Barcelona / Madrid - Paris

Serveis de RENFE fora de Catalunya i resta de companyies i països, així com temes ferroviaris sense ubicació geogràfica concreta.
Servicios de RENFE fuera de Cataluña y resto de compañías y paises, así como temas ferroviarios sin ubicación geográfica concreta.
Respon
Jacob.CH

Barcelona / Madrid - Paris

Entrada Autor: Jacob.CH » Divendres 20/08/2010 8:47

Hola bon dia

estic pensant que quan s'obri al servei la LAV de Barcelona a Figueres, que se'n faran dels serveis nocturns d'Elipsos, principalment entre Madrid i Barcelona amb Paris?
Suposo que es substituirà per tren d'alta velocitat entre Barcelona i potser Madrid amb Paris o alguna cosa així, no?



marc
N8
N8
Entrades: 666
Ubicació: Vic, Osona, Catalunya

Entrada Autor: marc » Divendres 20/08/2010 9:49

Jo crec que aprofitaran per allargar la ruta, com porten molts anys dient que feran. Ja seria hora que hi hagues un trenhotel entre BCN i Londres o amb Berlin


De nou al FTC

Jacob.CH

Entrada Autor: Jacob.CH » Divendres 20/08/2010 10:26

Hi estic d'acord, però si fos fins a Londres com es farà servei, arrastrat per una locomotora elèctrica de les del eurotunnel?



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Divendres 20/08/2010 22:29

Per a idees de connexions nocturnes en AV des de Barcelona, tot i que segurament no es farien amb el material actual, vegeu el següent fil: http://www.transport.cat/viewtopic.php?f=4&t=9633


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

suiza1957
N4
N4
Entrades: 69

Entrada Autor: suiza1957 » Dimecres 01/09/2010 13:06

Per cert, ahi van detenir a Paris a cuatre brasilenys que van viola una noya en aquest tren.



Respon

Torna a “Ferrocarril en general”