Marques a l'andana del tube, menys "avantatge competitiu"?

Serveis de RENFE fora de Catalunya i resta de companyies i països, així com temes ferroviaris sense ubicació geogràfica concreta.
Servicios de RENFE fuera de Cataluña y resto de compañías y paises, así como temas ferroviarios sin ubicación geográfica concreta.
Respon
Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Marques a l'andana del tube, menys "avantatge competitiu"?

Entrada Autor: Guigui » Dijous 14/09/2017 11:45

Queixa per vici? Fums de superioritat dels usuaris habituals envers els inadvertits? Llegiu, llegiu...

https://www.theguardian.com/uk-news/201 ... open#img-1


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4439
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dijous 14/09/2017 12:33

Guigui ha escrit:Queixa per vici? Fums de superioritat dels usuaris habituals envers els inadvertits? Llegiu, llegiu...

https://www.theguardian.com/uk-news/201 ... open#img-1
En nuestra línea 2 del metro habían marcas más discretas... (foto de Trenscat)

¿Hay alguna fotografía donde se vean las marcas sin borrar?



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dijous 14/09/2017 12:42

Però això era quan els trens eren més curts i senzillament servia per a indicar als passatgers on s'aturava el tren. En canvi, a Londres va d'indicar amb precisió cada porta.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

oriolp13
N9
N9
Entrades: 2191
Ubicació: Llinars del Vallès

Entrada Autor: oriolp13 » Dijous 14/09/2017 15:13

A Londres ho han fet a l'estil de Japó, que marca exactament on s'aturarà cada porta.
Em sembla molt útil si es respecta, ja que permet agilitzar la baixada i pujada de passatgers del tren. També tinc del tot clar que aquí no es respectaria en absolut.


Salutacions,

Oriol

Avatar de l’usuari
bigcoaster
N8
N8
Entrades: 953

Entrada Autor: bigcoaster » Dijous 14/09/2017 18:44

Doncs jo també ho trobo una molt bona idea. Copiada del japó, és clar, però és que és una cosa que s'hauria de veure a molts més llocs d'europa. Sense anar més lluny, a Provença no li aniria gens malament.


This is the Southern service to London Victoria. We're now approaching London Victoria. Change here for the Victoria, Circle and District lines, National Rail services and the Victoria Coach Station.

oriolp13
N9
N9
Entrades: 2191
Ubicació: Llinars del Vallès

Entrada Autor: oriolp13 » Divendres 15/09/2017 15:54

bigcoaster ha escrit:Doncs jo també ho trobo una molt bona idea. Copiada del japó, és clar, però és que és una cosa que s'hauria de veure a molts més llocs d'europa. Sense anar més lluny, a Provença no li aniria gens malament.
A Provença ja tens les portes d'andana que marquen on paren les portes dels trens.
Per mi seria útil sobretot en estacions grans com Sants, on moltes vegades veus multitud de corregudes.


Salutacions,

Oriol

Avatar de l’usuari
bigcoaster
N8
N8
Entrades: 953

Entrada Autor: bigcoaster » Divendres 15/09/2017 16:55

oriolp13 ha escrit:
bigcoaster ha escrit:Doncs jo també ho trobo una molt bona idea. Copiada del japó, és clar, però és que és una cosa que s'hauria de veure a molts més llocs d'europa. Sense anar més lluny, a Provença no li aniria gens malament.
A Provença ja tens les portes d'andana que marquen on paren les portes dels trens.
Per mi seria útil sobretot en estacions grans com Sants, on moltes vegades veus multitud de corregudes.
Sí, a 25 metres del total de 200 metres d'andana que hi ha. D'acord que és punt més problemàtic, però jo dic de posar-ho al llarg de totes dues andanes.


This is the Southern service to London Victoria. We're now approaching London Victoria. Change here for the Victoria, Circle and District lines, National Rail services and the Victoria Coach Station.

Avatar de l’usuari
fgc113
N8
N8
Entrades: 1033
Ubicació: Borriana-les Alqueries (C6)

Entrada Autor: fgc113 » Divendres 15/09/2017 22:13

bigcoaster ha escrit:
oriolp13 ha escrit:
bigcoaster ha escrit:Doncs jo també ho trobo una molt bona idea. Copiada del japó, és clar, però és que és una cosa que s'hauria de veure a molts més llocs d'europa. Sense anar més lluny, a Provença no li aniria gens malament.
A Provença ja tens les portes d'andana que marquen on paren les portes dels trens.
Per mi seria útil sobretot en estacions grans com Sants, on moltes vegades veus multitud de corregudes.
Sí, a 25 metres del total de 200 metres d'andana que hi ha. D'acord que és punt més problemàtic, però jo dic de posar-ho al llarg de totes dues andanes.
Una puntualització: l'andana de Provença mesura 80 metres de llarg i hi ha portes d'andana a 40 metres.


Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.

Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4439
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dissabte 16/09/2017 9:19

fgc113 ha escrit:Una puntualització: l'andana de Provença mesura 80 metres de llarg i hi ha portes d'andana a 40 metres.
Creo que las pusieron porque los pasajeros que querían ir a Gràcia y más allá se acumulaban en el principio del andén.



Avatar de l’usuari
bigcoaster
N8
N8
Entrades: 953

Entrada Autor: bigcoaster » Dissabte 16/09/2017 10:09

fgc113 ha escrit:
bigcoaster ha escrit: Sí, a 25 metres del total de 200 metres d'andana que hi ha. D'acord que és punt més problemàtic, però jo dic de posar-ho al llarg de totes dues andanes.
Una puntualització: l'andana de Provença mesura 80 metres de llarg i hi ha portes d'andana a 40 metres.
Moltes gràcies per la remarcable puntualització. :)

Quan dic 200 metres em referia a 100m andana 1 +100m andana 2, -que es veu que son 80+80- no que l'andana tingui 200 metres de llarg, això es veu a leguas.

El que volia fer veure és que és una part petita de tots els metres d'andana que hi ha a Provença.


This is the Southern service to London Victoria. We're now approaching London Victoria. Change here for the Victoria, Circle and District lines, National Rail services and the Victoria Coach Station.

Respon

Torna a “Ferrocarril en general”