Tiknet

Serveis de RENFE fora de Catalunya i resta de companyies i països, així com temes ferroviaris sense ubicació geogràfica concreta.
Servicios de RENFE fuera de Cataluña y resto de compañías y paises, así como temas ferroviarios sin ubicación geográfica concreta.
Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Tiknet

Entrada Autor: wefer » Divendres 20/07/2007 18:56

He comprat diversos bitllets a través de Tiknet de Renfe.
Alguna vegada que ho havia fet, després havia anat amb el número de localitzador a retirar el bitllet. Però ara veig que diu que tan sols imprimint el bitllet a casa ja pots agafar el tren.
Algú ho acostuma a fer o ho ha fet alguna vegada?



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Divendres 20/07/2007 19:25

Sí, ho he fet amb trens de Llarga i Mitja Distància. El bitllet és un pdf que s'ha d'imprimir, et surt el bitllet en format DIN A4 vertical.
No és un bitllet personalitzat com a la SNCF.
wefer ha escrit:He comprat diversos bitllets a través de Tiknet de Renfe.
Alguna vegada que ho havia fet, després havia anat amb el número de localitzador a retirar el bitllet. Però ara veig que diu que tan sols imprimint el bitllet a casa ja pots agafar el tren.
Algú ho acostuma a fer o ho ha fet alguna vegada?


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
vr
N6
N6
Entrades: 220

Entrada Autor: vr » Divendres 20/07/2007 23:23

Jo mai havia comprat uns bitllets amb Tiknet per la conya aquella de que la primera vegada havies de passar per taquilla per que comprovessin la targeta i tal. Però fà tres setmanes no em va quedar més remei (tema de feina i sortida el dia següent) i em vaig quedar molt sorprès (tant que no em creia l'explicació de la web i vaig trucar a atenció al client perque m'ho confirmessin): només amb els localitzadors que em van enviar al mòbil vaig poder presentar-me directament al control d'accés a l'andana de Sants on un dels interventors ja em tenia impressos els bitllets d'anada i tornada. Me'ls va entregar sense necessitat de signar res (crec, ara no n'estic segur) i vaig pujar al tren.

Oi que sembla una cosa normal i que tots em fet amb avions i altres productes? Doncs em va semblar realment increible que Renfe fes servir un sistema tan senzill i pràctic.

Ara només falta que Renfe fagi bitllet electrònic per arrorodonir la jugada. De fet, pel mateix viatge vaig haver de fer la virgueria de encarregar uns bitllets per altres companys que venien de Dinamarca a la agència de viatges i enviar-se'ls per missatger. Si hagués sapigut com havien simplificat el tema de Tiknet, no hauria calgut tanta història (tot i que no em fà por que de tant en tant demanin la targeta al recollir els bitllets i tinguis problemes si han estat comprats amb una targeta virtual o d'una altra persona).

Salutacions.
vr l’ha editat per darrera vegada el dia: Dissabte 21/07/2007 1:21, en total s’ha editat 2 vegades.



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Divendres 20/07/2007 23:28

vr ha escrit:Doncs em va semblar realment increible que Renfe fes servir un sistema tan senzill i pràctic.
Sí, sí... per això pregunto, perquè tot i haver llegit les instruccions de la web de Renfe, em sembla massa bonic per ser veritat.
Però vaja, si és així, visca la Renfe!!!! (i que no serveixi de precedent).



davida
N9
N9
Entrades: 1793
Contacta:

Entrada Autor: davida » Dissabte 21/07/2007 10:39

Jo últimament he comprat uns quants bitllets així. Faig la compra per internet, una vegada dalt del tren quan ve el interventor li dono el localitzador que Renfe envia gratuitament al mobil i ell em dona el bitllet.
Cap problema. El bitllet que et dona l'interventor es mes maco que l'impres a casa i el cartutxo d'impressora valen diners.. :D
Amb la SNCF, per una vegada, es mes complicat i tens que passar per taquilla per bitllets de Tarifa Completa.
Jo en comprat amb aquest métodes bitllets pels següents trajectes:
- Talgo Madrid - Aranda - Burgos
- Estrella Vigo - Barcelona
- Talgo Barcelona - Lleida
- Estrella Tarragona - Girona
El que no m'ha passat es recollir el bitllet al Check-in.



Avatar de l’usuari
vr
N6
N6
Entrades: 220

Entrada Autor: vr » Dilluns 23/07/2007 1:12

davida ha escrit:El que no m'ha passat es recollir el bitllet al Check-in.
Pijadetes dels Alvia i altres "productes" de Larga Velocidad Alta Distancia o com coi es diguin ara



Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dilluns 23/07/2007 9:09

Jo també he fet servir el Tiknet i que em donin els bitllets ells per viatges en Arco de Barcelona a València, Euromed de Barcelona a València, Arco d'Alacant a Barcelona i AVE de Camp de Tarragona a Lleida anar i tornar :D



Vox
N8
N8
Entrades: 1255
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: Vox » Dilluns 23/07/2007 15:09

Hola,

Jo tinc un bitllet de LD comprat per Tiknet. Tinc els missatges d'sms al mobil amb el localitzador. Què dieu que he de fer? anar a Sants, a taquilles?

Vox


I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.

victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dilluns 23/07/2007 15:13

Si no és Alvia, Altaria o Euromed, munta al tren i quan vingui l'interventor li dones el codi.



Vox
N8
N8
Entrades: 1255
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: Vox » Dilluns 23/07/2007 15:23

victorcasta ha escrit:Si no és Alvia, Altaria o Euromed, munta al tren i quan vingui l'interventor li dones el codi.
Es el Talgo Marenostrum BCN-Cartagena. Llavors, li donc el número del localitzador i prou?

Gràcies! ;)


I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.

Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dilluns 23/07/2007 16:10

Vox ha escrit:Es el Talgo Marenostrum BCN-Cartagena. Llavors, li donc el número del localitzador i prou?
Montpeller-Cartagena ;)

Pocs trens de llarg recorregut que passen per Girona!



Vox
N8
N8
Entrades: 1255
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: Vox » Dilluns 23/07/2007 21:45

entfe001 ha escrit:
Vox ha escrit:Es el Talgo Marenostrum BCN-Cartagena. Llavors, li donc el número del localitzador i prou?
Montpeller-Cartagena ;)

Pocs trens de llarg recorregut que passen per Girona!
Cert :oops:

Volia dir que l'agafo de BCN a Cartagena ;)

L'agafo cada any i l'odio :'(

Vox


I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.

Vox
N8
N8
Entrades: 1255
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: Vox » Dimarts 31/07/2007 23:36

Hola, disculpeu que torni a preguntar però, el Talgo Marenostrum BCN-Cartagena no és un Talgo200, oi?

Ho dic pq a la web de Renfe/Ticknet diu que en el cas dels Talgo200 (i Alvia,Avant) no donen el bitllet a bord i si cal recollirlo a Sants abans de sortir.

Vox


I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.

Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dimecres 01/08/2007 0:31

A veure, la web de Tiknet diu:
Una vez que usted haya obtenido el LOCALIZADOR de su compra, si no ha impreso los billetes desde el propio sistema, podrá recogerlos facilitando el localizador asignado en:

Trenes AVE, Talgo 200 y Avant, en los puntos de Control de Acceso al tren,dentro de los 60 minutos anteriores a la salida del tren de la estación de origen del viaje.

- En Madrid Puerta de Atocha, excepcionalmente, serán recogidos en el Centro de Servicios al Cliente, situado en la Zona de Embarque de la 1ª planta, y

- En Guadalajara, Calatayud, Puente Genil-Herrera y Antequera-Santa Ana, serán recogidos en la taquilla de la estación.

Importante:en estos trenes, debe tener muy en cuenta que los billetes nunca se entregarán a bordo.

Para el resto de trenes, le serán entregados por el Supervisor/Interventor en Ruta a bordo del tren.
En aquellas estaciones que dispongan de control de acceso al tren, facilitando el localizador, se le informará de su coche y plaza.

En cualquier caso, tanto si retira el billete en una estación como si lo recoge durante el viaje, deberá indicar el LOCALIZADOR de su compra.
Pulutan, entenc que en cap cas cal anar a taquilles de Sants (o d'on sigui).
Només cal saber el LOCALITZADOR i presentar-te a agafar el tren. La única diferència és que per trens Euromed, AVE, Talgo200 i altres trens que disposin de control d'accés et donaran el bitllet al punt de Control d'Accés, mentre que per la resta de trens, el bitllet te'l donarà l'interventor dins del tren durant el trajecte.

O com a mínim això és el que jo entenc.



Vox
N8
N8
Entrades: 1255
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: Vox » Dimecres 01/08/2007 0:46

I jo, i jo, però el dubte que tenia es si era un Talgo200 o no, encara que bé, queda clar que he d'anar directe al tren.

Ara, quan em trovi algu al meu seient ja em costarà més fer-lo fora. Abans era "mire, mi billete, lo ve? 4D!". Ara serà, "léase ese sms de Renfe!"

Vox


I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.

Avatar de l’usuari
vr
N6
N6
Entrades: 220

Entrada Autor: vr » Dimecres 01/08/2007 10:54

Vox ha escrit:I jo, i jo, però el dubte que tenia es si era un Talgo200 o no, encara que bé, queda clar que he d'anar directe al tren.

Ara, quan em trovi algu al meu seient ja em costarà més fer-lo fora. Abans era "mire, mi billete, lo ve? 4D!". Ara serà, "léase ese sms de Renfe!"

Vox
En el cas que comentava més amunt, es tractava d'un Alvia agafat a Sants amb control d'accès i els bitllets me'la va donar el cap de tren, no pas l'hostessa.



Vox
N8
N8
Entrades: 1255
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: Vox » Dimecres 15/08/2007 1:42

Cap problema.

El revisor em va donar el meu bitllet poc després de sortir de Sants. En un sobret lila de Renfe, juntament amb el viatje de tornada. No vaig tenir que mostrar el DNI ni donar el localitzador.

El viatge? Ambdós força bé, puntuals i sense problemes. Era el Talgo Marenostrum (un Talgo 6).

De fet a BCN va arribar a Sants JUST a l'hora indicada a la pàgina web.

Vox


I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.

Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dimecres 15/08/2007 2:02

Cap problema tampoc en el meu cas.

Normalment, al passar el control em demanaven el localitzador i em tatxaven d'una llista que tenien. Al cap d'una estona de començar el viatge, passava un interventor, em tornava a preguntar el localitzador i em donava el bitllet.
Fins i tot amb el localitzador no vaig tenir cap problema per entrar a la sala Club de l'estació de València.
Per cert, TOTS els bitllets corresponien a places costat finestra.

Tot plegat molt útil, havent pogut comprar tots els bitllets des de casa, sense fer cap mena de cua ni desplaçament i podent comparar preus i horaris tranquil·lament. Per una vegada, Renfe ha fet la feina ben feta.



Vox
N8
N8
Entrades: 1255
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: Vox » Dimecres 15/08/2007 16:26

A mi tambè em van donar les dues a finestra.

I cert, Renfe ho ha fet bé en aquest sentit.

Vox


I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dissabte 02/02/2008 12:12

...per Llarg recorregut i AVE, a L.V.:

Renfe pone en marcha el servicio chek-in para los AVE y larga distancia

Con él los pasajeros imprimir los billetes adquiridos por Internet

02/02/2008 | Actualizada a las 11:13h

Madrid. (EFECOM).- Renfe Operadora pone en servicio en las principales estaciones un sistema de máquinas autochekin para los servicios de alta velocidad y largo recorrido que permitirán a los pasajeros imprimir los billetes adquiridos por Internet.


Este nuevo servicio ha sido presentado en el marco del desarrollo de la Feria Internacional de Turismo de Madrid (FITUR) por el Director General de Alta Velocidad y Larga Distancia de la compañía, Abelardo Carrillo, quien ha destacado que este sistema es el "eslabón que nos faltaba para competir con el puente aéreo".

Para Carrillo con este servicio, semejante al que utilizan las compañías aéreas, se consigue llevar va cabo una mayor competencia con el servicio que las aerolíneas realizan entre Madrid y Barcelona, y en especial con el Puente Aéreo de Iberia.

Renfe ha realizado una inversión de 3,3 millones de euros para colocar 76 máquinas que ofrecen ese servicio en las estaciones de Valladolid, Segovia, Madrid, Córdoba, Sevilla, Málaga, Zaragoza, Lérida, Huesca y Tarragona,y se está a la espera de recibir otras 34 para su instalación en Barcelona, Valencia y Murcia, entre otras ciudades.

Las máquinas autocheking permitirán a los clientes realizar directamente las operaciones de impresión de los billetes a través de los localizadores obtenidos.



Respon

Torna a “Ferrocarril en general”