Granollers-Centre, Costa Brava

Serveis de RENFE fora de Catalunya i resta de companyies i països, així com temes ferroviaris sense ubicació geogràfica concreta.
Servicios de RENFE fuera de Cataluña y resto de compañías y paises, así como temas ferroviarios sin ubicación geográfica concreta.
Respon
liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Granollers-Centre, Costa Brava

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dissabte 29/12/2007 18:18

Avui he tingut l'honor de ser l'únic viatger que ha baixat de l'Estrella Costa Brava a Granollers-Centre.
Per tant, com no portava accés torniquet m'han hagut d'obrir per sortir.

Per cert, sembla que per a finals gener no poden comprar-se bitllets per aquest tren. Què passa?

Ahir vaig passar amb l'Estrella per Zaragoza Delicias, però em va ser impossible treure bitllet ja que la venda està bloquejada amb aquesta destinació. Misteris de la Renfe.


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Dissabte 29/12/2007 22:53

Simplement encara no se sap quan s'inaugurarà la línia d'alta velocitat a Barcelona i per tant no se saben els horaris dels trens.

De moment estan els trens amb l'horari actual a la venda fins el 25 de gener.


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

Watermark
N7
N7
Entrades: 328

Entrada Autor: Watermark » Dissabte 29/12/2007 23:14

A Zaragoza-Delicias el Costa Brava no hi té parada comercial des de fa uns mesos.

Per cert, jo també vaig fer el mateix ja fa un temps... :D emportant-me,a més a més, la bona sorpresa de coincidir per casualitat amb un altre forumista dins del tren.

Imatge

... i sí, també vaig ser l'únic que s'hi va baixar (tampoc va pujar ningú) :?

Hauré de consultar les estadístiques de viatgers Larga Distancia a Granollers-Centre. Us informaré.

PD. De totes maneres la verdadera aventura seria demanar pujar al Costa Brava a Granollers... i amb venda en ruta a falta de taquilla.



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dissabte 29/12/2007 23:19

Jo ahir hi vaig parar.
Watermark ha escrit:A Zaragoza-Delicias el Costa Brava no hi té parada comercial des de fa uns mesos.

Per cert, jo també vaig fer el mateix ja fa un temps... :D emportant-me,a més a més, la bona sorpresa de coincidir per casualitat amb un altre forumista dins del tren.

Imatge

... i sí, també vaig ser l'únic que s'hi va baixar (tampoc va pujar ningú) :?

Hauré de consultar les estadístiques de viatgers Larga Distancia a Granollers-Centre. Us informaré.

PD. De totes maneres la verdadera aventura seria demanar pujar al Costa Brava a Granollers... i amb venda en ruta a falta de taquilla.


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Watermark
N7
N7
Entrades: 328

Entrada Autor: Watermark » Dissabte 29/12/2007 23:25

Doncs ara que m'ho he mirat sí que en té. Abans dels esvorancs, no en tenia.



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dissabte 29/12/2007 23:33

Però jo ahir no vaig poder treure bitllet a Saragossa.
Watermark ha escrit:Doncs ara que m'ho he mirat sí que en té. Abans dels esvorancs, no en tenia.


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Watermark
N7
N7
Entrades: 328

Entrada Autor: Watermark » Dissabte 29/12/2007 23:36

No hauran actualitzat l'informació tècnica del tren al SIRE. També els queda per actualitzar moltissims numeros de tren del recent canvi. I del VISIR ja ni en parlem... doncs els canvis dels Regionals de Cerbère amb parada a tot arreu encara no estan posats.
liniadelRipollés ha escrit:Però jo ahir no vaig poder treure bitllet a Saragossa.
Watermark ha escrit:Doncs ara que m'ho he mirat sí que en té. Abans dels esvorancs, no en tenia.



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dissabte 29/12/2007 23:59

Watermark ha escrit:emportant-me,a més a més, la bona sorpresa de coincidir per casualitat amb un altre forumista dins del tren.
A dins del tren o a l'estació? :D


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Watermark
N7
N7
Entrades: 328

Entrada Autor: Watermark » Diumenge 30/12/2007 0:03

A l'estació i al tren, curiosament tots dos són de terres gironines. :D



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Diumenge 30/12/2007 9:59

Watermark ha escrit:A l'estació i al tren, curiosament tots dos són de terres gironines. :D
Coi, aquesta no la sabia! Quina casualitat, no?


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Jordi Sugranyes
N5
N5
Entrades: 82
Ubicació: Reus

Entrada Autor: Jordi Sugranyes » Dilluns 31/12/2007 12:32

Jo el passat juliol vaig pujar al Costa Brava a Granollers. Però, com que tenia el bitllet comprat amb anterioritat, el cap d'estació em va obrir per poder accedir a l'andana. No només això, minuts més tard va avisar-me de què el tren arribava en retard i que si volia podia agafar un rodalies fins a Sants, per esperar allí el temps (60m) que portava de retard.

>>>PD. De totes maneres la verdadera aventura seria demanar pujar al Costa Brava a Granollers... i amb venda en ruta a falta de taquilla.[/quote]



entfe002

Entrada Autor: entfe002 » Dimarts 01/01/2008 14:32

aarongilp ha escrit:
Watermark ha escrit:A l'estació i al tren, curiosament tots dos són de terres gironines. :D
Coi, aquesta no la sabia! Quina casualitat, no?
Ah, no la sabies? Bé, només va ser que se'm van creuar els cables i vaig anar a passar el dia a Madrid, A/T amb el Costa Brava davant la previsió que se'l carregarien de forma imminent.



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dimarts 01/01/2008 19:12

entfe001 ha escrit:
aarongilp ha escrit:
Watermark ha escrit:A l'estació i al tren, curiosament tots dos són de terres gironines. :D
Coi, aquesta no la sabia! Quina casualitat, no?
Ah, no la sabies? Bé, només va ser que se'm van creuar els cables i vaig anar a passar el dia a Madrid, A/T amb el Costa Brava davant la previsió que se'l carregarien de forma imminent.
Ah! Va ser aquell dia!! Sabia que havies anat a l'agost a Madrid, però no sabia que vas anar-hi el mateix dia que jo vaig anar a Perpignan!


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dimarts 01/01/2008 19:15

Ah, vas anar a Perpinyà aquell dia? :x



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dimarts 01/01/2008 21:02

Sí, aquell día vaig pujar a Perpignan amb un altre aficionat...i tanta dèria que tenia jo d'anar i tornar en Corail i resulta que a la tornada, si no hagués volgut agafar el Corail expressament (el Perpignan - Portbou de quarts de sis de la tarda) hagués pogut anar en ZGC (el Narbonne - Cerbère que passa abans). I com a "colmo", tant bon punt es para el tren francès a Portbou li donen la sortida al Regional espanyol, quedant-nos tots :emprenyat :emprenyat :emprenyat :emprenyat :emprenyat


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Respon

Torna a “Ferrocarril en general”