Sóc estudiant de batxillerat i ja estic preparant el meu treball de recerca sobre sistemes de seguretat i protecció del ferrocarril a Catalunya. Tal com diu el títol, investigaré l'Asfa, l'Ertms, l'ATP, l'ATO, l'ATC... en fi un treball molt interessant. Així, m'agradaria saber el email de contacte de TMB, FGC, RENFE, ADIF, IFERCAT, per poder entrevistar a responsables de seguretat d'aquestes empreses. També m'agradaria saber la vostra opinió sobre els sistemes de seguretat.
En fi, obro el fil per tal que m'ajudeu a que aquest treball tingui tots els vostres punts de vista.
Atentament,
David Santirso



