447 com regional???

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).

447 para regional?

1-Sí
2
5%
2-Si, pero reformandolas.
16
40%
3-No
22
55%
 
Vots totals: 40
jordidr
N7
N7
Entrades: 614

Entrada Autor: jordidr » Dilluns 26/11/2007 15:25

Els nous trens de MD electrics diuen que seran bastats en els Civia i pel que sembla tindran un diseny exterior similar als 598, no estic gens d'acord que una 447 o 440 R (excepte les de puigcerda) fagin servei de Rodalies



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dilluns 26/11/2007 17:51

Mako448 ha escrit:M'agradaria molt viatjar en 447 fent servei de MD,pel tema de com és la megafonia(que segur que n'hi haurà),i pel tema de confusió de viatgers i això... :D
No, no en porten de megafonia. Em baso en l'experiència de fer Torredembarra-Barcelona i Flaçà-Granollers amb 447.



Avatar de l’usuari
neroon
N6
N6
Entrades: 315
Ubicació: A la muntanyaaaaaaaa!!!!

Entrada Autor: neroon » Dilluns 26/11/2007 17:59

EUKibo ha escrit: Les 440 ja són molt velles, són de quan encara no havia democràcia a Espanya, i per a la tecnologia de l'època estaven molt bé i posant 40 anys de vida útil fins el (1974+40) 2014 encara estaria bé que continuessin donant servei, pero cal admetre que avui dia hi ha màquines molt més eficients energèticament a més que no triguen tanta estona en sortir d'una estació. Aneu a Castelldefels i compareu com arranca una 440 i una 447, la diferència és abismal.

Fa uns anys vaig poder viure una d'aquelles situacions que no es donen gaire sovint. Jo viatjava en una 440 (encara sense reformar i amb seients d'skai) que sortia de l'antiga estació del Prat amb direcció Vilanova (us en recordeu de quan l'estació del Prat estava en superficie?). Just en aquell moment sortia per la via de l'aeroport una 447 (que en aquella época s'estrenaven) també en direcció sud. És a dir, una competeció d'acceleració i velocitat en tota regla. Doncs bé, no cal dir que durant el primer kilometre i mig, la 447 s'ens va crospir sense miraments. En aquell moment vaig quedar ben sorprès del potencial d'aquell tren...

...fins que es va començar a acostar a la seva velocitat màxima, moment en el qual la "meva" 440 la va avançar sense cap dificultat i, fins i tot, humiliant-la una miqueta. Tot això abans d'arribar al pont per el qual la línia del aeroport sobrevola la de Vilanova. Les 447 estan molt bé, si, però per al meu gust els hi manca velocitat màxima.

Salutacions

P.D.: i als Civia també!


Cuando veo un Civia, mi corazón palpita...
...como una patata frita.

Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dimarts 27/11/2007 23:02

No; són vehicles que, a part d'ésser incòmodes per a viatges llargs (els seients durs no els aguanta un massa temps) tenen unes característiques d'acceleració i velocitat màxima que els fa adequats per a serveis de rodalia, no pas de regionals.

Malgrat això, se'n fa un ús incorrecte no només a Catalunya, també a d'altres línies per on corre material de Renfe Operadora (ex: Madrid-Segovia, on vaig patir un viatge en 447 en pròpies carns).


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3948
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Dimarts 04/03/2008 19:01

Es podrien reformar i adequarles per fer regionals, augmentant velocitat punta, i posant seients sky ja que l'unic de bo que tenen els durs es el reposacaps que et recull una mica tot el cos. De fet es molt habitual veureles fent L'Hospitalet Ribes, de tant en tant en doble composicio, prefereixo 447 a 440R a no ser que siguin en seients sky. Jo penso aixi, vosaltres penseu com vulgueu xD.
Salut!


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a

victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dimarts 04/03/2008 19:17

Doncs jo penso que l'skay com a material per a seients és horrorós, a més d'una higiene dubtosa, o quantes suades haurem fotut molts dels aquí presents en els seients d'skai de les 440??



jordidr
N7
N7
Entrades: 614

Entrada Autor: jordidr » Dimarts 04/03/2008 19:26

Siusplau no cal que ens feu pensar en situacions d'aquestes :P en tot cas tot material de regionals hauria de tenir seients de 470 o 448 perque son insoportables els de rodalies



Avatar de l’usuari
Alex_C4
N6
N6
Entrades: 317
Ubicació: Sant Sadurní d'Anoia
Contacta:

Entrada Autor: Alex_C4 » Dimarts 04/03/2008 21:16

jordidr ha escrit:Siusplau no cal que ens feu pensar en situacions d'aquestes :P en tot cas tot material de regionals hauria de tenir seients de 470 o 448 perque son insoportables els de rodalies
¡Ahí le has dao! Son la Gran cagada de rodalies, sino comparem-ho amb un 213 de FGC, quina gran diferencia.



Altaria_Trianilla
N7
N7
Entrades: 454
Ubicació: Sabadell ( Barcelona )
Contacta:

Entrada Autor: Altaria_Trianilla » Dimarts 04/03/2008 21:53

JaMiRo! ha escrit:No; són vehicles que, a part d'ésser incòmodes per a viatges llargs (els seients durs no els aguanta un massa temps) tenen unes característiques d'acceleració i velocitat màxima que els fa adequats per a serveis de rodalia, no pas de regionals.

Malgrat això, se'n fa un ús incorrecte no només a Catalunya, també a d'altres línies per on corre material de Renfe Operadora (ex: Madrid-Segovia, on vaig patir un viatge en 447 en pròpies carns).
I d'aixó ni en parlem...

Imatge

PD: si, la 447 va de Zaragoza a Madrid en servei comercial...


Imatge

Avatar de l’usuari
Busman
N7
N7
Entrades: 430
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Busman » Dimecres 05/03/2008 0:24

Jo recordo dels meus viatges a Vinaròs haver vist, un dia de molta afluència, una ¡triple composició! de 447 fer un servei Tortosa-Barcelona amb els colors i els seients de Rodalies.


Imatge

Conec una frase meravellosa per posar-la en aquesta signautra, però lamentablement no m'hi cap en aquest marge.

Avatar de l’usuari
Estrella_de_Galicia
N6
N6
Entrades: 288
Ubicació: /dev/null
Contacta:

Entrada Autor: Estrella_de_Galicia » Dimecres 05/03/2008 8:28

Altaria_Trianilla ha escrit: I d'aixó ni en parlem...

Imatge

PD: si, la 447 va de Zaragoza a Madrid en servei comercial...
Mare meva, i jo que em quexio de anar el 450, pero això es un suicidi col.lectiu...


Saludos

Pedro Aguilar

Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Divendres 07/03/2008 19:12

Good God! Una 447 de Madrid a Zaragoza???


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

252-071
N7
N7
Entrades: 357

Entrada Autor: 252-071 » Dissabte 08/03/2008 17:07

EUKibo ha escrit: Les 440 ja són molt velles, són de quan encara no havia democràcia a Espanya, i per a la tecnologia de l'època estaven molt bé i posant 40 anys de vida útil fins el (1974+40) 2014 encara estaria bé que continuessin donant servei, pero cal admetre que avui dia hi ha màquines molt més eficients energèticament a més que no triguen tanta estona en sortir d'una estació. Aneu a Castelldefels i compareu com arranca una 440 i una 447, la diferència és abismal.
Molt bé,viva la objetivitat :plas

No comparis 1160Kw per remolcar 3 cotxes que 2400Kw per remolcar el mateix nombre de cotxes.La 447 dobla en potencia la 440 i fa que la 440 li costi arrancar.

Les 440 abans si que feien bé la papereta de rodalies però perquè no hi havien tantes estacions intermitges com ara.Els trens van evolucionant i cada cop són més aptes per a un serveis determinat.Les 447 fins ara han sigut el millor material del rodalies fins que van arribar les civies,que encara m'estic preguntant si té tots els cotxes motors.I posaria entre cometes que les civies son millors que les 447 perque les rampetes dels civies han donat molts problemes.

En definitva,ni boig posaria a fer regionals les 447.És un material que només serveix per rodalies.

Salutacions



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dissabte 08/03/2008 18:47

252-071 ha escrit:En definitva,ni boig posaria a fer regionals les 447.És un material que només serveix per rodalies.
He perdut el compte dels cops que he arribat a dir que una 447 no fa l'horari entre Barcelona i Girona ni de casualitat.



Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » Dilluns 10/03/2008 23:28

Diumenge passat el Regional de Tortosa de les 15:06 a Sants doble de 447.



orig440

Entrada Autor: orig440 » Dilluns 11/08/2008 19:26

De Madrid a Saragossa, amb 447, bé, bé...
Jo estic d'acord a reformar les 447 per regionals, sempre i quan la prioritat seria trens nous adaptats a línies sense alta ocupació, cosa que l'actual material que ha contractat regionals no compleix, i sí les 470, que seran apartades :roll: .
Au revoir :hola .



victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dilluns 11/08/2008 19:42

La prioritat són les línies d'alta ocupació per a les quals regionals no té material adequat. Les unitats actuals, de tres cotxes, no són ideals per a trajectes com Barcelona-Girona o Barcelona-Tarragona, ja que sempre han d'anar en doble composició per poder absorbir la demanda. Sí que és cert que la cagada de les unitats 449 és que només tenen una porta per cotxe, cosa que dificultaria l'accés i sortida dels passatgers, però les línies de baixa ocupació tenen material com les unitats 596 que fan prou bé la seva feina, i tampoc crec que se'ls hi demani gaire més.



Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”