb preferència als serveis públics, també al transport
públic, en lloc d'utilitzar-les per a operacions especulatives o d'imatge. "Se
gastará lo que haga falta", hem escoltat aquestes últimes setmanes. Això volem escoltar ara: que s'invertisca el que faça falta en mesures de seguretat i en la modernització dels ferrocarrils. I que es depuren les responsabilitats dels que ho han estat impedint fins ara. Que no torne a passar.

Des de la Plataforma pel ferrocarril (formada per Sindicats ferroviaris -SF i CGT-, per col·lectius ecologistes, per col·lectius ciutadans de les comarques valencianes, i per professionals experts) convoquem a totes les persones indignades amb el que ha passat, a una CONCENTRACIÓ DE PROTESTA a l'eixida del Metro del carrer Xàtiva, junt a la Plaça de Bous, el proper dilluns 17 de juliol, a les 19 hores.

Convidem a totes les Entitats i Associacions ciutadanes a unir-se a aquesta acció i a estendre la convocatòria. Aquest tema no pot donar-se per tancat. En record de les víctimes: que no torne a passar. Exigim accions urgents. I exigim responsabilitats.



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dimecres 12/07/2006 17:31

entfe001 ha escrit:
Trenscat ha escrit:Això que els sindicats ara diguin això només m'ho explico d'una manera: Que els polítics hagin comprat al sindicat :evil: :evil:
Comprat o coaccionat...
Quina raó teniu...!!!

>:( :emprenyat :cop


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dimecres 12/07/2006 19:12

JaMiRo! ha escrit:
entfe001 ha escrit:
Trenscat ha escrit:Això que els sindicats ara diguin això només m'ho explico d'una manera: Que els polítics hagin comprat al sindicat :evil: :evil:
Comprat o coaccionat...
Quina raó teniu...!!!

>:( :emprenyat :cop
Estan bojos...bé, bojos no, és que són tan imbècils que els pobres ja no poden ni amb ells mateixos...Penós, penós, penós...


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
davids_from_liepaja
N4
N4
Entrades: 40
Ubicació: Bellvitge, Catalunya

Entrada Autor: davids_from_liepaja » Dimecres 12/07/2006 20:54

aquesta gent fot ja pena... no tenen prou d'ocassionar directament un accident de més de 40 morts que a més tenen la barra de passar-se la pilota quan el que cal és invertir en el metro, millorar la situació catastròfica actual de la xarxa de FGV. Es que no tenen ni una mica de vergonya aquesta gent?!! :cop :cop


Això és un vell letó que va pel carrer i veu a un mort per culpa d'un totxo caigut al cap. Diu, pobre, havent tants pocs letons i n'ha de morir un. Un altre diu, però si aquest era rus! Llavors el vell crida: Maleït! N'hi han tants rusos aquí que no n'hi han suficients totxos per matar-los a tots!
Sóc bo amb els acudits, oi? això és horrible humor letó.

Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dijous 13/07/2006 12:12

http://www.avui.cat/
-----------------------------------
La gerent del metro de València rebutja dimitir
Els sindicats demanen cessaments per la inseguretat de la línia 1

Ester Pinter

La directora gerent de Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV), Marisa Gracia, va rebutjar ahir dimitir del càrrec en la seva primera compareixença des que el 3 de juliol pasat 42 persones perdessin la vida en un dels seus combois. Ignorant l'allau de peticions de dimissions i cessaments demanats dimarts pels sindicats de FGV, Gracia va assegurar que ningú no li havia demanat dimitir i va considerar que aquest és el moment de "donar la cara" i no de defugir les seves responsabilitats.

L'empresa compta amb la mateixa direcció tècnica de fa 20 anys i, segons els treballadors, podia haver desenvolupat correctament el sistema de seguretat existent, el FAP, i evitar l'accident. Tanmateix, Marisa Gracia va negar que FGV es comprometés a posar balises de frenat prèvies als revolts del metro fa nou mesos per petició dels maquinistes, com afirmen els sindicats, i sosté que només li van sol·licitar que en posés abans dels semàfors i que aquestes es van posar.

La directora gerent de Ferrocarrils de la Generalitat va insistir en l'argument donat pel govern valencià de l'error humà com a única causa del sinistre i va assegurar que la línia 1, on es va produir el tràgic accident, és segura.

El secretari general d'UGT, Rafael Recuenco, en canvi, va ser taxatiu: "La línia 1 no hauria d'estar funcionant perquè qualsevol dia pot passar una altra desgràcia". Recuenco va expressar que se senten enganyats pel govern valencià perquè tant el conseller com el president Francisco Camps van demanar moderació als sindicats a canvi de transparència, i l'únic que han fet és culpar el maquinista. "No han assumit cap responsabilitat", va dir. Per tot plegat, va anunciar que estan estudiant dur a terme una vaga general al metro de València. D'altra banda, el ple de les Corts Valencianes es reunirà demà per aprovar la creació d'una comissió d'investigació sobre l'accident.



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dijous 13/07/2006 14:00

wefer ha escrit:http://www.avui.cat/
-----------------------------------
La gerent del metro de València rebutja dimitir
Els sindicats demanen cessaments per la inseguretat de la línia 1

Ester Pinter

La directora gerent de Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV), Marisa Gracia, va rebutjar ahir dimitir del càrrec en la seva primera compareixença des que el 3 de juliol pasat 42 persones perdessin la vida en un dels seus combois. Ignorant l'allau de peticions de dimissions i cessaments demanats dimarts pels sindicats de FGV, Gracia va assegurar que ningú no li havia demanat dimitir i va considerar que aquest és el moment de "donar la cara" i no de defugir les seves responsabilitats.

L'empresa compta amb la mateixa direcció tècnica de fa 20 anys i, segons els treballadors, podia haver desenvolupat correctament el sistema de seguretat existent, el FAP, i evitar l'accident. Tanmateix, Marisa Gracia va negar que FGV es comprometés a posar balises de frenat prèvies als revolts del metro fa nou mesos per petició dels maquinistes, com afirmen els sindicats, i sosté que només li van sol·licitar que en posés abans dels semàfors i que aquestes es van posar.

La directora gerent de Ferrocarrils de la Generalitat va insistir en l'argument donat pel govern valencià de l'error humà com a única causa del sinistre i va assegurar que la línia 1, on es va produir el tràgic accident, és segura.

El secretari general d'UGT, Rafael Recuenco, en canvi, va ser taxatiu: "La línia 1 no hauria d'estar funcionant perquè qualsevol dia pot passar una altra desgràcia". Recuenco va expressar que se senten enganyats pel govern valencià perquè tant el conseller com el president Francisco Camps van demanar moderació als sindicats a canvi de transparència, i l'únic que han fet és culpar el maquinista. "No han assumit cap responsabilitat", va dir. Per tot plegat, va anunciar que estan estudiant dur a terme una vaga general al metro de València. D'altra banda, el ple de les Corts Valencianes es reunirà demà per aprovar la creació d'una comissió d'investigació sobre l'accident.
Quin fàstic de gent, de veritat. És per anar i carda'ls-hi un parell d'hòsties a cadascun...Com es pot tenir la barra de negar unes cuantes peticions de dimisió, com es pot tenir la barra de negar tot el que ha passat????? Si semblen els nazis que encara neguen l'holocaust!!!


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
594-001-0
N6
N6
Entrades: 296

Entrada Autor: 594-001-0 » Dijous 13/07/2006 23:26

wefer ha escrit:http://www.avui.cat/
-----------------------------------
La gerent del metro de València rebutja dimitir
Els sindicats demanen cessaments per la inseguretat de la línia 1

Ester Pinter

La directora gerent de Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV), Marisa Gracia, va rebutjar ahir dimitir del càrrec en la seva primera compareixença des que el 3 de juliol pasat 42 persones perdessin la vida en un dels seus combois. Ignorant l'allau de peticions de dimissions i cessaments demanats dimarts pels sindicats de FGV, Gracia va assegurar que ningú no li havia demanat dimitir i va considerar que aquest és el moment de "donar la cara" i no de defugir les seves responsabilitats.

L'empresa compta amb la mateixa direcció tècnica de fa 20 anys i, segons els treballadors, podia haver desenvolupat correctament el sistema de seguretat existent, el FAP, i evitar l'accident. Tanmateix, Marisa Gracia va negar que FGV es comprometés a posar balises de frenat prèvies als revolts del metro fa nou mesos per petició dels maquinistes, com afirmen els sindicats, i sosté que només li van sol·licitar que en posés abans dels semàfors i que aquestes es van posar.

La directora gerent de Ferrocarrils de la Generalitat va insistir en l'argument donat pel govern valencià de l'error humà com a única causa del sinistre i va assegurar que la línia 1, on es va produir el tràgic accident, és segura.

El secretari general d'UGT, Rafael Recuenco, en canvi, va ser taxatiu: "La línia 1 no hauria d'estar funcionant perquè qualsevol dia pot passar una altra desgràcia". Recuenco va expressar que se senten enganyats pel govern valencià perquè tant el conseller com el president Francisco Camps van demanar moderació als sindicats a canvi de transparència, i l'únic que han fet és culpar el maquinista. "No han assumit cap responsabilitat", va dir. Per tot plegat, va anunciar que estan estudiant dur a terme una vaga general al metro de València. D'altra banda, el ple de les Corts Valencianes es reunirà demà per aprovar la creació d'una comissió d'investigació sobre l'accident.
¿¿¿¿¿Esta mujer aun tiene la suficiente cara dura como para desaparecer durante más de una semana, como para no ir al funeral de las víctimas, como para nisiquiera salir en rueda de prensa para dar el pésame a las familias y aun dice que no va a dimitir?????
A esta mujer solo le cabe un calificativo: ASESINA No es más que eso, asesinar a 42 personas inocentes porque a la jefatura de FGV no le ha salido de los coj**** invertir un euro en la línea 1, para estos sinvergüenzas parece que solo exista la línea 5, las otras líneas parece que no sean suyas.
Son unos sinvergüenzas y unos caraduras, y absolutamente nada ni nadie les moverá del sillón.



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Divendres 14/07/2006 10:47

Vídeo reportatge de Vilaweb TV sobre le metro de València:

http://www.vilaweb.tv/200607/metro/



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Divendres 14/07/2006 13:06

Ha mort una de les persones hospitalitzades arran de l'accident de València.

El nombre de víctimes mortals ha crescut fins 43 :'(



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Divendres 14/07/2006 13:24

wefer ha escrit:Vídeo reportatge de Vilaweb TV sobre le metro de València:

http://www.vilaweb.tv/200607/metro/
Com a reportatge periodístic hi ha algunes cagades importants, la més vistosa de totes és la d'enfocar balisses ATP mentre la locutora parla del sistema FAP (errada que també he vist en un llibre de text d'ESO, sigui dit de pas).



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dissabte 15/07/2006 19:06

http://www.avui.cat/
-------------------------------------
El PP aprova el seu pla per investigar l'accident de metro
La mort d'una dona de Torrent eleva a 43 el balanç de víctimes al suburbà valencià

Redacció

Les Corts valencianes van aprovar ahir en un ple extraordinari, amb els únics vots del PP i l'abstenció de l'oposició, la creació d'una comissió d'investigació sobre l'accident de metro del 3 de juliol. Com demanaven els populars, la comissió desenvoluparà els seus treballs en un termini màxim d'un mes des que es constitueixi.

La majoria del PP a la cambra va permetre tirar endavant la proposta i rebutjar les del PSPV i EU-Entesa, que reclamaven que la investigació parlamentària acabés els treballs en el termini màxim de tres mesos des de la seva creació. El grup popular es va oposar a ampliar el període d'activitat de la comissió perquè considera que l'oposició només volia prolongar "artificialment" el debat sobre l'accident per treure'n rèdit electoral.

El debat va coincidir amb la notícia de la mort d'una altra víctima de l'accident, una veïna de Torrent de 40 anys ingressada en estat crític a l'Hospital Clínic de València, que eleva a 43 el nombre de morts. La dona, identificada com a Desemparats S.C., estava casada i tenia dos fills, un noi de 19 anys i una noia de 15.

Es tracta de la víctima número 21 de Torrent, la població que més veïns va perdre en el fatídic sinistre, que avui tornarà a vestir-se de dol per celebrar-ne els funerals i l'enterrament.



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dissabte 15/07/2006 19:19

Ellos se lo guisan, ellos se lo comen...

>:( >:( >:(

Com ja he dit abans, patètic, vomitiu i denigrant.


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dissabte 15/07/2006 19:26

wefer ha escrit:http://www.avui.cat/
-------------------------------------
El PP aprova el seu pla per investigar l'accident de metro
La mort d'una dona de Torrent eleva a 43 el balanç de víctimes al suburbà valencià

Redacció

Les Corts valencianes van aprovar ahir en un ple extraordinari, amb els únics vots del PP i l'abstenció de l'oposició, la creació d'una comissió d'investigació sobre l'accident de metro del 3 de juliol. Com demanaven els populars, la comissió desenvoluparà els seus treballs en un termini màxim d'un mes des que es constitueixi.

La majoria del PP a la cambra va permetre tirar endavant la proposta i rebutjar les del PSPV i EU-Entesa, que reclamaven que la investigació parlamentària acabés els treballs en el termini màxim de tres mesos des de la seva creació. El grup popular es va oposar a ampliar el període d'activitat de la comissió perquè considera que l'oposició només volia prolongar "artificialment" el debat sobre l'accident per treure'n rèdit electoral.

El debat va coincidir amb la notícia de la mort d'una altra víctima de l'accident, una veïna de Torrent de 40 anys ingressada en estat crític a l'Hospital Clínic de València, que eleva a 43 el nombre de morts. La dona, identificada com a Desemparats S.C., estava casada i tenia dos fills, un noi de 19 anys i una noia de 15.

Es tracta de la víctima número 21 de Torrent, la població que més veïns va perdre en el fatídic sinistre, que avui tornarà a vestir-se de dol per celebrar-ne els funerals i l'enterrament.
Obriran una investigació en la qual l'únic que faran serà rascar-se la panxa (per no dir una altra cosa), menjar pizzes i dir que, tot i sentir-ho molt, la culpa és del maquinista per anar massa ràpid...El que sigui abans de reconèixer que ells en tenen tanta culpa o més que el maquinista, que, recordem, no es pot defensar perquè va ser una de les víctimes...I a sobres la molt ***** de **** de la presidenta d'FGV no vol dimitir perquè "ningú li ha demanat"...HA!!


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
594-001-0
N6
N6
Entrades: 296

Entrada Autor: 594-001-0 » Dissabte 15/07/2006 23:52

aarongilp ha escrit:
wefer ha escrit:http://www.avui.cat/
-------------------------------------
El PP aprova el seu pla per investigar l'accident de metro
La mort d'una dona de Torrent eleva a 43 el balanç de víctimes al suburbà valencià

Redacció

Les Corts valencianes van aprovar ahir en un ple extraordinari, amb els únics vots del PP i l'abstenció de l'oposició, la creació d'una comissió d'investigació sobre l'accident de metro del 3 de juliol. Com demanaven els populars, la comissió desenvoluparà els seus treballs en un termini màxim d'un mes des que es constitueixi.

La majoria del PP a la cambra va permetre tirar endavant la proposta i rebutjar les del PSPV i EU-Entesa, que reclamaven que la investigació parlamentària acabés els treballs en el termini màxim de tres mesos des de la seva creació. El grup popular es va oposar a ampliar el període d'activitat de la comissió perquè considera que l'oposició només volia prolongar "artificialment" el debat sobre l'accident per treure'n rèdit electoral.

El debat va coincidir amb la notícia de la mort d'una altra víctima de l'accident, una veïna de Torrent de 40 anys ingressada en estat crític a l'Hospital Clínic de València, que eleva a 43 el nombre de morts. La dona, identificada com a Desemparats S.C., estava casada i tenia dos fills, un noi de 19 anys i una noia de 15.

Es tracta de la víctima número 21 de Torrent, la població que més veïns va perdre en el fatídic sinistre, que avui tornarà a vestir-se de dol per celebrar-ne els funerals i l'enterrament.
Obriran una investigació en la qual l'únic que faran serà rascar-se la panxa (per no dir una altra cosa), menjar pizzes i dir que, tot i sentir-ho molt, la culpa és del maquinista per anar massa ràpid...El que sigui abans de reconèixer que ells en tenen tanta culpa o més que el maquinista, que, recordem, no es pot defensar perquè va ser una de les víctimes...I a sobres la molt ***** de **** de la presidenta d'FGV no vol dimitir perquè "ningú li ha demanat"...HA!!
¿Que nadie se lo ha pedido? Si se hiciese una recogida de firmas para que dimitiese Marisa Gracia tendríamos un éxito aplastante, de eso no me cabe duda alguna. En vez del carnet por puntos deberíamos tener políticos por puntos, y seguro que casi ninguno duraba más de 2 semanas.



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dissabte 15/07/2006 23:58

Eso es lo que dijo, que no dimitía porque no recibió ninguna petición de dimisión...es que ese govierno está podrido hasta la médula...


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
abegot
N8
N8
Entrades: 739
Ubicació: Bcn - Dereta Eixample (08009)

Entrada Autor: abegot » Dimarts 18/07/2006 9:03

Arrenca la investigació de l'accident del metro

Ester Pinter

Les Corts Valencianes van aprovar ahir la comissió d'investigació sobre l'accident del metro del dia 3 en el qual van morir 43 persones. El PP va imposar de nou la seva força i es va assegurar el control de la mesa, ja que va situar-hi com a president i vicepresident dos dels seus diputats més durs, Rafael Maluenda i Rafael Ferraro. L'oposició demanava que, com a la comissió de l'11-M, presidís la mesa un grup minoritari.

L'oposició va denunciar que per al PP la comissio sigui un "mer tràmit" i que el president, Francisco Camps, ja l'hagi sentenciada en afirmar que la millor documentació és la de l'empresa, que els exculpa de tota responsabilitat. Ahir a la tarda 500 persones es van concentrar a la boca del carrer Xàtiva per exigir dimissions i més seguretat en aquest transport públic.

AVUI, dimarts 18 de juliol del 2006


El món és un teatre. Hi vens, hi actues i marxes. ... ... (I deixes de molestar, ... emprenyar, .... etz., etz.)

Minotaure
N5
N5
Entrades: 149
Ubicació: Sabadell (Vallès Occidental)

Entrada Autor: Minotaure » Dimecres 19/07/2006 12:01

Notícia de Vilaweb (http://www.vilaweb.cat):
DIMECRES, 19/07/2006 - 08:33h
Els sindicats de FGV demanen la destitució de tota la direcció de l'empresa

Els tres sindicats del consell d'administració de Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (UGT, Comissions Obreres i el Sindicat Independent Ferroviari) han exigit la destitució de la direcció de l'empresa, presidida per la directora gerent, Marisa Gràcia. Però el conseller d'Infrastructures, José Ramon Garcia Antón, no ha acceptat aquesta demanda perquè considera que la reunió del consell no és la instància adequada per a fer-la.

UGT, Comissions Obreres i el SIF volen que algú assumeixi les responsabilitats tècniques de l'accident del metro del dia 3 de juliol, que va costar la vida de quaranta-tres usuaris.



lithops
N6
N6
Entrades: 189
Ubicació: Sant Feliu de Codines

Entrada Autor: lithops » Dimecres 19/07/2006 20:09

Hola,

En aquest assumpte hi ha una qüestió que ha quedat clara, la seva politització, i això no serveix de res més que no sigui merejar la perdiu. Particularment més indiferent qui estigui al capdavant i qui a l'oposició, davant de casos com aquest la història es repeteix una i una altra vegada, s'aferren a la poltrona com si els hi anés la vida, però a l'hora de la veritat qui se la juga de debó es qui no té ni idea de que ho està fent.

Les darreres notícies diuen que es colocaran entre 15 i 20 balisses a la línia 1 del FGV, primer al tram subterrani abans del 15 de setembre i un mes després a tot l'exterior. La seva funció será la de protegir les curves més perilloses.

Segons el Consell de Seguretat de FGV la linea 1 era segura en el moment de l'accident. Era i ho és avui, perque va reanudar el seu servei sense fer cap modificació en les seves instal.lacions. I aleshores, per què colocar noves balisses?

Al voltant d'aquesta pregunta he llegit respostes d'allò més surrealistes, però em quedo amb una de la Sra. Marisa Gracia, gerent de FGV. La decisió de instal.lar balises a la línea 1 prové de l'informe del Consell de Seguretat de Circulació de FGV, que diu el següent:

Los sistemas tecnológicos actualmente existentes en la Línea 1 garantizan, en todo momento, el que la circulación ferroviaria se pueda llevar a cabo en las debidas condiciones de seguridad.

És a dir, no es tracta d'evitar que ningun passatger perdi la vida, sinó que el número no es multipliqui per 10 o per 20 (resposta surrealista intentant estar a la seva alçada).

No obstante, y como consecuencia del accidente ocurrido el pasado 3 de julio, parece aconsejable llevar a cabo la implantación de distintas medidas técnicas complementarias, ante la alarma social originada a consecuencia de este siniestro.

Aquest paràgraf ho deixa tot molt clar. Els ciutadans som uns alarmistes de collons, es moren 43 persones en un simple trajecte de metro i demostrem la nostra nula capacitat d'adaptarnos a accidents que de tant en tant pasant, coses de la vida, desitjos del senyor, cúmuls de circumstàncies...

Que cadascú extregui les seves conclusions, les meves les tinc clares i crec que es poden entendre. Hi ha dues coses que no haurien de tornar a pasar, una, un accident com aquest, hi ha tecnologia per evitar-ho; dues, que no hi hagi cap responsable polític ni tècnic que accepti que aquest accident era evitable, i per tant, pagui amb el seu càrrec les terribles conseqüències que han hagut de soportar terceres persones.

Salutacions
Josep Maria



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dimecres 19/07/2006 20:43

Totalment d'acord amb tú, Josep Maria; gran argumentació, m'has deixat bocabadat!

:plas :plas :plas


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
davids_from_liepaja
N4
N4
Entrades: 40
Ubicació: Bellvitge, Catalunya

Entrada Autor: davids_from_liepaja » Dijous 20/07/2006 14:47

Es que aquesta gent no té vergonya.. >:( >:(

Aquesta gent només s'interessen dels grans projectes. PErò un gran projecte també es el transport públic, senyors! El que haurien de fer es dimitir tots plegats i fer unes eleccions decents a veure si aquesta carronya que hi ha a la generalitat valenciana surt corrents (disculpeu-me els adjectius que poso però es el que penso).

Aquest incident em recorda a l'accident a Nemiga, al metro de Minsk (1999) una cinquantena de morts i sabeu on va anar el president i la seva colla? al exili! i perquè aquí ha de seguir manant i dient que no han fet res?! >:( >:(


Això és un vell letó que va pel carrer i veu a un mort per culpa d'un totxo caigut al cap. Diu, pobre, havent tants pocs letons i n'ha de morir un. Un altre diu, però si aquest era rus! Llavors el vell crida: Maleït! N'hi han tants rusos aquí que no n'hi han suficients totxos per matar-los a tots!
Sóc bo amb els acudits, oi? això és horrible humor letó.

Respon

Torna a “Ferrocarril en general”