Permís fotogràfic a Adif

Serveis de RENFE fora de Catalunya i resta de companyies i països, així com temes ferroviaris sense ubicació geogràfica concreta.
Servicios de RENFE fuera de Cataluña y resto de compañías y paises, así como temas ferroviarios sin ubicación geográfica concreta.
Respon
megapauer
N8
N8
Entrades: 1203
Ubicació: De la Terra Ferma a l'exili
Contacta:

Permís fotogràfic a Adif

Entrada Autor: megapauer » Dimecres 24/01/2007 9:46

Bones...

Tinc una notícia:


S'ha admès a tràmit judicial la denuncia que vaig posar contra els vigilants de seguretat que em van detenir per fer fotos a l'estació de Lleó.


M'han enviat la citació a Mollerussa, que és l'adreça que figura al DNI i ara me la remetran a Madrid, pero ja m'han confirmat que el judici és a finals de febrer.

Ja us mantindré informats.


Salutacions,
Joan

http://www.joanespina.com

Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dimecres 24/01/2007 10:35

No ho sé, però potser és cosa més que de la forma en que es van ultrapassar en les seves funcions que del permís en sí, no?


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 24/01/2007 12:17

Moltes felicitats, megapauer! ja està bé que per fer unes fotos innocents, tractin a la gent per delinquents!



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dimecres 24/01/2007 13:08

aarongilp ha escrit:No ho sé, però potser és cosa més que de la forma en que es van ultrapassar en les seves funcions que del permís en sí, no?
Sí i no. El jutge haurà de decidir si obrava bé en megapauer realitzant fotografies en una estació ferroviària per tal de valorar si la reacció dels vigilants era justificada o no (una altra cosa és que, tot i ésser justificada, sigui desmesurada).



megapauer
N8
N8
Entrades: 1203
Ubicació: De la Terra Ferma a l'exili
Contacta:

Entrada Autor: megapauer » Dimecres 24/01/2007 13:48

entfe001 ha escrit:
aarongilp ha escrit:No ho sé, però potser és cosa més que de la forma en que es van ultrapassar en les seves funcions que del permís en sí, no?
Sí i no. El jutge haurà de decidir si obrava bé en megapauer realitzant fotografies en una estació ferroviària per tal de valorar si la reacció dels vigilants era justificada o no (una altra cosa és que, tot i ésser justificada, sigui desmesurada).
Exacte. La denúncia es basava en el fet que vaig ésser detingut entre altres coses per fer fotos sense permís.

Si un jutge admét a tràmit la denúncia és perquè veu indicis d'activitat irregular ja que si feia algo il·legal tenien dret a detenir-me.


Salutacions,
Joan

http://www.joanespina.com

Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » Dimecres 24/01/2007 13:52

Per tant si el jutge decideix que tu no feies cap cosa il.legal, seria la fi del ditxós permis aquest ?



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dimecres 24/01/2007 14:00

Pere ha escrit:Per tant si el jutge decideix que tu no feies cap cosa il.legal, seria la fi del ditxós permis aquest ?
Tècnicament no, perquè el judici no és contra l'autorització sinó contra els vigilants que li van impedir a ell prendre les fotografies. Ara bé, si el jutge falla a favor d'en megapauer de ben segur que s'obrirà la caixa dels trons. En tot cas, sabent com funciona la justícia en aquest país, jo no em posaria molt eufòric (sense desmerèixer, això sí, els passos seguits fins ara).



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dimecres 24/01/2007 14:19

Així doncs, ja és un bon pas el que s'hagi obert a tràmit la demanda, tot i que em faria gràcia veure les cares dels de Renfe / ADIF davant la situació...:D


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » Dimecres 24/01/2007 19:22

aarongilp ha escrit:Així doncs, ja és un bon pas el que s'hagi obert a tràmit la demanda, tot i que em faria gràcia veure les cares dels de Renfe / ADIF davant la situació...:D
Sobretot a la gent de l'estació de Girona més en concret.



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dimecres 24/01/2007 19:46

De fet em referia als representants que s'haurien de personar, si és el cas (que ho desconec), al judici. És clar que a certs energúmens (i energúmena) els aniria bé enterar-se'n una micona de què va això, també :D


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dimecres 24/01/2007 19:58

aarongilp ha escrit:De fet em referia als representants que s'haurien de personar, si és el cas (que ho desconec), al judici.
M'estranyaria moltíssim. El jutge, com a molt, podrà dir que no fa falta la famosa autorització per a prendre fotografies, però en cap cas impugnarà la tramitació dels mateixos perquè no és la seva causa.

Si voleu que es declari il·legal el permís per tal de prohibir a Renfe i Adif de seguir expedint-lo, s'ha d'obrir una nova causa amb les vostres al·legacions. Ara bé, tingueu clar que no és el mateix declarar-lo il·legal que sense validesa legal, cosa que sí podria arribar a dir el jutge d'en megapauer.

En resum: no s'està jutjant la legalitat del permís. Només la possibilitat de fer fotografies sense tenir-lo, que no és el mateix.



Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Dimecres 24/01/2007 20:06

I si per desgràcia es suspèn el permís i renfe/adif treuen un document que prohibeix fer fotos definitivament i s'acaben els dubtes?

Salut,



orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Dimecres 24/01/2007 20:15

Llavors és que algú pitjor que Franco ens estaria governant.



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dimecres 24/01/2007 20:16

Jordilar ha escrit:I si per desgràcia es suspèn el permís i renfe/adif treuen un document que prohibeix fer fotos definitivament i s'acaben els dubtes?
Tornem-hi.

NO S'ESTÀ JUTJANT SI EL PERMÍS DE FOTOGRAFIA ÉS LEGAL O NO

Com a molt, es jutjarà si es poden fer fotografies sense l'autorització que s'expedeix actualment.

Si el jutge decideix que és lícit fer fotografies sense l'autorització de Renfe / Adif, aquests ja poden dir missa amb les autoritzacions. Això en cas que el jutge s'hi pronuncïi, perquè li toca de rebot. El que s'està jutjant és l'actuació dels vigilants de seguretat.
orique ha escrit:Llavors és que algú pitjor que Franco ens estaria governant.
Tinc l'horrible sensació que la societat espanyola odia les llibertats.



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dimecres 24/01/2007 20:37

entfe001 ha escrit:Tinc l'horrible sensació que la societat espanyola odia les llibertats.
Bingo.


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

megapauer
N8
N8
Entrades: 1203
Ubicació: De la Terra Ferma a l'exili
Contacta:

Entrada Autor: megapauer » Dimecres 24/01/2007 21:16

entfe001 ha escrit:Si el jutge decideix que és lícit fer fotografies sense l'autorització de Renfe / Adif, aquests ja poden dir missa amb les autoritzacions. Això en cas que el jutge s'hi pronuncïi, perquè li toca de rebot. El que s'està jutjant és l'actuació dels vigilants de seguretat.
Exacte. Es jutjarà als dos vigilants de seguretat per detenir-me per estar fent fotos sense l'autorització i pels abusos d'autoritat comesos.

Així mateix també es jutjaran als policies nacionals que van prendre nota de les meves dades personals i les van entregar, escrites en un paper, als vigilants de seguretat.

Òbviament si el jutge sanciona als vigilants (els policies és de rebot) serà perquè jo no estava fent cap cosa il·legal, ja que reconeixerà la detenció com a improcedent.


Salutacions,
Joan

http://www.joanespina.com

Avatar de l’usuari
EUKibo
N9
N9
Entrades: 1321
Ubicació: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels

Entrada Autor: EUKibo » Dissabte 03/02/2007 2:02

En el judici recalqueu que eludint les seves responsabilitats de garantir la seguretat, sempre van a atacar els mes febles per evitar enfrontarse als gamberrus! (¬¬ bueno pero amb millors paraules de l'advodcat)



megapauer
N8
N8
Entrades: 1203
Ubicació: De la Terra Ferma a l'exili
Contacta:

Entrada Autor: megapauer » Dissabte 03/02/2007 16:19

Acabo de tornar a casa i he trobat noves notícies, crec que jo, interessants:
Estimado Sr.:
Es de referencia su escrito, que quedó registrado en esta Institución con el número arriba indicado, al que debe hacer siempre referencia en el caso de dirigirse de nuevo a esta Institución.
Una vez estudiada la información facilitada en el mismo, se ha considerado procedente solicitar a Adif la emisión de un informe previo a fin de proceder a un estudio más profundo sobre la cuestión suscitada en su queja, todo ello al amparo de lo dispuesto en el artículo 19 de la Ley Orgánica 3/1981, de 6 de abril, del Defensor del Pueblo, sin que signifique la adopción de un criterio sobre el problema planteado por parte de esta Istitución, y antes de proceder a la posible admisión del mencionado escrito como queja.
Tan pronto recibamos noticias de la citada Administración se las comunicaremos.
Agradeciéndole su confianza, le saluda cordialmente,

Maria Luisa Cava de Llano y Carrió.
Adjunta Primera del Defensor del Pueblo

En aquest cas sí que vaig sol·licitar que es revisés la qüestió del permís i crec interessant que alguna institució li pregunti a Adif en base a què existeix el permís.

A veure què diuen.


Salutacions,
Joan

http://www.joanespina.com

Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dissabte 03/02/2007 17:50

És una bona notícia, sí. A la oficina del Defensor del Poble no ho tenen tant clar, que l'existència del permís sigui legítima. Això sí, aviam com acaba tot plegat...


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
Jefe de C.T.C.
N5
N5
Entrades: 102
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: Jefe de C.T.C. » Dissabte 03/02/2007 18:57

Si senyor...felicitats i agraïments per tot el que fas. Aquí es on s'ha de remenar el que no veiem clar, ara només falta que tots plegats et fem i ens fem a nosaltres mateixos costat i no donem validesa al permís ensenyant-lo per treuren's problemes de sobre.


Hola gent!!

Respon

Torna a “Ferrocarril en general”