Línies recorregudes pels participants del fòrum

Serveis de RENFE fora de Catalunya i resta de companyies i països, així com temes ferroviaris sense ubicació geogràfica concreta.
Servicios de RENFE fuera de Cataluña y resto de compañías y paises, así como temas ferroviarios sin ubicación geográfica concreta.
Respon
Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Jo mateix!

Entrada Autor: JaMiRo! » Dimarts 27/06/2006 17:18

orique ha escrit:Jo en conec un que va demanar accedir als tallers del tren de Port Aventura (estan al costat de Penitence Station, si no recordo malament) i li van deixar passar...
I jo en conec un altre que el van deixar estar a la locomotora mentre circul·lava pel parc...Jo mateix! :D


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
Bodi10
N3
N3
Entrades: 28
Ubicació: Bellvitge (R2 - R10)

Entrada Autor: Bodi10 » Dimarts 04/07/2006 16:00

Els meus trajectes (escassos a nivell nacional...) que he fet són:

Metro

L1: Tota excepte el tram Sta. Coloma - Fondo
L2: Sencera
L3: Sencera
L4: Tota
L5: Tota
L11: Sencera (fàcil...)

Trambaix Em falta el tram Fontsanta | Fatjó - Sant Martí de l'Erm (només l'he fet a peu).

Trambesòs Tota

FGC

Baix Llobregat: Sencera, excepte el tram Martorell - Igualada i Montserrat Aeri - Manresa.
Vallès: Em falta el tram Sant Cugat - Terrassa.

Rodalies

He recorregut tota la xarxa, excepte el tram Sant Sadurní - Sant Vicenç de la R4 i Blanes - Maçanet de la R1. I si s'inclou també la línia de Puigcerdà, em falta Ribes de Freser - La Tor.

Regionals

He fet:
Barcelona - Girona
Barcelona - Lleida (via Reus, Valls o Manresa)
Lleida - La Pobla (quan encara no era de FGC)
I molt aviat Barcelona - Tortosa

Grans línies a Espanya

He fet:
Barcelona - Bilbao

- A Bilbao vaig agafar el metro un parell de vegades només

Barcelona - Madrid

- A Madrid he passat gairebé per totes les línies de metro

Madrid - Sevilla (AVE)
Sevilla - Barcelona

Viatges fora de l'Estat

Lisboa - Sintra

Barcelona - Paris (Elypsos)

- A París vaig fer un recorregut amb gairebé totes les línies del metro, i vaig anar a Versalles amb la RER.

Paris - Amsterdam (Thalys)

- A Amsterdam vaig recórrer gran part de la xarxa de tramvies, i vaig fer un viatge de dos estacions amb metro des de la l'Estació Central.

Paris - Londres (Eurostar)

- I al metro de Londres vaig fer algun tram amb cada línia.

Barcelona - Milan

Milan - Venècia

Milan - Florència

Florència - Roma

- I a Roma vaig fer un parell de viatges amb metro.

Adéu!



437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Divendres 18/08/2006 3:23

Actualització feta... 8)



Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Divendres 18/08/2006 21:16

Jo acabo d'actualitzar les línies fetes amb el famós tram Picamoixons-Reus que no estava segur d'haver fet i que ara ja puc afirmar rotundament que sí que he fet :D



davida
N9
N9
Entrades: 1793
Contacta:

Entrada Autor: davida » Dissabte 19/08/2006 12:38

Jo també he actualitza la meva llista amb les linies recorregudes el mes d'agost:
- Severac le Chateau - Rodez - Albi Toulouse
- Toulouse - St Gaudens
- Manresa - LLeida
- LAV Zaragoza - Lleida
Amb el que ja he recorregut totes les linies de Catalunya amb servei regular o turistic (Exceptuant les estacions de Metro de Pep Ventura, Ciutat Meridiana, Can Cuias aquestes dues hi he anat caminant pel tunel abans de la inaguración pero mai en ferrocarril)
Les linies mes properes que mai he recorregut son: Carcassona- Quillan, linies al voltant de Toulouse, LAV Zaragoza - Madrid i part del Metro i Rodalies de Valencia



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dilluns 21/08/2006 11:46




david_jim
N4
N4
Entrades: 65
Facebook: https://www.facebook.com/davidjbd
Ubicació: Sant Celoni
Contacta:

Entrada Autor: david_jim » Dilluns 28/08/2006 16:26

Hola, què tal? Aquest és el meu primer missatge.

Les línies que he recorregut són

Rodalies renfe

Madrid:

C1, C2, C3 (menys C3a), C4, C5 (menys Fuenlabrada a Humanes), C7, C8 (a i b), C9 i C10. Els trajectes entre Alcorcón i Atocha i Túnel de la Risa me'ls conec com si fos casa meva

Barcelona:

C1 (menys Mataró a Maçanet), C2, C3, C4 de Cornellà a Mataró, de la C7 res entre Cerdanyola i Maçanet

Bilbao:

C1 sencera entre Abando i Santurtzi

Sant Sebastià:

C1 (no hi ha més) entre Sant Sebastià i Irún

Valencia:

C1 o C2, només entre Alfafar - Benetússer i València - Nord

Regional

Madrid - Segòvia, Madrid - Àvila (en REX i TRD), Madrid - Toledo fins a Algodor per línia convencional quan ja estava en obres la LAV
Barcelona - Girona tant en regional com en CEX
Girona - Figueres en CEX i Figueres - Girona en Regional, de peu i amb un munt de gent al tren
Lleida - Barcelona en Regional via Manresa
Zaragoza - Lleida en REX

TAV

Madrid - Toledo

Grans línies

Barcelona - Madrid en Altaria i en Alvia
Vitòria - Madrid en Talgo, però no va anar pel Directo :'(
Madrid - Irún en Intercity
València - Madrid en Alaris
Madrid Príncipe Pio a Pontevedra en un tren nocturn l'any 88 quan tenia 3 anys
Estrella Costa Brava o tren de la bruixa com li dic jo, entre Madrid i Tarragona, Barcelona i Girona, tant anada i tornada, diverses vegades... és el meu tren favorit, és increïble la de coses que poden arribar a passar durant el trajecte

Metros

Madrid:
L1, entre Pz. Castilla i Sierra de Guadalupe
L2, sencera
L3, sencera
L4, entre Argüelles i Mar de Cristal
L5, sencera
L6, sencera
L7, entre Pitis i Pueblo Nuevo
L8, entre NM i Aeropuerto
L9, entre Pz. Castilla i Rivas - Urbanizaciones
L10, sencera
L11, sencera
L12, sencera
Ramal, sencer, és clar

Barcelona:
L1, entre Fabra i Puig i Rbl. Just Oliveras
L2, sencera
L3, sencera
L4, sencera
L5, de Maragall a Cornellà
L11, de Trinitat Nova a Torre del Baró - Vallbona

València:
L1, entre Àngel Guimerà i Túria
L3, entre Xàtiva i Àngel Guimerà

Bilbao:
Entre Bolueta i Moyua

FGC:
Tot el trajecte de la L7
Tot el trajecte entre Terrassa - Rambla i Pl Catalunya
A l'altra banda, el trajecte entre Pl. Espanya i Almeda

EuskoTren:
Irún a Donostia - Amara i Amara a Bilbao - Atxuri

TRAM:
Trambaix entre Francesc Macià i Sant Martí de l'Erm
Trambesòs, sencer

Trambia Blau

EuskoTran:
Entre Sabino Arana i Atxuri

Funiculars:
El del Tibidabo, el de Vallvidrera, el de Montjuïc i el del Monte Igeldo de Sant Sebastià

També el Dragon Khan :)

Estacions en les que he estat:

Renfe / Adif

Alcobendas/SS de los Reyes, Valdelasfuentes, Cantoblanco - Universidad, Fuencarral, Chamartín, Nuevos Ministerios, Recoletos, Atocha Cercanías, Puerta de Atocha, Entrevías, El Pozo, Vallecas, Vicálvaro, Coslada, San Fernando, Torrejón de Ardoz, Alcalá de Henares, Guadalajara, El Casar, Aranjuez, Algodor, Toledo, Parla, Sector 3, Getafe Centro, Las Margaritas, Villaverde alto, Fuenlabrada, Parque Polvoranca, Leganés, Zarzaquemada, Méndez Álvaro, Embajadores, Laguna, Aluche, Las Águilas, Cuatro Vientos, San José de Valderas, Alcorcón, Las Retamas, Móstoles, Móstoles - El Soto, Colmenar Viejo, Tres Cantos, Delicias, Pirámides, Príncipe Pio, Pozuelo, Las Rozas, El Tejar, Pitis, Ramón y Cajal, Villalba, El Escorial, Cercedilla, Puerto de Navacerrada, Cotos, Segovia, Àvila, Pontevedra, Vitòria, Bilbao Abando, Santurtzi, Sant Sebastià, Gros, Irún, Zaragoza Delicias, Lleida Pirineus, Tarragona, Vilanova i la Geltrú, Aeroport, El Prat de Llobregat, Cornellà, L'Hospitalet, Sants, Pl. Catalunya, Arc de Triomf, Sant Adrià de Besòs, Badalona, Montgat, Ocata, Vilassar de Mar, Mataró, Estació de França, Pg de Gràcia, Sant Andreu Comtal, Montmeló, Granollers Centre, Les Franqueses - Granollers Nord, Sant Celoni, Girona, Figueres, Vic, Granollers - Canovelles, Torre del Baró, Sant Andreu Arenal, Sabadell Centre, Sabadell Nord, Terrassa, València Nord i Alfafar - Benetússer.

Metro de Madrid

L1, Pz. Castilla, Cuatro Caminos, Bilbao, Tribunal, Gran Via, Sol, Atocha, Atocha Renfe, Pacífico, Buenos Aires i Sierra de Guadalupe.
L2, totes menys Quevedo
L3, Moncloa, Argüelles, Pz. España, Callao, Sol, Embajadores, Delicias i Legazpi.
L4, Argüelles, San Bernardo, Bilbao, Alonso Martínez, Colón, Serrano, Goya, Diego de León, Avenida de América i Mar de Cristal
L5, Aluche, Oporto, Acacias, Puerta de Toledo, Callao, Gran via, Alonso Martínez, Núñez de Balboa, Ventas, Pueblo Nuevo i Canillejas
L6, Ciudad Universitaria, Cuatro Caminos, Nuevos Ministerios, Avenida de América, Diego de León, Manuel Becerra, O'Donell, Sainz de Baranda, Pacífico, Méndez Álvaro, Legazpi, Plaza Elítpica, Oporto, Laguna, Príncipe Pio, Argüelles i Moncloa
L7, Pueblo Nuevo, Cartagena, Avenida de América, Gregorio Marañón, Canal, Guzmán el Bueno, Avenida de la Ilustración i Pitis.
L8, totes menys Barajas
L9, Pz. Castilla, Colombia, Av. América, Núñez de Balboa, Príncipe de Vergara, Sainz de Baranda, Puerta de Arganda i Rivas Urbanizaciones
L10, totes menys Lago
L11, totes
L12, Alcorcón Central, Parque Lisboa, Puerta del Sur, Leganés Central, Casa del Reloj, El Carrascal, Los Espartales, El Casar, Getafe Central, Arroyo Culebro, Hospital de Móstoles, Pradillo, Móstoles Central, Universidad Rey Juán Carlos i Parque Oeste

Metro de Barcelona

L1, Rbla. Just Oliveras, Plaça de Sants, Espanya, Universitat, Catalunya, Urquinaona, Arc de Triomf, Glòries, Clot, Sagrera i Fabra i Puig
L2, Paral·lel, Universitat, Pg. de Gràcia, Sagrada Família, Clot i Pep Ventura
L3, Canyelles, Valldaura, Mundet, Vallcarca, Lesseps, Fontana, Diagonal, Pg. de Gràcia, Catalunya, Liceu, Drassanes, Paral·lel, Espanya, Sants - Estació, Les Corts, Maria Cristina, Palau Reial i Zona Universitària
L4, Trinitat Nova, Maragall, Verdaguer, Pg. de Gràcia, Urquinaona, Ciutadela Vila Olímpica, El Maresme - Fòrum i La Pau
L5, Maragall, Sagrera, Sagrada Família, Verdaguer, Diagonal, Hospital Clínic, Sants Estació, Plaça de Sants i Cornellà
L11, Trinitat Nova i Torre del Baró Vallbona

Metro de València
Túria, Àngel Guimerà i Xàtiva

Metro de Bilbao
Bolueta i Moyua

FGC
Pl. Catalunya, Provença, Gràcia, Av. Tibidabo, Peu del Funicular, Baixador de Vallvidrera, Les Planes, Terrassa - Rambla, Pl. Espanya i Almeda

EuskoTren
Irún, Amara, Bolueta i Atxuri

TRAM
Francesc Macià, L'Illa, Numància, Maria Cristina, Palau Reial, Sant Martí de l'Erm, Ciutadella Vila Olímpica, Wellington, Glòries, El Maresme, Fòrum i Estació de Sant Adrià

EuskoTran
Sabino Arana i Atxuri

SNCF

Hendaia i Les Deux Jumeaux, però només he passat per elles, no he muntat en trens fora d'Espanya

I això és tot, espero poder seguir ampliant-la



437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Dilluns 28/08/2006 17:52

Benvingut al fòrum!!! Sospecho que eres "alcorconense"- se dice así?- de adopción y valenciano de nacimiento? O me equivoco?
En tot cas, benvingut...



david_jim
N4
N4
Entrades: 65
Facebook: https://www.facebook.com/davidjbd
Ubicació: Sant Celoni
Contacta:

Entrada Autor: david_jim » Dilluns 28/08/2006 18:07

437.001 ha escrit:Benvingut al fòrum!!! Sospecho que eres "alcorconense"- se dice así?- de adopción y valenciano de nacimiento? O me equivoco?
En tot cas, benvingut...
Pues no, soy "alcorconero" de nacimiento y llevo aquí toda la vida, però he après català perquè tinc la intenció de marxar a viure a Catalunya. De Valencia sólo tengo mi hermano que vive allí, na más.

Moltes gràcies per la benvinguda.



victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dilluns 28/08/2006 19:46

Bienvenido!! Esperem que et sentis com a casa, però certament és estrany un madrileny de naixement que hagi après català!! Fa un mes vaig estar a Alcorcón i Fuenlabrada i no en vaig sentir ni una paraula jejeje



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dilluns 28/08/2006 20:02

victorcasta ha escrit:Bienvenido!! Esperem que et sentis com a casa, però certament és estrany un madrileny de naixement que hagi après català!! Fa un mes vaig estar a Alcorcón i Fuenlabrada i no en vaig sentir ni una paraula jejeje
Doncs jo vaig estar una setmana a Fuenlabrada i vaig sentir parlar en català...a mi mateix :D Fora conyes, algú d'allí va intentar apendre alguna frase, però al final va desistir...


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dilluns 28/08/2006 21:40

david_jim ha escrit:Pues no, soy "alcorconero" de nacimiento y llevo aquí toda la vida, però he après català perquè tinc la intenció de marxar a viure a Catalunya. De Valencia sólo tengo mi hermano que vive allí, na más.

Moltes gràcies per la benvinguda.
Benvingut al Fòrum del Transport Català! ;)

I, ho sento però no em puc estar, em trec el barret davant d'una persona que ha fet l'esforç per aprendre català en previsió de venir a viure a Catalunya! :plas

Espero que compartim moltes coses tots plegats! ;)

PD: interessant blog! ;)


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dilluns 28/08/2006 21:49

Jo també m'apunto a donar-te la benvinguda al Fòrum del Transport Català on espero que hi passis molt bones estones ;) Realment és més que lloable que hagis après català vivint a Madrid. Se t'ha de felicitar noi :plas :plas

PD: Quan vinguis cap aquí serà qüestió d'organitzar una Trobada de benvinguda per començar a conèixer tota la xarxa ferroviària catalana :p



Albert
N7
N7
Entrades: 480
Ubicació: Martorell

Entrada Autor: Albert » Dimarts 29/08/2006 0:04

david_jim ha escrit: Pues no, soy "alcorconero" de nacimiento y llevo aquí toda la vida, però he après català perquè tinc la intenció de marxar a viure a Catalunya. De Valencia sólo tengo mi hermano que vive allí, na más.

Moltes gràcies per la benvinguda.
Enhorabona! Veig que això d'aprendre català t'ho has près seriosament: veig que l'escrius perfectament!



david_jim
N4
N4
Entrades: 65
Facebook: https://www.facebook.com/davidjbd
Ubicació: Sant Celoni
Contacta:

Entrada Autor: david_jim » Dimarts 29/08/2006 0:59

Moltes gràcies a tots per la benvinguda ;)



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dimarts 29/08/2006 19:50

Benvingut al fòrum, David!

Per altra banda, us notifico que he actualitzat el meu llistat de línies per les quals he viatjat. La dimensió d'aquesta llista em comença a fer por :o



437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Dimarts 19/09/2006 11:57

Jarl! :D



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dissabte 21/10/2006 18:05

entfe001 ha escrit:Per altra banda, us notifico que he actualitzat el meu llistat de línies per les quals he viatjat. La dimensió d'aquesta llista em comença a fer por :o
Nova actualització amb la meva bogeria per terres franceses... si abans em feia por, ara ja m'acollona :o



437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Dijous 26/10/2006 23:09

:D



davida
N9
N9
Entrades: 1793
Contacta:

Entrada Autor: davida » Dilluns 30/10/2006 11:10

Ahir vaig completar la xarxa de Metro de Barcelona, per fi he arribat en Metro a Pep Ventura, i curiosament ho vaig fer en el 9001 amb el nas enganxat al vidre a la cabina. Ara ja he recorregut tots els tunels i estaciones en servei comercial de TMB, malgrat que el tram Torre Baró - Can Cuiàs no l'he fet mai en metro sino caminant pel tunel :x
A la tornada vaig aprofitar per recorrer la T5 que encara no habia fet.
Actualitzo



Respon

Torna a “Ferrocarril en general”