Vídeo: Reg. Renfe troba via suspesa a l'aire per inundació!!

Serveis de RENFE fora de Catalunya i resta de companyies i països, així com temes ferroviaris sense ubicació geogràfica concreta.
Servicios de RENFE fuera de Cataluña y resto de compañías y paises, así como temas ferroviarios sin ubicación geográfica concreta.
Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6920
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Vídeo: Reg. Renfe troba via suspesa a l'aire per inundació!!

Entrada Autor: wefer » Dimarts 02/09/2014 9:33

S'ha de veure el vídeo :boig :evil:



Avatar de l’usuari
Renfe445  
N10
N10
Entrades: 4005
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©

Entrada Autor: Renfe445 » Dimarts 02/09/2014 10:26

Un gran parell de c*ll^ns té el maquinista!!!



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6920
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dimarts 02/09/2014 10:31

Renfe445 ha escrit:Un gran parell de c*ll^ns té el maquinista!!!
Més aviat una gran temeritat posant en perill dotzenes de persones.
Pel que sembla els tècnics d'ADIF li van donar el vist-i-plau per passar o sigui que són els principals culpables d'aquesta barbaritat. Em dóna la sensació que el fet que no morís ningú ha estat únicament qüestió de sort..



Avatar de l’usuari
Renfe445  
N10
N10
Entrades: 4005
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©

Entrada Autor: Renfe445 » Dimarts 02/09/2014 10:49

Per això, que és una temeritat que si hagués sortit malament hagués passat una catàstrofe. En un moment del vídeo m'ha semblat veure que la via cau. Per això deia que s'ha de tenir un parell de... això.

Ha hagut un miracle.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23390
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimarts 02/09/2014 11:20

I després de passar el tren i corbar més les vies, no costarà més redreçar-les a l'hora de reparar el tram?


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

gatvell
N8
N8
Entrades: 1151
Facebook: https://www.facebook.com/CalafontNatural
Contacta:

Entrada Autor: gatvell » Dimarts 02/09/2014 11:23

Sembla que es pot deduir que si la via segueix ben lligada a les travesses, i ha marxat part del balast es pot passar tot i a una velocitat molt reduïda...
Amb tot, impressionant.


Fabrico artesanalment, productes ecològics de neteja de la llar i d'higiene corporal.
https://calafont.cat/botiga

victorcasta
N10
N10
Entrades: 4239
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dimarts 02/09/2014 14:57

Em sembla una temeritat i una imprudència inacceptables! Com sap el maquinista que el sòl no es pot col·lapsar fent bolcar el tren?



oriolp13
N9
N9
Entrades: 2182
Ubicació: L7 - El Putxet

Entrada Autor: oriolp13 » Dimarts 02/09/2014 15:09

Coincideixo amb tots, això és una autèntica temeritat! Sembla que només ens en lamentem quan hi ha pèrdua de vides humanes o ferits greus, cosa que podria haver succeï fàcilment si el tren arriba a volcar (que no ha passat, però era el més probable). Crec que aprofitant que s'han grabat imatges que s'hauria de denúnciar públicament això i depurar responsabilitats, ja que estem parlant de vides humanes!!!! I dubto que el maquinista hagi decidit tirar pel dret ell mateix....


Salutacions,

Oriol

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23390
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimarts 02/09/2014 16:09

Per aprofundir en el que he dit més amunt: observant el vídeo, diria que el maquinista -i/o qui l'hagi autoritzat- ha preferit l'avantatge immediat de passar i no deixar el tren tirat al mig del no-res, deixant la via malmesa (fixeu-vos en el sotrac que fan els cotxes quan deixen la zona on l'aiguat s'ha endut el balast), a l'inconvenient d'haver d'interrompre el servei però deixar la infraestructura en un estat més fàcil d'arreglar. Un cop fet el mal, els serveis posteriors (per pocs que n'hi hagi a la zona) se'n ressentiran, ja que suposo que la reparació durarà més temps (i costarà més diners).


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Renfe445  
N10
N10
Entrades: 4005
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©

Entrada Autor: Renfe445 » Dimarts 02/09/2014 16:46

L'únic avantatge que es pot aprofitar és que els passatgers no s'han quedat tirats, però tot i així, es passa un MAL moment. Encara que hi hagi un avantatge, els milers d'inconvenients que es generen són molt perjudicials.



gatvell
N8
N8
Entrades: 1151
Facebook: https://www.facebook.com/CalafontNatural
Contacta:

Entrada Autor: gatvell » Dimarts 02/09/2014 21:08

I per arerglar això caldria fer un viaducte per evitar que es repeteixi el succés....


Fabrico artesanalment, productes ecològics de neteja de la llar i d'higiene corporal.
https://calafont.cat/botiga

oriolp13
N9
N9
Entrades: 2182
Ubicació: L7 - El Putxet

Entrada Autor: oriolp13 » Dimarts 02/09/2014 21:48

gatvell ha escrit:I per arerglar això caldria fer un viaducte per evitar que es repeteixi el succés....
O simplement tornar a posar terraplè, via i balast, amb un bon sistema de canalització per la part de sota del terraplè. Si és una zona on no hi plou molt i no hi passi un riu o torrent no cal fer cap viaducte, ja que davant de fets com una inundació pot passar a qualsevol punt de la xarxa aquest fet (defet no fa molt que va passar a les vies de l'AVE, aprop d'Albacete).


Salutacions,

Oriol

Avatar de l’usuari
vermer3
N6
N6
Entrades: 295
Ubicació: L1 Rambla Just Oliveras/R2 R13 R14 R15 Castelldefels/R2 R8 R11 Granollers Centre

Entrada Autor: vermer3 » Dimarts 02/09/2014 23:50

Aquest tram s'ha arreglat ja? El video es de fa 2 dies, tot just el dia abans havien caigut fortes precipitacions.
El tren del video és l'Intercity 18515 Zaragoza Miraflores 17.01 - Valencia Nord 22.19.


R.I.P. Línia Port Aventura - Bifurcació Calafat
Desdobleu la línia de Vic ja!
Prou retallar a MD i menys malgastar en AVE!

davidsantirso
N4
N4
Entrades: 44
Ubicació: Sabadell

Entrada Autor: davidsantirso » Dimecres 03/09/2014 11:53

Això es de jutjat de guàrdia! Quins nassos!
Ara que estic fent el meu treball de recerca, és un bon exemple que el millor sistema de seguretat és el cap i el seny.



Avatar de l’usuari
ortegote
N8
N8
Entrades: 1197
Ubicació: a prop d' ADIF
Contacta:

Entrada Autor: ortegote » Dimecres 03/09/2014 22:01

Si va ser el Maquinista qui va decidir passar es una temeritat que no s'ha de consentir.

Si va tenir autorització per part d'ADIF o un superior de Renfe Operadora crec que s'hauria de fer una investigació per depurar les responsabilitats per posar en perill a tot el passatge del Tren.

Salutacions.



Avatar de l’usuari
Sagrerenc
N9
N9
Entrades: 1479
Ubicació: T2 / RER C / Métro ligne 12

Entrada Autor: Sagrerenc » Dimecres 03/09/2014 22:44

ortegote ha escrit:Si va ser el Maquinista qui va decidir passar es una temeritat que no s'ha de consentir.

Si va tenir autorització per part d'ADIF o un superior de Renfe Operadora crec que s'hauria de fer una investigació per depurar les responsabilitats per posar en perill a tot el passatge del Tren.

Salutacions.
Totalment d'acord. Això és completament inadmissible en un país mínimament civilitzat. Per molt menys la SNCF i RFF tallen el servei.



Toni
N8
N8
Entrades: 766

Entrada Autor: Toni » Dijous 04/09/2014 2:20

És evident que el tren arriba avisat i redueix la velocitat al punt on la via està fatal. La informació que tot sembla indicar que tenia el maquinista de que la via estava malament o bé va ser d´un tren anterior o bé d´algun veí de la zona (potser els mateixos que graven el video). Per tant en aquest cas sembla que no hi havia cap mena de descontrol ni de temeritat a priori ni era probable cap catàstrofe. Quan algú detecta un defecte y avisa, el normal és enviar a algú a mirar-ho i segurament el primer que es té a mà és un tren. El primer tren va "marxa a la vista" i mira què passa, que és el que sembla en aquest cas. Per tant, fins aquí res anormal sino que tot indica bastant sentit comú. El problema radica crec en el maquinista ja que si el van enviar per fer el reconeixement i es va trobar la via així, no hauria d´haver passat. Passant amb la via així, el més probable hauria estat descarrilar (cosa que a 2 km/h com va el tren no és cap catàstrofe encara que sí hauria complicat molt la reparació) i per tant és evident que el maquinista és bastant "atrevit".



Avatar de l’usuari
Renfe445  
N10
N10
Entrades: 4005
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©

Entrada Autor: Renfe445 » Dijous 04/09/2014 9:30

Toni ha escrit:És evident que el tren arriba avisat i redueix la velocitat al punt on la via està fatal. La informació que tot sembla indicar que tenia el maquinista de que la via estava malament o bé va ser d´un tren anterior o bé d´algun veí de la zona (potser els mateixos que graven el video). Per tant en aquest cas sembla que no hi havia cap mena de descontrol ni de temeritat a priori ni era probable cap catàstrofe. Quan algú detecta un defecte y avisa, el normal és enviar a algú a mirar-ho i segurament el primer que es té a mà és un tren. El primer tren va "marxa a la vista" i mira què passa, que és el que sembla en aquest cas. Per tant, fins aquí res anormal sino que tot indica bastant sentit comú. El problema radica crec en el maquinista ja que si el van enviar per fer el reconeixement i es va trobar la via així, no hauria d´haver passat. Passant amb la via així, el més probable hauria estat descarrilar (cosa que a 2 km/h com va el tren no és cap catàstrofe encara que sí hauria complicat molt la reparació) i per tant és evident que el maquinista és bastant "atrevit".
Ja, però segons jo entenc el concepte de "marxa a la vista" significa que el maquinista ha de circular observant que no hi hagi cap obstacle. A la que hi hagi un, el tren hauria de parar.

Potser ell es pensava que no era un obstacle. :nose



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6920
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dijous 04/09/2014 13:18

Toni ha escrit:És evident que el tren arriba avisat i redueix la velocitat al punt on la via està fatal. La informació que tot sembla indicar que tenia el maquinista de que la via estava malament o bé va ser d´un tren anterior o bé d´algun veí de la zona (potser els mateixos que graven el video).
Segons s'ha comentat en alguns mitjans, encara que no es veu al vídeo al costat hi havia una dotació de la Guàrdia Civil i uns tècnics d'ADIF.
Per tant, la imprudència va més pel fet que els tècnics d'ADIF permetessin el pas del tren i no tant pel maquinista, que segur no tenia tan bona visió del que tenia sota la via.



gatvell
N8
N8
Entrades: 1151
Facebook: https://www.facebook.com/CalafontNatural
Contacta:

Entrada Autor: gatvell » Dijous 04/09/2014 16:23

I si el tren anava buit per provar la via?

El més perillós eren les dues dones que feien el vídeo que gairebé apedreguen al conductor i quan aquest ha passat, gairebé que es posen de genolls, jejejeje


Fabrico artesanalment, productes ecològics de neteja de la llar i d'higiene corporal.
https://calafont.cat/botiga

Respon

Torna a “Ferrocarril en general”